Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, hyväksytkö naisella silmälasit?

Vierailija
13.07.2020 |

Jos nainen käyttää usein piilolinssejä eikä aina laseja.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika normaali kysymys mielestäni aloittajalta, ulkonäköä pohtiva. Mistä tämä yleinen närkästys?

Vierailija
22/44 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit naisella on vähän niinkuin parta miehellä eli tuovat vähän jotain lisää kiinnostavuutta ja särmää kasvoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mmmm....sihteerilook....

Jep, hiukset nutturalle, mustasankaiset silmälasit, jakku, minihame, pitkävartiset saappaa korkeilla koroilla. Tätä kun oikeen ajattelee niin käy kuin henkselimiehelle Hesassa, laukeaa housuissa 😂

Vierailija
24/44 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiimainen opettajatar-lookkiin kuuluu silmälasit joiden sankaa voi käyttää hajamielisesti suussa.

Vierailija
25/44 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn ja vielä parempi jos käyttää suurennuslasia. Siten ainakin näyttää se isommalta.

Vierailija
26/44 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mmmm....sihteerilook....

Jep, hiukset nutturalle, mustasankaiset silmälasit, jakku, minihame, pitkävartiset saappaa korkeilla koroilla. Tätä kun oikeen ajattelee niin käy kuin henkselimiehelle Hesassa, laukeaa housuissa 😂

Niin no, ei edes 1/10 silmälaseja käyttävästä naisesta ole tällainen, valitettavasti.

Vierailija
27/44 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma nainen kun tarvitsee miehen hyväksyntää silmälaseille. Pitääkö miehen hyväksyä myös mm. kuukautissuojasi, hammasharjasi ja kynsisaksesi?

Vierailija
28/44 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on silmälasit ja nuorempana sitä ajatteli että pojat ei tykkää rillipäisistä tytöistä..hommasin piilarit.. luulen että aikuiset ihmiset eivät oikeastaan välitä onko silmälasit vai ei..ei vaikuta ihmisen viehättävyyteen. Minusta mies on seksikkäämpi rilleillä.. 🤭

Vierailija
29/44 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmälasit naisella on vähän niinkuin parta miehellä eli tuovat vähän jotain lisää kiinnostavuutta ja särmää kasvoihin.

Olenkin ihmetellyt miesten kiinnostuneita katseita kun minulla on silmälasit ja parta. Olen tuplasti kiinnostava.

Vierailija
30/44 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksy vaan riisun lasit läimäisemällä. /vitsi miksi jotkut lasit pitäisi erikseen hyväksyä?

Vierailija
31/44 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisella joko on lasit tai sitten ei. Ei siinä minun hyväksymisiä kaivata. Eikä yksikään juttu ole loppunut ”muuten kiva nainen mutku noi lasit”

Vierailija
32/44 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meksikossa silmälaseja käyttävä henkilö luokitellaan vammaiseksi :D :D

Vierailija
33/44 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

henny harjusolalla on siis niin sairaan hienot rillit

Vierailija
34/44 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

--- Eikä yksikään juttu ole loppunut ”muuten kiva nainen mutku noi lasit”

olen joskus miettinyt, että onko olemassa ihmisiä jotka on noin ehdottomia jonkun ulkoisen seikan suhteen. Esim. mies, joka etsii naista, jonka ihanneominaisuuksiksi hän listaa vaikkapa sporttisuuden, kiinnostuksen matkailusta, noin 170 cm:n pituuden ja vaaleat hiukset. Jos hän sitten kohtaakin brunetin/punapään, joka omaa kaikki nuo edelläluetellut ominaisuudet ja vaikuttaisi siis kaikin puolin ihanalta, niin voiko olla niin, että mies ei kuitenkaan lämpene pidemmälle, koska hiusten väri on väärä. Voiko joku noin pieni juttu olla kuitenkin jollekin niin ISO?

Vierailija
35/44 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meksikossa silmälaseja käyttävä henkilö luokitellaan vammaiseksi :D :D

Mutta sehän on totta. tässä yhteiskunnassa olisin aika avuton ilman silmälasejani:

En näkisi ajaa autoa, törmäilisin ihmisiin, kaikkien tekstien lukeminen ei onnistuisi, ja mikä tärkeintä, en näkisi kirjoittaa viestejä av-palstalla!

Vierailija
36/44 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks jotkut tosiaan noin vanhanaikaisia, että miehen miellyttäminen on elämän ykkösasia. Ei edes rillejä voi käyttää, jos mies ei HYVÄKSY niitä. Ai kauheeta!

Vierailija
37/44 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenkin ihmetellyt miesten kiinnostuneita katseita kun minulla on silmälasit ja parta. Olen tuplasti kiinnostava.

Vierailija
38/44 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasithan on plussaa!

Vierailija
39/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

--- Eikä yksikään juttu ole loppunut ”muuten kiva nainen mutku noi lasit”

olen joskus miettinyt, että onko olemassa ihmisiä jotka on noin ehdottomia jonkun ulkoisen seikan suhteen. Esim. mies, joka etsii naista, jonka ihanneominaisuuksiksi hän listaa vaikkapa sporttisuuden, kiinnostuksen matkailusta, noin 170 cm:n pituuden ja vaaleat hiukset. Jos hän sitten kohtaakin brunetin/punapään, joka omaa kaikki nuo edelläluetellut ominaisuudet ja vaikuttaisi siis kaikin puolin ihanalta, niin voiko olla niin, että mies ei kuitenkaan lämpene pidemmälle, koska hiusten väri on väärä. Voiko joku noin pieni juttu olla kuitenkin jollekin niin ISO?

Noissa aina on takana pintapuolinen kiinnostus ja ensivaikutelma. Harhaan mennään. Jos todellisen rakkauden kohtaa, niin se henkilö voikin olla jotain ihan muuta kuin määrittelemäsi ihanne. 

Vierailija
40/44 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Hyväksyn vain viehättävän pylly bikini lookin

Siis niikö kasvoissa? Jei!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi