Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pukeudut, jos koet pukeutuvasi tyylikkäästi?

Vierailija
19.05.2013 |

Onko pillifarkut, ballerinat, pitkät topit ja laadukkaat neuleet tyylikästä? Lisäksi keväällä ja syksyllä trenssitakki, nilkkurit yms. 

Millainen on sinun tyylikäs tyylisi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esim. tummansiniset pillifarkut, mustat tai nudet nahkaiset korkokengät, valkoinen laadukas t-paita ja musta tyköistuva bleiseri. Tähän vielä joku värikäs huivi, niin tunnen oloni tyylikkääksi. Ja yhtä hyvin nuo farkut voisi vaihtaa kynähameeseen - korkokengät tekevät sen tyylikkyyden tunteen.

Vierailija
2/7 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkut, korolliset sandaalit tms., hihaton paita ja neuletakki. Tukka ranskalaisella nutturalla ja vähän meikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyylikäs tyylini muodostuu näistä asioista:

- vaatteet ovat silitetyn siistit (ei ole minulle itsestäänselvyys)

- vaatteet sopivat toisiinsa värimaailman ja... ööö... miten sen sanoisi, mallin puolesta? Tästä ei ole mitään sääntöä, oma silmä sanoo. Esim että takin pituus on sopiva siihen minkä malliset housut on. 

- vaatteet eivät ole ihan perusmallistoa vaan niissä tai ainakin osassa, esim takissa ja kengissä on joku "juju", jännä leikkaus tms. 

Vierailija
4/7 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosta komppaan. Korkkarit tekee olon tyylikkääksi.

Vierailija
5/7 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, sen kun tietäisi. Haluaisin olla tyylikäs, mutta opiskelijana se on vaikeaa. En halua jatkuvasti olla ostamassa vaatteita saati asusteita, joten käytän H&M:n kulahtaneita farkkuja ja peruspaitaa, monta vuotta vanhaa takkia ja aina samoja tennareita tai korkokenkiä. Olisi synti heittää ne vähän kuluneet vaatteet pois, mutta ei ne enää kyllä hyviltäkään näytä. Jotkut opiskelukaverit onnistuvat aina olemaan tyylikkäitä ja samalla näyttämään siltä, etteivät ole nähneet tyylikkyytensä eteen suurta vaivaa. Ihmettelen, että kuinka ihmeessä. Itse näytän aina seinästä revityltä, yritin kuinka paljon tahansa.

Vierailija
6/7 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina tyylikäs. Se tarkoittaa minulle, että olen tilanteeseen nähden oikein pukeutunut. Kun olen juhlissa, mulla on asiaankuuluva juhlapuku - työpaikan ltajuhlissa pitkä ltapuku, työpaikan päivväjuhlissa musta Kotelo-tai jakkupuku (joo, meillä sen täytyy olla musta), kefällä sukukuhlissa värikäs sillkinen kotelomekko, kaupungilla farkut ja trikootoppi, sienimetsällä kumisaappaat ja tuulipuku ja raksalla maalaamassa vanhat maaliset verkkarit ja lippis.

lisäksi on tärkeää, että kaikki nuo sopivat maallinsa, kokonsa ja värinsä puolesta mulle (patisi ne mustat, jotka ei oikeasti sovi kenellekään, mutta joissa siis ei voi valita, koska akateeminen juhlaväri nyt vaan on musta ja sillä selvä)

Vierailija
7/7 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekin kengät on tärkeät, pitää olla korkkarit. Mä laitan huomenna pillifarkut, sinivalkoraidallisen t-paidan ja vadelmanpunaisen tyköistuvan lyhyen jakun ja siniset (paidan raitojen väriset) 10cm korkkarit. 

Balleriinat on mulle sellaiset arkiset lähikauppakengät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä neljä