Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

SEAMK VARASIJAT

Vierailija
13.07.2020 |

Hei! Onko täällä kuinka porukkaa hakenut Seamk:iin. Mille alalle ja oletteko päässeet? Jos olette varasijalla niin kertokaa ihmeessä sekin.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei liiku ei eile tais iltapäiväl vast liilkkua. Ottakaa vaikka bisseä niiku mä ja lopettakaa se jännittämine ku ei se mihkää joha😁

Nojoo :D hyvä asenne sulla 👌

Vierailija
22/63 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geronomiks hakeneet hoi! Otatteko kaikki paikat vastaan vai odotatteko ylempää hakutoivetta T. Varasijalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtaako geronomijono liikkua vai ottaako kaikki paikat vastaan? Oon jonossa sijalla 2.

Vierailija
24/63 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako geronomijono liikkua vai ottaako kaikki paikat vastaan? Oon jonossa sijalla 2.

Tämän haluaisin itsekin tietää. Ei oo enään montaa paikkaa jäljellä

Vierailija
25/63 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34964 kirjoitti:

Olen varasijalla 6, geronomi monimuoto. Vipusessa ei näy paikan vastaanottajien lukumäärä. itsellä tunne. että ei taida päästä tältä varasijalta.

Onko liikkunu

Vierailija
26/63 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muil liikkunu tänää seamk?

Vierailija
27/63 |
16.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo liikkunu, sh opintoihin oon varasijoilla. Olis kyllä kiva tietää että onko joku perumas paikkaansa ett onko mitään mahkuja

Vierailija
28/63 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole liikkunut yhtään. Onko muilla?

Vierailija
29/63 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhen liikku tänää aamul tai eile illal

Vierailija
30/63 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän haluaisin itsekin tietää. Ei oo enään montaa paikkaa jäljellä

Vipusessa näkyy, et todistusvalinnan paikkoja on vielä 6 vastaanottamatta ja samoin koekiintiössä on 6 paikkaa vastaanottamatta.

Vierailija
31/63 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varasijalla 3, yhden on liikkunu 2 päivässä. Geronomix

Vierailija
32/63 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa, että mun 6 vara ei oo liikkunu ( geronomi). Mistä kohtaa viousesta löytyy vastaanottaneet paikat?

Vierailija
33/63 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että mun 6 vara ei oo liikkunu ( geronomi). Mistä kohtaa viousesta löytyy vastaanottaneet paikat?

Vipunen.fi - yläpalkista: haku ja valinta --> oikealta alhaalta: päivittyvä raportti hakeneet, paikan vastaanottaneet jne. --> 2020 --> syksy --> yhteishaku ja tulee excel-taulukkoon. Voi suodattaa vasemmalta myös koulun.

Vierailija
34/63 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä 33 valittu geronomi puolelle ja 24 ottanut paikan vastaan. Jos oikein tulkitsin?

Vierailija
35/63 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko todistusjonossa? Itsellä ei ainakaan todistusjono oo liikkunut:D

Vierailija
36/63 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elikkä 33 valittu geronomi puolelle ja 24 ottanut paikan vastaan. Jos oikein tulkitsin?

Näin minäkin oon ymmärtänyt. Sitten toi 6 paikkaa todistusvalinnassa ja 6 paikkaa valintakoevalinnassa ei voi pitää paikkaansa🤔

Vierailija
37/63 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko todistusjonossa? Itsellä ei ainakaan todistusjono oo liikkunut:D

Valintakoejonossa

Vierailija
38/63 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole Seamkiin hakenut, mutta pääsin aikanaan toiseen amk:iin lukemaan tradenomiksi varasijalta 46. Toivoa on 😁

Vierailija
39/63 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alla ohjeet hakijan oman AMK-valintakokeen tarkasteluun SeAMKissa:

Hakijan tulee lähettää SeAMKin Hakijapalveluihin sähköpostitse (hakijapalvelut@seamk.fi) erillinen pyyntö valintakokeen tarkasteluun. Valintakokeen tarkastelupyynnössä tulee ilmoittaa seuraavat tiedot: nimi, syntymäaika (ei hetua), koesuorituspaikka- ja aika. 

SeAMKissa AMK-valintakoetta voi tulla tarkastelemaan viikolla 30 (20.-24.7.) vain ennalta sovittuna aikana.

Valintakoetta voi tarkastella ainoastaan paikan päällä, valvotusti, ennalta sovittuna aikana ja vain sähköisessä muodossa SeAMKin Hakijapalveluiden tilassa. Valintakokeesta ei ole mahdollista saada tulostetta tai kopiota, eikä sitä ole mahdollista kuvata esim. kännykällä. Henkilöllisyys tarkistetaan AMK-valintakokeen tarkastelutilanteeseen tullessa. Henkilöllisyyden voi todistaa kuvallisella, voimassa olevalla henkilöllisyystodistuksella. Hyväksyttäviä henkilöllisyystodistuksia ovat: kuvallinen henkilöllisyystodistus (passi tai poliisin myöntämä suomalainen, kuvallinen henkilökortti), suomalainen ajokortti (mobiiliajokortti hyväksytään), kuvallinen KELA-kortti tai kuvallinen EU/ETA-maan henkilökortti. Ilman henkilöllisyystodistusta ei valintakoetta voi tulla tarkastelemaan.  

Vierailija
40/63 |
17.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alla ohjeet hakijan oman AMK-valintakokeen tarkasteluun SeAMKissa:

Hakijan tulee lähettää SeAMKin Hakijapalveluihin sähköpostitse (hakijapalvelut@seamk.fi) erillinen pyyntö valintakokeen tarkasteluun. Valintakokeen tarkastelupyynnössä tulee ilmoittaa seuraavat tiedot: nimi, syntymäaika (ei hetua), koesuorituspaikka- ja aika. 

SeAMKissa AMK-valintakoetta voi tulla tarkastelemaan viikolla 30 (20.-24.7.) vain ennalta sovittuna aikana.

Valintakoetta voi tarkastella ainoastaan paikan päällä, valvotusti, ennalta sovittuna aikana ja vain sähköisessä muodossa SeAMKin Hakijapalveluiden tilassa. Valintakokeesta ei ole mahdollista saada tulostetta tai kopiota, eikä sitä ole mahdollista kuvata esim. kännykällä. Henkilöllisyys tarkistetaan AMK-valintakokeen tarkastelutilanteeseen tullessa. Henkilöllisyyden voi todistaa kuvallisella, voimassa olevalla henkilöllisyystodistuksella. Hyväksyttäviä henkilöllisyystodistuksia ovat: kuvallinen henkilöllisyystodistus (passi tai poliisin myöntämä suomalainen, kuvallinen henkilökortti), suomalainen ajokortti (mobiiliajokortti hyväksytään), kuvallinen KELA-kortti tai kuvallinen EU/ETA-maan henkilökortti. Ilman henkilöllisyystodistusta ei valintakoetta voi tulla tarkastelemaan.  

Kysyin eri osioiden pisteet. Ne sain sähköpostiin. Lisäksi kysyin saako niistä tarkempaa tietoa. Vastaus yllä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi