Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän muu perhe takee nyt?

Vierailija
18.05.2013 |

Meidän senkun makaa. Itse nousin klo 7 tekemään töitä. Laitoin pyykit kuivumaan ja toiset peseytymään ja sitten tulin koneelle naputtelemaan työjuttuja. Äsettäin sain valmiiksi siihen asti, kuin pystyin tekemään. Eilen olin töissä 12,5 tuntia, on vähän kiireitä siellä. Kotona oli työmatkan jälkeen vasta klo 21.50

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 09:55"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 09:20"]

Älkää nyt jaksako kiusata ap:ta. Keksikää jotain muuta tekemistä. Kai sitä nyt stressaantunut ja väsynyt ihminen saa purkaa itseään keskustelupalstalla ilman ettää joku "asiat paremmin tietävä" tulee nokittelemaan.

[/quote]

Asia nyt vain sattuu olemaan niin, että se stressi on itse aiheutettua, joten turha silloin on alkaa kenellekkään muulle mussuttamaan (ap:n tapauksessa muu perhe). 

[/quote]

Höpöhöpö. Työelämässä tulee stressiä enemmän tai vähemmän, ei siltä voi välttyä, jos on vähänkään vastuuta mistään. 

Sä vain haluat purkaa omaa pahaa tuultas muihin ihmisiin. En usko, että oikeasti kuvittelet tietäväsi muiden asiat paremmin. Tai jos kuvittelet, se kuulostaa huolestuttavalta.

[/quote]

No tottakai sitä stressiä tulee, jos ITSE (painotus sanalla itse) stressaa asioista, eli se on itse aiheutettua. 

Vierailija
22/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä, en ole koskaan pahan tuulisena. Luulet tietävinäsi minun "olotilastani" jotakin, joten eikös viimeinen lauseesi päde sinuun yhtälailla kuin minuun. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 10:03"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 10:00"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 09:20"]

Älkää nyt jaksako kiusata ap:ta. Keksikää jotain muuta tekemistä. Kai sitä nyt stressaantunut ja väsynyt ihminen saa purkaa itseään keskustelupalstalla ilman ettää joku "asiat paremmin tietävä" tulee nokittelemaan.

[/quote]

Asia nyt vain sattuu olemaan niin, että se stressi on itse aiheutettua, joten turha silloin on alkaa kenellekkään muulle mussuttamaan (ap:n tapauksessa muu perhe). 

[/quote]

Höpöhöpö. Työelämässä tulee stressiä enemmän tai vähemmän, ei siltä voi välttyä, jos on vähänkään vastuuta mistään. 

Sä vain haluat purkaa omaa pahaa tuultas muihin ihmisiin. En usko, että oikeasti kuvittelet tietäväsi muiden asiat paremmin. Tai jos kuvittelet, se kuulostaa huolestuttavalta.

[/quote]

No tottakai sitä stressiä tulee, jos ITSE (painotus sanalla itse) stressaa asioista, eli se on itse aiheutettua. 

[/quote]

Ei sulle höpsö voi kuin nauraa ;)

Vierailija
24/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 10:05"]

Ei sulle höpsö voi kuin nauraa ;)

[/quote]

Niin? Sinulla on oikeus nauraa mille haluat, samalla tavalla kuin minulla on oikeus omaan mielipiteeseeni. 

Vierailija
25/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäyksenä, en ole koskaan pahan tuulisena. Luulet tietävinäsi minun "olotilastani" jotakin, joten eikös viimeinen lauseesi päde sinuun yhtälailla kuin minuun. 

[/quote]

Et ole koskaan pahantuulinen, mutta levität pahaa tuulta ympärillesi? Jännä kombinaatio.

Vierailija
26/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo. Taas päästiin väittelee. Voi teitä aamukiukkusia:(

Meillä näin:

Minä palstailen ja samalla teen maanantain kokoukseen vähän muistiinpanoja

Mies ja lapset ovat isovanhemmilla puutarhahommissa

Vierailija
27/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 10:11"]

[/quote]

Et ole koskaan pahantuulinen, mutta levität pahaa tuulta ympärillesi? Jännä kombinaatio.

[/quote]

Miten niin "levitän"? Oma valintahan se on, suuttuuko minun kommenteistani. Ketään siihen en pakota.

Vierailija
28/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 10:14"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 10:11"]

[/quote]

[/quote]

Miten niin "levitän"? Oma valintahan se on, suuttuuko minun kommenteistani. Ketään siihen en pakota.

[/quote]

Joo! Ihan samaa mieltä! Siis esim. viime viikolla sanoin yhdelle läskille lehmälle töissä, että hän on läski lehmä, ja se SUUTTUI! Kelatkaa, ihan oma valinta oli! Miksei jättänyt suuttumatta? En voi käsittää.

Vierailija
29/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 10:17"]

Joo! Ihan samaa mieltä! Siis esim. viime viikolla sanoin yhdelle läskille lehmälle töissä, että hän on läski lehmä, ja se SUUTTUI! Kelatkaa, ihan oma valinta oli! Miksei jättänyt suuttumatta? En voi käsittää.

[/quote]

Periaatteessa kyllä, koska jos hänellä olisi hyvä itsetunto, häntä ei kiinnostaisi muiden mielipiteet. Mutta jos ollaan tosissaan, niin sinustako on soveliasta verrata "itse olet stressisi aiheuttanut" tuohon "vitun läski lehmä" kommenttiisi. Hmm...

Vierailija
30/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset leikkii piilosta, mies lähti urheilemaan. Mulla kahvintankkaus menossa, jos tästä hiljalleen lähtis ulkoilemaan lasten ja koiran kanssa...

Vierailija
31/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 10:19"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 10:17"]

[/quote]

Periaatteessa kyllä, koska jos hänellä olisi hyvä itsetunto, häntä ei kiinnostaisi muiden mielipiteet. Mutta jos ollaan tosissaan, niin sinustako on soveliasta verrata "itse olet stressisi aiheuttanut" tuohon "vitun läski lehmä" kommenttiisi. Hmm...

[/quote]

Kyllä on. Osoittaa ihmiseltä huonoa harkintakykyä ja käytöstapojen sekä empatian puutetta kommentoida ihmiselle tuollaista, etenkin kun hän selvästi kertoo olevansa stressaantunut ja paineen alla. Viisas ihminen ymmärtäisi tämän.

Ihminen on laumaeläin, joka elää vuorovaikutuksessa muiden ihmisten kanssa. Sen takia meillä on normit, jotka säätelevät käytöstä. Itsetunto ei ole mikään tyhjiössä asuva ilmakuivattu asia, se on sidoksissa myös ympäristöönsä.

En kyllä usko, että olet oikeasti tuota mieltä, tykkäät vain vänkyttää.

Vierailija
32/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Olin todella stressaantunut silloin kun töissä oli iso organisaatiomuutos samaan aikana kun mieheni syöpä uusiutui ja lapseni synnytti vaikeavammaisen lapsen.

Mikä noista oli mielestäsi itseaiheutettua?

Vierailija
33/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittakaa saatana oma ketju te kaksi ah, niin hyväntuulista. Miten täällä aina saadan ketjut menemään kahden idiootin väittelyksi:(. Menkää nyt vaikka antamaan pimppaa isännälle.

Vierailija
34/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpä oli juttu jatkumnut kiihkeänä lähtöni jälkeen. Minua oli puolusyettukin, kiitos siitä :)

Kyllä se muukin perhe nousi ylös ja on tässä touhuttu lauantaiaskareita. Luin uudelleen viestini ja en siinä tosiaan kovin valittavalta vaikuttanut, kerroin vain faktat mitä teen/tein ja kysyin mitä muut tekee. Tämä oli todiste, miten täällä joskus jutut muuttuu kovastikin...

T. ap. (ja 6 ja 12)

Vierailija
35/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ihmettelee lattialla soivaa kirjaa ja hakkaa tuttia lattiaan. Mies istuu koneella ja juo jotain tasoittavaa olutta, tuli eilen laivalta ja vieläkin on krapulassa, yök. Kohta vauvalle ruokaa ja ulos.

Vierailija
36/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja eskarilainen on rautakaupassa. Tokaluokkalainen leikkii kaverinsa kanssa legoilla omassa huoneessa. 3,5v on kaverinsa kanssa (4v) pihalla hiekkalaatikolla, leikkivät kotia.

Vierailija
37/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie grillaa. Tytär -11V ompelee. Poika 9v pyöräilee ja poika 6v on naapurin kanssa kalalla. 

Vierailija
38/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on poikien 5v, 6v ja 7 v kanssa jalkapallokentällä treenaamassa.

Tytär 7 v järkkää huoneessaan pyjamabileitä serkkujen 4 v, 7v ja 9 v kanssa.

Tyttäret 16 v, 16 v ja 17 ovat ulkona ystäviensä kanssa. Palaavat vasta aamutunneilla, koska tanssibussi palaa silloin.

Poika 19 v on vierasmajalla tyttöystävänsä kanssa.

Sitä vanhemmista lapsista en ole varma. Tekevät kuka mitäkin. Yksi on ainakin miehensä kanssa ystävänsä huvilalla tämän viikonlopun. Heidän lapsensa 3v on yhdellä toisella tyttärellä ja tämän 2v pojalla yökylässä. Muista en osaa sanoa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi