Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten keskeytysprosentti armeijassa ollut vuosia noin 20%

Vierailija
13.07.2020 |

...jos miehistä valittaisiin inttiin vain yhtä motivoituneita vapaaehtoisesti meneviä, niin väitän, että noiden miesten keskeytysprosentti olisi 1%.

Kommentit (82)

Vierailija
1/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajatuksia herättää?

Vierailija
2/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ko. itkuohjelma herätti tämmöisen kysymyksen.

Siis Naissotilaat 2.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

#naiset

Vierailija
4/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä väittää mitä lystäät.

Itse väitän että silloin miehillä olisi tuotakin kovempi keskeytysprosentti.

Vierailija
5/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastojen mukaan. Miehistä joka kolmas keskeyttää armeijan.

Vierailija
6/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan sinä väittää mitä lystäät.

Itse väitän että silloin miehillä olisi tuotakin kovempi keskeytysprosentti.

Miksi noin kovalla prosentilla edes vapaaehtoisena yrittäisivät?

Vierailija
7/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni mies keskeyttää armeijan.

Vierailija
8/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilastojen mukaan. Miehistä joka kolmas keskeyttää armeijan.

Menevät sinne kutsuttuna.

Luepa aloitus kokonaan uudestaan.

Vierailija
9/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni mies keskeyttää armeijan.

Lue aloitus ihan ajattelun kanssa...

Vierailija
10/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsos vaan. Nykyään voi saada vapautuksen armeijasta jo nettiriippuvuudenkin perusteella.

Vierailija
11/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei kyllä kuulu armeijaan. Eihän se nyt vaan sovi.

Miettikää nyt miten älytöntä on, jos nainen alkaa aina leirillä vaikka meikkaamaan. Pystyykö ne olemaan edes päivää ilman naamamaalia? Eihän siellä miehetkään mitään naamaan laita. Paitsi no, vihreää naamamaalia. Mutta se on kyllä aivan eri asia.

Ja miten sitä oppitunnillakaan voi seurata opetusta, jos huomio on vain kaiken maailman manikyyreissä ja mitä niitä nyt on. Ei sillä että ne oppitunnit muutenkaan hyviä olisi. Armeijassa opitaan tekemällä eikä millään penkeillä istumalla. Ei sitä talvisodassakaan missään sohvalla lötköilty vaan taisteltiin vaikka ilman raajoja. Kun minä olin armeijassa niin kymmenen yötä viikosta oli metsässä ja aina ilman mitään telttoja.

Jos naiset ovat armeijassa, todelliset sotilaat eli miehet ei voi keskittyä siihen mikä on tosi tärkeää. Eli isänmaan puolustaminen. Naisethan yrittävät vain vietellä sotilaita. Miksi muutenkaan ne haluaisivat armeijaan?

Tai hei. Ne on varmaan vieraan vallan agentteja. Salaisia lähettejä ottamassa oppia oikeasta armeijasta.

Se nyt vaan on niin, että sotahommat ei kuulu naisille. Eihän ne jaksa kantaa edes telamiinaa. Ja kaikkihan me sen tiedämme, että jos sotilas ei jaksa kantaa telamiinaa, se sotilas on turha. Miehet sen sijaan on tänäkin päivänä huippukunnossa. Me miehet jaksamme nostaa vaikka kaksi telamiinaa.

Sitä paitsi naiset armeijassa lisää vain kustannuksia. Päättäjät ei tainnut sitä ajatella, että miten paljon rahaa sekin lysti tulee maksamaan. Nehän saavat puoli euroa enemmän päivässä varusmiehinä. Vaatteitakin pitää valmistaa nyt eri kokoja, kun sotilaiden vaatteet on muka liian isoja. Ei sotilaalla ole aikaa miettiä mitään vaatteiden kokoa. Kohta ne varmaan pyytävät vielä eri värisiä boksereitakin. On niillä pokkaa.

Ja jos kerran on pakko päästää naiset inttiin, ei niitä saisi päästää niihin hommiin missä miestä tarvitaan. Mutta itse asiassa jotkut naisethan osaa laittaa ruokaa. Niin että jos on pakko ottaa naisia armeijaan, nehän voisi olla vaikka spadeja, koska meillä miehillä on tärkeämpiä hommia emmekä me kerkeä mitään pullia leipoa.

Armeija ei kyllä ole mikään naisten paikka. Sen minä opin jo elämäm koulussa.

Mitä helvetin meikkaamista? Onko sekin nykyään joku saakelin elintoiminto? Vmp

Vierailija
12/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo surkea prosentti kun kyse on kuitenkin oletettavasti motivoituneista ja vapaaehtoisesti armeijaan hakeutuneista henkilöistä.

Vierailija
13/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on joukko joka on motivoitunut armeijan käymään, siinä suhteessa prosenttiosuus on suuri. Jos miehillä olisi sama vapaaehtoisuuteen perustuva käytäntö niin prosentti olisi sille joukolle paljon pienempi. Tosin inttiin ei ylipäätään menisi lähellekään yhtä moni kuin nykyään, se on kuitenkin edelleen enemmän tai vähemmän pakko (joo onhan noita vaihtoehtoja juu).

Vierailija
14/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inttiulisijan maanantai on inttiulinaa täynnä.

Vierailija
15/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo surkea prosentti kun kyse on kuitenkin oletettavasti motivoituneista ja vapaaehtoisesti armeijaan hakeutuneista henkilöistä.

Näimpä.

Tietenkään talon tai loukkaantumisen puolesta poistettuja ei lasketa, vaan ITSE keskeyttävät.

Vierailija
16/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyihmisen keskeytysprosentti ihan missä tahansa on aina korkea. Aloitetaan opinnot, ei ollut oma juttu, lopetin. Mennään naimisiin, ei ollut mun tyyppi, erosin. Sain työpaikan ja menin duuniin, ei ollut mitä halusin, lopetin. Tämä on niiiin tyypillistä nykyihmiselle - sukupuolesta riippumatta.

Vierailija
17/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inttiulisijan maanantai on inttiulinaa täynnä.

Kiitoksia aiheeseen liittyvästä kommentistasi.

Vierailija
18/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsunnat voisi kyllä avata kaikille ja valita sukupuoleen katsomatta palvelukseen nykyisen saapumiserän verran halukkaita ja kyvykkäitä. Muille kiintiömäärä kursseja kriisiajan siviilitehtäviin, jotka on käytävä 30. ikävuoteen mennessä.

Vierailija
19/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyihmisen keskeytysprosentti ihan missä tahansa on aina korkea. Aloitetaan opinnot, ei ollut oma juttu, lopetin. Mennään naimisiin, ei ollut mun tyyppi, erosin. Sain työpaikan ja menin duuniin, ei ollut mitä halusin, lopetin. Tämä on niiiin tyypillistä nykyihmiselle - sukupuolesta riippumatta.

"Miks mun pitäis" -yhteiskunta.

Vierailija
20/82 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsunnat voisi kyllä avata kaikille ja valita sukupuoleen katsomatta palvelukseen nykyisen saapumiserän verran halukkaita ja kyvykkäitä. Muille kiintiömäärä kursseja kriisiajan siviilitehtäviin, jotka on käytävä 30. ikävuoteen mennessä.

Tämä olisi sitä täällä kiljuttua tasa-arvoa.

Hyvä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi