Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen viinapää synnytyksen jälkeen??

Vierailija
17.05.2013 |

Ennenkuin kukaan alkaa kettuilemaan mitään, niin lapsen isä hoitaa lasta nyt! Eli siis vauva on 7kk, imetän vielä n. 5-6 kertaa vuorokaudessa, vauva nukkuu yönsä yhdellä heräyksellä 21-08.30. En usko, että yövalvomiset, kun niitä ei ole, tai muut vaikuttavat. Luonnollisestikin nyt vauva saa korviketta.

Sovimme miehen kanssa, että tänään saan ottaa hieman siideriä tai viiniä, jos siltä tuntuu ja mies hoitaa vauvaa illalla, yöllä ja aamulla. Nyt olen juonut yhden PULLON 14% viiniä ja ei nouse päähän. Enkä mä nyt mitään humalaa tässä haekaan. Yllätyin vain, kun ei missään tunnu. Olen kaksi kertaa ollut "viihteellä" vauvan syntymän jälkeen ja silloin sama homma. Luulisi, että kun on harjoituksen puutetta, niin kihahtaisi ohtaan. Ihan mielenkiinnosta. Miten raskaus, synnytys ja imetys ovat muuttaneet viinapäätäsi?

Turha yrittää kivittää siksi, että nyt vain halusin hieman rentoutua ja rentoutumisen edistämiseksi ottaa viiniä. Tiedän kyllä, minkälaisen keskustelun tämä saa aikaan, mutta jos joku viitsisi vastata tuohon kysymykseenikin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lasta yritettiin, olin raskaana ja imetin niin en juonut ja sama heti perään toisen kerran. Siinä meni reilut neljä vuotta ilman pisaraakaan alkoholia.

Kun otin yhden teinilonkeron, silloin siinä oli jotain 2,4 prossaa (saako enää sellasia?) niin meni päähän, että vilahti.

Myöhemmin olen saanut viinapääni takaisin.

Vierailija
2/4 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni huonontui kyllä viinapää :D Kaksi siideriä riittää pikkuhuppeliin (ja isompaankin, jos vähänkään nopeasti erehtyy juomaan) edelleen ja lapseni on nyt 14kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin.. Olin uskonut omalla kohdallanikin ennemmin tuohon, että nousee heti päähän ihan pieni määrä. Siksi hieman ihmetyttääkin tämä päähän nousemattomuus. En juonut tällaista määrää yksinäni edes ennen lasta. :D

Vierailija
4/4 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 23:52"]

Ennenkuin kukaan alkaa kettuilemaan mitään, niin lapsen isä hoitaa lasta nyt! Eli siis vauva on 7kk, imetän vielä n. 5-6 kertaa vuorokaudessa, vauva nukkuu yönsä yhdellä heräyksellä 21-08.30. En usko, että yövalvomiset, kun niitä ei ole, tai muut vaikuttavat. Luonnollisestikin nyt vauva saa korviketta.

Sovimme miehen kanssa, että tänään saan ottaa hieman siideriä tai viiniä, jos siltä tuntuu ja mies hoitaa vauvaa illalla, yöllä ja aamulla. Nyt olen juonut yhden PULLON 14% viiniä ja ei nouse päähän. Enkä mä nyt mitään humalaa tässä haekaan. Yllätyin vain, kun ei missään tunnu. Olen kaksi kertaa ollut "viihteellä" vauvan syntymän jälkeen ja silloin sama homma. Luulisi, että kun on harjoituksen puutetta, niin kihahtaisi ohtaan. Ihan mielenkiinnosta. Miten raskaus, synnytys ja imetys ovat muuttaneet viinapäätäsi?

Turha yrittää kivittää siksi, että nyt vain halusin hieman rentoutua ja rentoutumisen edistämiseksi ottaa viiniä. Tiedän kyllä, minkälaisen keskustelun tämä saa aikaan, mutta jos joku viitsisi vastata tuohon kysymykseenikin.

[/quote]

Ekat kännit, sitten lapsen teon ;)
 ettei vaan olisi uudet pullat aamulla uunissa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän