Lempihedelmäsi?
Kommentit (24)
Maun puolesta greippi, mutta helvetillistä tuhraamista se sen syöminen, mehu tirskuu ja tahmaa joka paikan.
Ataulfo mango. Northwest cherries. Honeycrisp apple.
Vierailija kirjoitti:
Maun puolesta greippi, mutta helvetillistä tuhraamista se sen syöminen, mehu tirskuu ja tahmaa joka paikan.
Greippi voi olla hengenvaarallinen sellaiselle joka on verenpainelaakityksella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää paikkansa. Tarkistin asian apteekista ja terveydenhoitajalta. Söin viime talvena greipin ja jossain luki haittavaikutuksista verenpainelääkkeitä käyttäneelle (käytän itse).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa myös ketipinor ja pamit kuulua tuohon riskiryhmään. Tuttu kertoi juoneensa verigreippimehua ketipinor-lääkityksen aikana, nukkui vuorokauden putkeen, heräsi ja joi lisää ja nukahti taas toiseksi päiväksi. Nykyään on ihan hysteerinen näiden sitrushedelmien kanssa.
Sitruunaa tulee käytettyä ylivoimaisesti eniten, niin suolaisiin kuin makeisiinkiin ruokiin. Lisäksi sopii monien juomien sekaan.
Banaani, vaikka se ei edes ole hedelmä.
Vierailija kirjoitti:
Banaani, vaikka se ei edes ole hedelmä.
Totta. Banaani on marja. Olen elänyt valheessa.
No. Mulla on kai sama. Jos pitäisi valita yksi "hedelmä", jota söisin loppuikäni, enkä muita saisi, valitsisin banaanin.
Joskus olen myös maistellut duriania. Jostain syystä himoitsen sitä lisää. En ole koskaan himoinnut mitään hedelmää samalla tavalla. Sitä vain ei saa oikein mistään. Pitäisi käydä etnisissä kaupoissa katsomassa, olisiko niissä duriania jossain muodossa.
Vesimeloni.