SEAMK VARASIJAT
Hei! Onko täällä kuinka porukkaa hakenut Seamk:iin. Mille alalle ja oletteko päässeet? Jos olette varasijalla niin kertokaa ihmeessä sekin.
Kommentit (63)
Geronomiks hakeneet hoi! Otatteko kaikki paikat vastaan vai odotatteko ylempää hakutoivetta T. Varasijalla
Mahtaako geronomijono liikkua vai ottaako kaikki paikat vastaan? Oon jonossa sijalla 2.
Vierailija kirjoitti:
Mahtaako geronomijono liikkua vai ottaako kaikki paikat vastaan? Oon jonossa sijalla 2.
Tämän haluaisin itsekin tietää. Ei oo enään montaa paikkaa jäljellä
Käyttäjä34964 kirjoitti:
Olen varasijalla 6, geronomi monimuoto. Vipusessa ei näy paikan vastaanottajien lukumäärä. itsellä tunne. että ei taida päästä tältä varasijalta.
Onko liikkunu
Ei oo liikkunu, sh opintoihin oon varasijoilla. Olis kyllä kiva tietää että onko joku perumas paikkaansa ett onko mitään mahkuja
Ei ole liikkunut yhtään. Onko muilla?
Yhen liikku tänää aamul tai eile illal
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän haluaisin itsekin tietää. Ei oo enään montaa paikkaa jäljellä
Vipusessa näkyy, et todistusvalinnan paikkoja on vielä 6 vastaanottamatta ja samoin koekiintiössä on 6 paikkaa vastaanottamatta.
Olen varasijalla 3, yhden on liikkunu 2 päivässä. Geronomix
Outoa, että mun 6 vara ei oo liikkunu ( geronomi). Mistä kohtaa viousesta löytyy vastaanottaneet paikat?
Vierailija kirjoitti:
Outoa, että mun 6 vara ei oo liikkunu ( geronomi). Mistä kohtaa viousesta löytyy vastaanottaneet paikat?
Vipunen.fi - yläpalkista: haku ja valinta --> oikealta alhaalta: päivittyvä raportti hakeneet, paikan vastaanottaneet jne. --> 2020 --> syksy --> yhteishaku ja tulee excel-taulukkoon. Voi suodattaa vasemmalta myös koulun.
Elikkä 33 valittu geronomi puolelle ja 24 ottanut paikan vastaan. Jos oikein tulkitsin?
Vierailija kirjoitti:
Oletko todistusjonossa? Itsellä ei ainakaan todistusjono oo liikkunut:D
Vierailija kirjoitti:
Elikkä 33 valittu geronomi puolelle ja 24 ottanut paikan vastaan. Jos oikein tulkitsin?
Näin minäkin oon ymmärtänyt. Sitten toi 6 paikkaa todistusvalinnassa ja 6 paikkaa valintakoevalinnassa ei voi pitää paikkaansa🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko todistusjonossa? Itsellä ei ainakaan todistusjono oo liikkunut:D
Valintakoejonossa
En ole Seamkiin hakenut, mutta pääsin aikanaan toiseen amk:iin lukemaan tradenomiksi varasijalta 46. Toivoa on 😁
Alla ohjeet hakijan oman AMK-valintakokeen tarkasteluun SeAMKissa:
Hakijan tulee lähettää SeAMKin Hakijapalveluihin sähköpostitse (hakijapalvelut@seamk.fi) erillinen pyyntö valintakokeen tarkasteluun. Valintakokeen tarkastelupyynnössä tulee ilmoittaa seuraavat tiedot: nimi, syntymäaika (ei hetua), koesuorituspaikka- ja aika.
SeAMKissa AMK-valintakoetta voi tulla tarkastelemaan viikolla 30 (20.-24.7.) vain ennalta sovittuna aikana.
Valintakoetta voi tarkastella ainoastaan paikan päällä, valvotusti, ennalta sovittuna aikana ja vain sähköisessä muodossa SeAMKin Hakijapalveluiden tilassa. Valintakokeesta ei ole mahdollista saada tulostetta tai kopiota, eikä sitä ole mahdollista kuvata esim. kännykällä. Henkilöllisyys tarkistetaan AMK-valintakokeen tarkastelutilanteeseen tullessa. Henkilöllisyyden voi todistaa kuvallisella, voimassa olevalla henkilöllisyystodistuksella. Hyväksyttäviä henkilöllisyystodistuksia ovat: kuvallinen henkilöllisyystodistus (passi tai poliisin myöntämä suomalainen, kuvallinen henkilökortti), suomalainen ajokortti (mobiiliajokortti hyväksytään), kuvallinen KELA-kortti tai kuvallinen EU/ETA-maan henkilökortti. Ilman henkilöllisyystodistusta ei valintakoetta voi tulla tarkastelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Alla ohjeet hakijan oman AMK-valintakokeen tarkasteluun SeAMKissa:
Hakijan tulee lähettää SeAMKin Hakijapalveluihin sähköpostitse (hakijapalvelut@seamk.fi) erillinen pyyntö valintakokeen tarkasteluun. Valintakokeen tarkastelupyynnössä tulee ilmoittaa seuraavat tiedot: nimi, syntymäaika (ei hetua), koesuorituspaikka- ja aika.
SeAMKissa AMK-valintakoetta voi tulla tarkastelemaan viikolla 30 (20.-24.7.) vain ennalta sovittuna aikana.
Valintakoetta voi tarkastella ainoastaan paikan päällä, valvotusti, ennalta sovittuna aikana ja vain sähköisessä muodossa SeAMKin Hakijapalveluiden tilassa. Valintakokeesta ei ole mahdollista saada tulostetta tai kopiota, eikä sitä ole mahdollista kuvata esim. kännykällä. Henkilöllisyys tarkistetaan AMK-valintakokeen tarkastelutilanteeseen tullessa. Henkilöllisyyden voi todistaa kuvallisella, voimassa olevalla henkilöllisyystodistuksella. Hyväksyttäviä henkilöllisyystodistuksia ovat: kuvallinen henkilöllisyystodistus (passi tai poliisin myöntämä suomalainen, kuvallinen henkilökortti), suomalainen ajokortti (mobiiliajokortti hyväksytään), kuvallinen KELA-kortti tai kuvallinen EU/ETA-maan henkilökortti. Ilman henkilöllisyystodistusta ei valintakoetta voi tulla tarkastelemaan.
Kysyin eri osioiden pisteet. Ne sain sähköpostiin. Lisäksi kysyin saako niistä tarkempaa tietoa. Vastaus yllä.
Nojoo :D hyvä asenne sulla 👌