Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten valitset kampaamon uudella paikkakunnalla? Sokkona vaan?

Vierailija
13.07.2020 |

Huonoja kokemuksia menneisyydessä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä yritin vähän kysellä työkavereilta, kenellä he käyvät ja ovatko tyytyväisiä. Ja kannattaa kysellä myös paikkakunnan Facebook-ryhmässä, varmaan kaikilla paikkakunnilla on jonkinlainen oma ryhmänsä.

Mutta yleensä se oikea löytyy vain kokeilemalla. Ei muidenkaan suosittelema välttämättä ole itselle se paras vaihtoehto.

Vierailija
2/11 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timma-sivustolta katson kenellä on sopivia aikoja ja hinnat. Siellä on lisäksi usein paljonkin palautteita, joita pystyy laittamaan vaan jos on oikeasti käynyt kyseisellä yrittäjällä (maksu menee varatessa ja palautelomake tulee käynnin jälkeen sähköpostii )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla kampaamoahdistusta..?

Muutenkin ihan hirveätä katsella naamaansa kampaamon suurista peileistä. Miten siinä näyttääkin aina niin hirveältä ja kampaaja laittaa tukan aina kamalan näköiseksi lopuksi...

Vierailija
4/11 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kampaamo? Rikkaiden hommaa. Leikkaan ja värjään itse.

Vierailija
5/11 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kampaamo? Rikkaiden hommaa. Leikkaan ja värjään itse.

Laitatko raitoja itse?

Vierailija
6/11 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Facessa kun kysyy niin jokainen paikkakunnan parturiliike saa jonkun suosittelijan.

Itse käyn sellaisessa, johon mennään ilman ajanvarausta. Kun kampaamo aukeaa olen ekana paikalla ja pääsen tuoliin heti. Mutta mulla ei olekaan muuta kuin latvojen tasoittelu pari kertaa vuodessa. Valitsin tämän helppouden takia, kun ei tarvitse varailla tai muistella aikoja.

Vierailija
7/11 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Timma-sivustolta katson kenellä on sopivia aikoja ja hinnat. Siellä on lisäksi usein paljonkin palautteita, joita pystyy laittamaan vaan jos on oikeasti käynyt kyseisellä yrittäjällä (maksu menee varatessa ja palautelomake tulee käynnin jälkeen sähköpostii )

Onko tämä oikeasti hyvä? Käytättekö muut tätä?

Vierailija
8/11 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään ekokampaamoista ja niitä ei isoissakaan kaupungeissa ole vielä ruuhkaksi saakka. Valitsen niistä summamutikassa sen, minne saan ajan ja jos en tykännyt, kokeilen seuraavalla kerralla seuraavaa.

Vierailija
9/11 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä yritin vähän kysellä työkavereilta, kenellä he käyvät ja ovatko tyytyväisiä. Ja kannattaa kysellä myös paikkakunnan Facebook-ryhmässä, varmaan kaikilla paikkakunnilla on jonkinlainen oma ryhmänsä.

Mutta yleensä se oikea löytyy vain kokeilemalla. Ei muidenkaan suosittelema välttämättä ole itselle se paras vaihtoehto.

Totta! Jos kriteerinä on esimerkiksi hinta eikä työn laatu.

Vierailija
10/11 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiettyyn ikään kun tulee, niin hiuksia ei enää leikata ja värjätä itse.

Vierailija
11/11 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin uuteen kaupunkiin ja oma tuttu luottokampaajani jäi 200 km päähän. Uusi kotikaupunkini kuuluu näihin Suomen suurimpiin, joten valinnanvaraa kampaamoissa ja kampaajissa oli.

Olen itse päälle 30-kymppinen ja tarkka siitä, että kampaaja tekee työn hyvin. Maksan mielelläni vaikka sen 200€, että pitkä ja paksu tukkani värjätään/raidoitetaan ja leikataan kiireettä ja asiantuntemuksella.

Itse löysin kampaamon niin, että se oli kotimatkani varrella ja se näytti ulkoa ja sisältä ammattimaiselta. Kävin heidän Facebook-sivuillaan ja siellä oli kampaajien portfolioita. Löysin monta kampaajaa, joiden työn jälki miellytti, niin uskalsin varata ajan ja hyvä tuli.

Kun tämä uusi luottokampaamoni sulki ovensa remontin takia, varasin Timmasta hyviä arvioita saaneen kampaamon sokkona. Jälki oli nuoren kampaajatytön jäljiltä vähän sinne päin. Onneksi ei mitään peruuttamatonta tapahtunut ja sain tukan haluamanilaiseksi omassa kampaamossani myöhemmin.

Oma ehdotukseni on tosiaan käydä kampaamoiden/kampaajien Facebookissa tai Instagramissa katsomassa, millaisia töitä ovat tehneet ja valita sitten sellainen, joka miellyttää. Ehdoton ”EI” itselläni ovat ketjukampaamot, markettien yhteydessä ovat kampaamot ja nämä ilmeisesti vanhemmille ihmisille suunnatut Pirjon hius -paikat, missä näyteikkunassa on auringon haalistama mainoskuva vuodelta -99.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi seitsemän