Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teidän muu perhe takee nyt?

Vierailija
18.05.2013 |

Meidän senkun makaa. Itse nousin klo 7 tekemään töitä. Laitoin pyykit kuivumaan ja toiset peseytymään ja sitten tulin koneelle naputtelemaan työjuttuja. Äsettäin sain valmiiksi siihen asti, kuin pystyin tekemään. Eilen olin töissä 12,5 tuntia, on vähän kiireitä siellä. Kotona oli työmatkan jälkeen vasta klo 21.50

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitalinko haluat?

Vierailija
2/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni nukkuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi syö tuossa ja mies on yläkerrassa nukkumassa. 

Vierailija
4/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No just, mitäpä jos sinäkin relaisit! Ei ne työt tekemällä lopu!

Meillä lapsi katsoo telkkaria, mies nukkuu vielä. Tänään on meillä synttärit joten pitäisi alkaa laittamaan pöydät tarjoilukuntoon, mutta ehtiihän tuota.

Vierailija
5/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira ja mies kuorsaa kilpaa, minä heräilin taas jalkasärkyyn jo sietsemän aikoihin.

Vierailija
6/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 09:06"]

Mitalinko haluat?

[/quote]

En todellakaan! Nyt en jaksa tällaista ilkeilyä. On sen verran väsynyt olo sisäisesti, vaikken nukkumista kaipaakaan enää. Ihan herättämättä heräsin aamulla. Jotensakin vain tuntuu, että voisi sse perhekin nousta jo ylös, kaikki 6. Ajattelin kysellä tässä, että miten muilla. Ja kun täällä näkee, että täällä on jo muitakin, niin ainakin paikalla olleet ovat siis koneella, mutta muu perhe?

Töissä tehdään töitä silloin paljon, kun on se aika muutaman kerran vuoteen, ne on vaan tehtävä ilman mitään ekstrapalkkoja (en siis saa ylityuö ym. korvauksia) ja ei niistä mitään muitakaan muistamisia anneta.

Vierailija
7/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja teinit 16v, 16v, ja 17 v nukkuvat.

Pienemmät 7 v, 6 v ja 5 v syövät aamiaista verannalla.

Minä yritän koneen ääressä kahvia juoden psyykata itseni silittämään eilisillan ja viimeyön pyykit kaappiinvietävään kuntoon ennen kuin muutaman tunnin kuluttua tulevat veljen 4 v, 7v ja 11 v viikonlopuksi hoitoon.

Päivän ohjelmassa minigolfia ja uimarantareissu ennen kuin illalla pienimpien kanssa elokuviin (mies sai töiden kautta pinon ilmaislippuja Groodien näytökseen). Huomenna aamusta hevoskärryillä liikkeelle - 8 kilsan päähän museoretkelle.

Täiti yrittää hemotella veljenlapsiaan, joita saa hoitaa vain parin kuukauden välein...

Vierailija
8/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on suihkussa, esikoinen nukkuu tyttöystävänsä kanssa huoneessaan, kuopus nukkuu omassa huoneessaan.

Vierailija
9/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 09:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 09:06"]

Mitalinko haluat?

[/quote]

En todellakaan! Nyt en jaksa tällaista ilkeilyä. On sen verran väsynyt olo sisäisesti, vaikken nukkumista kaipaakaan enää. Ihan herättämättä heräsin aamulla. Jotensakin vain tuntuu, että voisi sse perhekin nousta jo ylös, kaikki 6. Ajattelin kysellä tässä, että miten muilla. Ja kun täällä näkee, että täällä on jo muitakin, niin ainakin paikalla olleet ovat siis koneella, mutta muu perhe?

Töissä tehdään töitä silloin paljon, kun on se aika muutaman kerran vuoteen, ne on vaan tehtävä ilman mitään ekstrapalkkoja (en siis saa ylityuö ym. korvauksia) ja ei niistä mitään muitakaan muistamisia anneta.

[/quote]

Jos sua noin paljon häiritsee ja väsyttää ne työt, niin kannattaisiko vaihtaa työpaikkaa? Ei se ole muusta kiinni kuin omista päätöksistä. Kukaan ei sua pakota töihin...

Vierailija
10/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja lapset nukkuu, itse nousin just yhdeksän aikaan ja odottelen että kahvi tippuu. Hiljaista ja rauhallista (paitsi että marsut pitävät älämölöä koska odottavat aamupalaansa).

Vierailija
11/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa lasta päiväunille. Herättiin puoli kuusi.

Vierailija
12/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos sua noin paljon häiritsee ja väsyttää ne työt, niin kannattaisiko vaihtaa työpaikkaa? Ei se ole muusta kiinni kuin omista päätöksistä. Kukaan ei sua pakota töihin...

[/quote]

Kuule, eipä häiritse! Työni on ihanaa ja pidän siitä kovasti. En vaihtaisi mistään hinnasta. Kaikkea kun ei voi mitata rahassa. Työt eivät minua häiritse ja väsytä. Ja todellakaan kukaan ei ole koskaan pakottanut minua töihin, olen itse päässyt unalmieni paikkaan. 

Johan on kummallista. Kysyin siis vain, mitä teidän muu perhe tekee ja satuin mainitsemaan jotakin miten meillä...

Vierailija
13/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt jaksako kiusata ap:ta. Keksikää jotain muuta tekemistä. Kai sitä nyt stressaantunut ja väsynyt ihminen saa purkaa itseään keskustelupalstalla ilman ettää joku "asiat paremmin tietävä" tulee nokittelemaan.

Vierailija
14/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 09:20"]

Älkää nyt jaksako kiusata ap:ta. Keksikää jotain muuta tekemistä. Kai sitä nyt stressaantunut ja väsynyt ihminen saa purkaa itseään keskustelupalstalla ilman ettää joku "asiat paremmin tietävä" tulee nokittelemaan.

[/quote]

Tasan tarkkaan samaa mieltä. Terveisin kirjoittaja nro:7

Vierailija
15/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti viideltä töihin, minä heräilin tuossa puoli tuntia sitten.

Vierailija
16/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti surffaa netissä ja juo teetä kera juustonäkkärin

Isä on pelaamassa golfia toisen pojan kanssa

Nuorin poika on mummon ja vaarin kanssa Tanskassa

Vierailija
17/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nukkuu ja neiti 2v leikkii dubloilla lattialla..minä sain nukkua eilen aamulla ja nyt on ukkelin vuoro

Vierailija
18/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva meni päiväunille. Mies ja 2v on tekemässä ulkohommia mummolassa. Ihme kyllä mies heräsi aamulla, mutta kyllä meillä viikonloppuisin minä lähes aina nousen lasten kanssa klo 6 ja mies koisaa 10.

Vierailija
19/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Asia nyt vain sattuu olemaan niin, että se stressi on itse aiheutettua, joten turha silloin on alkaa kenellekkään muulle mussuttamaan (ap:n tapauksessa muu perhe). 

Vierailija
20/38 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 09:55"]

[/quote]

Asia nyt vain sattuu olemaan niin, että se stressi on itse aiheutettua, joten turha silloin on alkaa kenellekkään muulle mussuttamaan (ap:n tapauksessa muu perhe). 

[/quote]

Höpöhöpö. Työelämässä tulee stressiä enemmän tai vähemmän, ei siltä voi välttyä, jos on vähänkään vastuuta mistään. 

Sä vain haluat purkaa omaa pahaa tuultas muihin ihmisiin. En usko, että oikeasti kuvittelet tietäväsi muiden asiat paremmin. Tai jos kuvittelet, se kuulostaa huolestuttavalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi