Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä se laihaläski tarkoittaa?

Vierailija
13.07.2020 |

Olenko tai voinko olla alipainoisena sellainen?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä että on yksi sana lisää millä haukkua toista. Ei muuta.

Vierailija
22/35 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laiha, jolla on korkea rasvaprosentti. Minä olin sellainen nuorempana. Söin paljon roskaruokaa, kun yritin lihottaa itseäni (näytin todella alipainoiselta). Kehonkoostumusmittauksissa selvisi, että rasvaprosenttini on 34, vaikka sitä ei mitenkään voinut nähdä ulkoisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laiha, jolla on korkea rasvaprosentti. Minä olin sellainen nuorempana. Söin paljon roskaruokaa, kun yritin lihottaa itseäni (näytin todella alipainoiselta). Kehonkoostumusmittauksissa selvisi, että rasvaprosenttini on 34, vaikka sitä ei mitenkään voinut nähdä ulkoisesti.

Ja siis laihaläskeys ei todellakaan ole terveellistä, kun viskeraalinen rasva tuppaa huitelemaan pilvissä.

Vierailija
24/35 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla bmi19, oonko laiha läski?

No sitä nimenomaan ei voi päätellä pelkästä painosta.

Vierailija
25/35 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi rumimmista naista kuvaavista sanoista. Täysin turha sana. Oikeasti laihaläski on synonyymi ihan tavalliselle naiselle, joka on hoikka ja saattaa harrastaa urheilua. 

Vierailija
26/35 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaan kateellisten keksimä ruma sana kauniista hoikasta kropasta. 

Vierailija
27/35 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihaläski on yksi enimmäkseen naisiin kohdistetuista "käsitteistä", joilla voidaan saada taas uusi joukko tuntemaan huonoa omatuntoa ja alemmuutta kehostaan.

Jos olet läski, olet syntinen.

Jos olet laiha, olet kuitenkin laihaläski, eli syntinen.

Mitäs jos naiset lakattaisiin itse pitämästä näitä negatiivisia ruumiinkuvia hengissä.

En ole ikinä kuullut naisista puhuttavan laihaläskeinä. Olen kyllä kuullut usein miehistä puhuttavan laihaläskeinä.

Toivon sinulle pikaista paranemista, jotta ei tarvi elää noin pahasti vääristyneen maailmankuvan kanssa!

Vierailija
28/35 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi rumimmista naista kuvaavista sanoista. Täysin turha sana. Oikeasti laihaläski on synonyymi ihan tavalliselle naiselle, joka on hoikka ja saattaa harrastaa urheilua. 

Jokainen lauseesi oli virheellinen, autan korjaamaan.

1. Kyseessä on ”unisex” sana, jolla kuvataan sekä naisia, että miehiä. Laihaläski ei ole mikään sukupuolijuttu, vaan sellaisia voi olla sekä miehet, että naiset.

2. Sana on hyödyllinen ja kuvaava, kun halutaan kuvailla ruumiinprofiilia, jolla on olemattomat lihakset, ja korkea rasvaprosentti, vaikka näennäisesti onkin normaalipainoinen.

3. Laihläski ei ole synonyymi urheilevalle ja hoikalle naiselle. Se ei ole synonyymi minkäänlaiselle naiselle. Sitä hyödynnetään sekä miehistä, että naisista puhuessa. Normaalisti, kun harrastat urheilua, lihaksesi kasvavat, joten laihläski ei ole myöskään synonyymi minkäänlaiselle urheilijalle. Laihaläskejä näkee enemmän toimistotöissä, joissa ihmiset eivät harrasta välttämättä minkäänlaista liikuntaa, edes vapaa-ajalla. Esim IT firmoissa toimistot ovat täynnä miessukupuolta edustavia laihaläskejä.

Vierailija
29/35 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tarkoittaa että ei ole ylipainoinen mutta silti kehon rasvaprosentti on korkea. Kehon koostumus on siis vääränlainen epäterveellisten ruokailutottumusten vuoksi.

Vierailija
31/35 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihaläskin tunnistaa pyllyttömyydestä. Voi olla kauniskin kroppa mutta takapuoli "puuttuu" kun siellä ei ole lihaksia antamassa pyöreää muotoa.

Timmin kropan saamiseksi ei muuten todellakaan tarvita kuntosalia. Pelkällä kehonpainotreenilläkin voi saada upean lihaksikkaan kropan jos viitsii nähdä vähän vaivaa. Tavalliset punnerrukset, askelkyykyt ja leuanveto riittää hyvin alkuun.

Katsokaa vaikka yleisurheilun keski- ja pitkänmatkan juoksijoita. Heillä voimatreeni on hyvin pitkälti omalla kehonpainolla tehty ja juoksu on muokannut kropan kauniin atleettiseksi. Voimistelijat ja taitoluistelijat ovat myös upeita, ja mikä notkeus!

Näitä laihaläski pyllyjä näkee lenkillä. Peppu on epämuodostunut kuhmurainen.

Vierailija
32/35 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että olet aamulla kuin tikku, mutta vääränlaisen aamupalan jälkeen vatsa on pullea. Tällainen tuttua, vaikka painoindeksi noin 21.

Vierailija
33/35 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noii varmaan ihan MORTAL COMBAT osastoaa.

Vierailija
34/35 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noii varmaan ihan MORTAL COMBAT osastoaa.

Pariii lentopotkuaaa oikeisiin kohtiin niin fatale game oveer.

Vierailija
35/35 |
22.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. 185 cm pitkä ja 85 kg painava mies, jolla ei ole keskivertoa enempää lihaksia, on laihaläski.

Siis normaalin painoindeksin rajoissa, mutta silti ihraisa ja veltto vartalo ja olematon lihaserottuvuus.

Laihaläski ihminen näyttää ilman paitaa lähinnä säilykemakkaralta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi