Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis voiko TODELLA 27v olla vielä näin teini ulkonäöltään?! (bloggaaja)

Vierailija
18.05.2013 |

http://stonegraybutterfly.blogspot.fi/

Itse olen muutaman vuoden nuorempi ja ei todellakaan tollainen tyyli tulis mieleenkään :D Saatoin pukeutua 15v tolla tavalla..jos sillonkaan..
Hiukset, vaatteet ja kaikki.. AAaargh miksi pitää jämähtää teinivuosi lookille?!
Järkky.
Ei muuta :)

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teilläkin täällä ongelmat. Itse taas en haluu pukeutuu mitenkään mummomaisesti että mieluummin nuorekkaaksi. Ei sillä pitäs olla mitään väliä kuinka vanha olet, jos haluaa pukeutua noin niin se hälle suotakoon.

Vierailija
2/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy myöntää et noi hiukset oli kyllä kammottavat. juuri sitä tyyliä mitä tällä hetkellä on noilla 13-15 vuotiailla. tosi huvittavan näköiset aikuisella naisella.. voin kuvitella kuinka joku  60v. kampaaja pirkko on suositellut niitä "kun tää on sitä muoootia nytten!" 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti. Toivottavasti toi tyttö pitää saman tyylin mummoksi asti. miksi ihmeessä pitäisi vaihtaa johonkin tylsään lookkiin???

Vierailija
4/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan viestiketjun aloittajan hiekkaa vaginassa tai vastaavaa? Kukas sinä olet arvostelemaan muita julkisesti? Laita oma kuvasi tänne niin mekin voidaan sitten arvostella sinuu.

Vierailija
5/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee tyyli, jos tota voi tyyliksi sanoa. Mutta se on  vaan mun mielipide se, jokainen pukeutukoon ja näyttäköön siltä miltä haluaa.

Vierailija
6/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan näyttää ikäiseltään. En ymmärrä miksi pitäisi alkaa pukeutua tanttamaisesti jos on yli 25-vuotias.

Vierailija
7/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö toisen ulkonäöstä alottaa tälläinen turha "keskustelu"??

Tuskin on tämän threadin aloittaja mikään upea ilmestys, toisin kuin blogin kirjoittaja on ja sepäs häntä vituttaa.

Itse juuri mietin, että sittenkuin lapsia saan, käsken esim miestäni muistuttamaan itseäni käymään kampaajalla tms, jotta en näyttäisi nuhjuiselta kotiäidiltä.

Kyllä, olen myös 27v ja omaan kirkkaanpunaisen tukan, lävistyksiä ja tatuointeja, nehän tekevät minusta automaattisesti huonon (joskus tulevan) äidin.

Hankkikaa elämä, muiden arvostelijat.

Vierailija
8/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kuulkaas 46v,enkä aio ikinä pukeutuu ikäni mukaisesti,pidän niitä vaateita josta tykkään ja vaikka olen itseäni viisitoista vuotta nuoremman miehen kanssa naimisissa ja asun todella maalla,niin en sittenkään aio pukeutua mitenkään mummomaisesti vaikka mummo olenkin jo:Jokainen saa näyttää ja olla kuin nuoreksi itsensä tuntee ja tunnen itseni tyttäreni ikäiseksi jonka sain ollesani 18v....

Vierailija
9/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylllä se vaan niin on, että se tylsä ihminen joka tämän julkaisi tänne on selvästikin kateellinen. Ja jos hänellä on minkäänlaista varaa tulla arvostelemaan muiden pukeutumista tai tyylejä, olkoon hyvä vaan ja laittakoon oman kuvansa tänne, että me muutki saadaa arvostella ja haukkua hänet lyttyyn :)) uskon vahvasti, että kyseinen henkilö (julkaisija) on itse kamala mummotyylin tai täysin tyylitajuton kiven alla kasvanut eikä osaa arvostaa mitenkään erilaisuutta. Eiku vaan sitä omaa kuvaa tulemaan, katsotaan ootko ite yhtää sen parempi mitä yrität epätoivoissasi uskotella :)

Vierailija
10/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, amikset on amiksia. Sen näki jo yläasteella keistä tulee joskus jotain ja ketkä jää wt-junteiksi.

Huom: amiksella tarkoitan sitä tyyliä, en koulua.

Vierailija
11/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi mun mielestä todellakaan ole mitenkään teinin näköinen :O Pukeutuu nuorekkaasti, ei äidin tarvitsekaan pukeutua mummomaisesti marimekkoon heti, kun on äiti :D Mullakin on edelleen samat vanhat polvista rikkinäiset farkut usein jalassa, mitä olen käyttänyt jo ylä-asteelta asti...

Vierailija
12/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, jotka pukeutuvat aikuisinakin samoin kuin teini-iässä ovat jääneet myös henkisesti sille tasolla ja ovat jääneet jumittamaan tiettyyn psykoseksuaaliseen kehitysvaiheeseen. Kyllä aikuisuus ja psyykkinen kypsyys näkyy myös ulkonäössä, pukeutumisessa, kampauksen valinnassa! Aika kammottavan näköistä on, kun ikävuosiltaan aikuinen äiiti  ja teini-ikäinen tytär pukeutuvat samalla tavalla. Kyllä sukupolvien välisen eron soisi näkyvä!

Vierailija
13/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkea ja persoonallinen mimmi! Ja nuori nainen parhaassa iässä ja tosiaan puhjennu kukkaan viimevuosina kun kuvia kattelee.

Vierailija
14/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää! Pelkkää kateellisen vttuilua eikä mitään muuta. Pukeutumistyylejä nyt ei voi pitää minään ikäsidonnaisina enää nykypäivänä. Ei tässä missään keskiajalla enää eletä, että naisen nyt varsinkaan tarvitse pukeutua minkään sanellun säännön mukaan, tai vain siksi että joku kukkahattutäti on vetänyt sitruunan älykkäämpään aukkoonsa poikittain ja luulee tietävänsä miten kekenkin pitäisi pukeutua.

Vierailija
15/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, joku rupsahtanut kateellinen siellä huutelee! Aika ahdasmielistä ajatella, että pitäisi pukeutua tietyssä iässä tietynlaisesti, oletko ikinä kuullut persoonallisuudesta?  Ja kyllä 27-vuotias on vielä nuori, kyllä tanttamaisesti ehtii pukeutua sitten eläkkeellä.

Vierailija
16/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perus pullukka röökimuija.

Vierailija
17/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän 27v vielä niin vanha ole...

Vierailija
18/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis näin pkseutulaisen näkökulmasta katsottuna tuo Skunk tyyli on aivan karmaiseva. Eli en usko että ap on kateellinen. Aka haisunäätä.

Mellein mikä muu vaan käy. Paitsi eriväri kananperse ja haisunäätä look.

Tottakai jokainen saa olla mitä haluaa enkä arvostele ketään tuolla kadulla kulkevaa ulkonäkönsä perusteella, mutta minun esteettistä silmääni ei miellytä nämä kaksi hiustyylinsä. 

Vierailija
19/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis näin pkseutulaisen näkökulmasta katsottuna tuo Skunk tyyli on aivan karmaiseva. Eli en usko että ap on kateellinen. Aka haisunäätä.

Mellein mikä muu vaan käy. Paitsi eriväri kananperse ja haisunäätä look.

Tottakai jokainen saa olla mitä haluaa enkä arvostele ketään tuolla kadulla kulkevaa ulkonäkönsä perusteella, mutta minun esteettistä silmääni ei miellytä nämä kaksi hiustyylinsä. 

Vierailija
20/32 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 pahoittelee kirjoitusvirheitä...ennustava tekstinsyöttö korjaa päin pyllyä....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi