Kotikokin ruokakuvista (lihaperunasoselaatikko)
Tämä ohje on tänään tuolla Iltalehden vinkkinä. Kuva ei herätä ruokahalua. Voihan olla, että ruoka on hyvää. Mutta olisko kannattanut laittaa kuva valmiista ruoasta ? ;)
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/475713/Lihaperunasoselaatikko/
Kommentit (12)
Voi yrjö:(
Olen myös huomannut että tuon saitin kuvat ovat aika kamalia.
No hyi :) :) !!!! Tosi herkullisen näköistä.
Ei tuosta taida saada oikein hyvää kuvaa, vaikka hyvä ruoka onkin.
Ehkä jos ottaisi läheltä kuvatun annoskuvan samalle lautaselle laitetun salaattiannoksen kera?
Useimmilla se salaattiannos taitaa kuitenkin olla alkuruokana eikä pääruoan kanssa samalla lautasella?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 10:10"]
Tämä ohje on tänään tuolla Iltalehden vinkkinä. Kuva ei herätä ruokahalua. Voihan olla, että ruoka on hyvää. Mutta olisko kannattanut laittaa kuva valmiista ruoasta ? ;)
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/475713/Lihaperunasoselaatikko/
[/quote]
Siis miten niin valmiista ruoasta?
Ohjeet oli kyllä melko vajavaiset?! Jos ei ole koskaan tehnyt ko. ruokaa, ei tee nytkään.
:D tuo sapuska ei valmiinakaan näytä kovin hehkeeltä, mutta onhan se hyvää.
samaa sarjaa, kun kotikokit ylpeenä kuvailevat hengentuotteitaan facebookkiin ja saavat runsaasti kehuja ja kyläruikutuksia. Ne kohteet ovat järjestäen yrjönäköistä, tai sitten palanutt pihviä, lässähtäneitä kakkuja yms kamalaa. eikö jengillä silmänäe, ettei se keitos ole niin herkullisen näköistä kuin kuvittelevat.
Siis mitä ihmettä? Kuinka lihaperunasoselaatikko saadaan näyttämään tuolta?
Ihan kuin olisi otettu kuva johonkin kamalaan rokkotautiin sairastuneen lehmän kielestä :D
Mä jostain syystä tykkään tosta kotikokkisivustosta tosi paljon. Ja mulla ei ilmeisesti ole näitä onnettomia fbkokkeja, ni ei tuu yliannostusta =)
Miksi siinä on juustonaksuja pinnalla?
Mahtaa haista kotona pahalle, kun laatikko on kiehunut uunin pohjalle yli ja palanut sinne.
Mitä on liikkunut kuvan lähettäjän mielessä? Olisko voinut siistiä astian reunat?
tervetuloa makumatkalle maailman yrrrrrrrjöttävimpiin keittiöihin!