Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Marika Takalo, tuntematon laulajasuuruus.

Vierailija
19.05.2013 |

Kun kuuntelen joskus Marika Takaloa, niin en voi olla liikuttumatta. Varsinkin laulu, Eikö milloinkaan?, koskettaa minua niin paljon että itkeä vollotan liikutuksesta ja on pakko kuunnella se uudestaan ja uudestaan. En löydä sitä kappaletta mistään netistä, ei ole Youtubessakaan. Muutama Marikan laulu löytyy YT:ssa. 

Siis sillä naisella on mahtava ääni, niin puhdas ja raikas, ellei melkein täydellinen. Marika on vaatimaton eikä tee itsestään mitään numeroa, mutta laulaa hän osaa, totisesti!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marikan versio laulusta, Aamuun uuteen, on kyllä kans mahtava, voiko ihminen laulaa paremmin kuin mitä hän sen laulun laulaa?

Vierailija
2/9 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyypä kaivaa Marika Takalon laulamat kasetit ja cd-levyt esille ja kuunella ne taas kertaalleen lävitse, se on sielun ja sydämmen terapiaa, täydellistä harmoniaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/9 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kommentoija nro 7 ❤

Kerrassaan ihana laulaja on tämä Marika Takalo. Tietääkö kukaan, miksi hän lopetti levyjen tekemisen, vaikka olisi ollut hyvin suosittu, tykätty ja kuunneltu? Minulla on joku vanha kasetti ja cd, joita on tosi paljon soitettu. En myy niitä. Ostaisin kyllä lisää, jos vain tulisi myyntiin, vaikka uusina kopioina vanhoista.

Vierailija
5/9 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, youtubessa ON USEAMPI MARIKAn laulu, myös tuo hebrealaisten orjien laulu. Laita googleen youtube marika, niin löydät!

Vierailija
6/9 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marika on todellinen kultakurkku! Luonnonlahjakkuus!

Vierailija
7/9 |
10.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/9 |
29.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Olen etsinyt Marika Takalon cd-levyjä, mutta niitä ei ole saatavilla. Olisitko halukas myymään niitä hyvästä hinnasta. Jos myyt, niin ota yhteyttä nymeroon 0503200380 Tuula.

Vierailija
9/9 |
28.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut joskus Järviradiossa Marika Takalon laulavan hengellisillä sanoilla 'hebrealaisten orjien kuoro' sävelmään. Mikä on laulun nimi, tietääkö joku?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kuusi