Ruotsilta ZERO poang Suomelle !
Kommentit (47)
Härregud ding dong!
Suomi - Ruåtti lätkä 0 - 3 ja mikä pahinta, viisut 0 - 4
Mitähän seuraavaksi? Kiitti vaan ruåttalaiset, tää muistetaan viimeistään ensi vuonna!
Antoks viro jo pisteet? Olin hetken poissa.
siis noin vähän pisteitä vasta meillä :/
Mä en enää ikinä mee Tukholmaan. En. Saavat olla ilman mua. Hitto.
Ei hyvältä näyttä tässä nyt kyllä...
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 01:05"]
[/quote]
Ei Virokaan antanut Suomelle pisteitä, mutta Ruotsilta se oli tahallisempi teko. Tää on peliä :P
Mua vähän naurattaa nää meidän hurjat pisteet. Yritettiin taas tehä jotain muka erikoista, mutta eihän tuollanen nyt toimi. :-D Silti tylsät Ruotsi ja Viro pisteiden annossaan.
en nyt uskonut et ihan näin huonosti menis....ehkä se pusu oli liikaa huomion kerjäämistä ja näkyi läpi?
Nyt pomppas, Ruotsi, Viro, Venäjä ja Norja, kaikilta nolla ja nothing else, teutoneilta yksi säälipiste, voih...
Kiitos Jyrki Katainen ja Jutta!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 01:11"]
Nyt pomppas, Ruotsi, Viro, Venäjä ja Norja, kaikilta nolla ja nothing else, teutoneilta yksi säälipiste, voih...
Kiitos Jyrki Katainen ja Jutta!
[/quote]
en mä nyt lähtis ihan politiikan henkilöitä tähän sotkemaan.
Ärsyttävä nariseva ääni tuolla Aino Töllisellä (juontaja). Ja hölmöt jutut.
Suomen kappale oli vaan huono. Täysin mitätön biisi, ei mitään tarttuvaa tai erityistä. Samanlaista perussettiä siellä on paljon, mutta paljon nätimpiä ja jäävät soimaan päähän. Sen lisäksi se lesbopusu... Sori nyt, mutta ei se nyt vaan oikein sytytä. Suomalaiset taas kerran kuvittelee olevansa jotain parempaa ja niin helvetin suvaitsevaista. En minäkään noista äänestäisi Suomea, jos asuisin vaikka Englannissa. Miksi äänestäisin? 2/3 esityksistä oli parempia.
Aina valitetaan että naapurimaille annetaan pisteitä,nyt se ei ainakaan toteutunut, saadaan muutamia hajapisteitä ihan yllättäviltä mailta, naapurimaat ei anna edes yhtä pistettä! Jotenkin hävettää mutta eniten ihmetyttää että Miksi, ei meidän kappale nyt niin huono ole ettei voisi naapurimaille antaa edes pisteen verran ääniä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 01:11"]
en nyt uskonut et ihan näin huonosti menis....ehkä se pusu oli liikaa huomion kerjäämistä ja näkyi läpi?
[/quote]
Biisi oli aika mitäänsanomaton. Mútta se pusu oli huomionhakua ja läpinäkyvää. Uskon että se ärsytti.
Jyrki Jyrki älä tyrki! Kataisen moka tämäkin, ei hyvältä näytä...
Olihan se hirvee biisi. Ei kai nuo naapurimaatkaan ihan kuuroja ole?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 01:05"]
[/quote]0
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 01:15"]
Jyrki Jyrki älä tyrki! Kataisen moka tämäkin, ei hyvältä näytä...
[/quote]
Se menee kyl näin: Jyrki Jyrki älä TYRI, tee joskus miehen työ...
[quote author="Vierailija" time="19.05.2013 klo 01:00"]
Ruotsin lehdistössä on kirjoitettu miten suomalaiset pilkkasivat mm Ruotsin euroviisujuontajan ulkonäköä (Iltasanomissa oli ei niin imarteleva kuva Petra Madesta ilman meikkiä). Ja muitakin negatiivisia juttuja suomalaisista viime päivinä. On selvästi yritetty ärsyttää ruotsalaisia suomalaisia vastaan. Ei Suomen biisi ole mikään loistava, mutta yleensä naapurimaa on antanut edes säälipisteitä.
[/quote]
Niinpä. Sama mollaaminen alkoi myös kiekon suhteen.