Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tuoreita kokemuksia kylpyhuoneremontin hinnasta?

Vierailija
13.07.2020 |

Teetittekö kaiken ulkopuolisella? Kylppärin ja saunan koko? Paljonko maksoi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaishinta suunnitteluineen 25.000 e. Kokonaan teetettiin kylppärifirmalla, jonka alihankkijat tekivät myös putki- ja sähkötyöt. Kotitalousvähennyksiä 4800 e, joten itselle jäi n. 20.000 e, mutta jouduttiin koolaamaan lattiat, koska vanhat "kaadot" olivat väärin jne.  Tämä Espoossa, rivitalossa, v. 2019. 

Vierailija
2/4 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudet laatat, uudet paneelit, suihkun paikkaa vaihdettiin, uudet ledit saunaan ja uusi kiuas sekä poreamme. Pinta-ala noin 10 neliöä. Hintaa tuli kokonaisuutena noin 7 tonnia josta noin 4 tonnia oli työn osuutta. Mutta suuren osan mm kaikki paneelien asennukset teimme itse. Monenlaista tarjousta tuli kysyttyä. Korkein tarjous oli pelkän työn osuudesta 13.200 euroa, joten kilpailutus kannattaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudet laatat, uudet paneelit, suihkun paikkaa vaihdettiin, uudet ledit saunaan ja uusi kiuas sekä poreamme. Pinta-ala noin 10 neliöä. Hintaa tuli kokonaisuutena noin 7 tonnia josta noin 4 tonnia oli työn osuutta. Mutta suuren osan mm kaikki paneelien asennukset teimme itse. Monenlaista tarjousta tuli kysyttyä. Korkein tarjous oli pelkän työn osuudesta 13.200 euroa, joten kilpailutus kannattaa

Tämä kuulostaa kohtuulliselta. Tietenkin tarvikkeiden hinta vaihtelee, mutta olenkin miettinyt, että riittääkö 10000 nykypäivänä mihinkään ja tämä toi toivoa :)

Vierailija
4/4 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä kuulostaa kohtuulliselta. Tietenkin tarvikkeiden hinta vaihtelee, mutta olenkin miettinyt, että riittääkö 10000 nykypäivänä mihinkään ja tämä toi toivoa :)

Olin itsekin yllättynyt loppuhinnasta. Enemmän olin kuluihin varannut, mutta kannattaa huomata että tosiaan tein itse vaimon kanssa suurimman osan työstä. Ainoastaan sellaiset mitä ei voi ilman ammattipätevyyttä suorittaa jäi remonttimiehelle. Käytännössä tämä tarkoitti laatoitukseen ja vesieristykseen liittyviä osuuksia. Purkujätteetkin siivosin aina iltaisin pois. Oli myös rehellinen remppamies joka laskutti vain ne tunnit jotka teki.