Typerää porukkaa tämä nuoriso, tilasivat taksin 1,4 km matkalle
Siinähän se suosittu eeddsporukka. Olisivat kävelleet jo sen matkan mitä kului taksin odottamiseen. Maksoi se kyyti kuitenkin varmaan useita kymppejä. Itse kävelen vaikka 10-15 km matkan, jos säästän sillä rahaa. Mukavaahan se kävely on kesällä, jos ei sada ja saa raitista ilmaakin.
T. Lidl-mies.
Kommentit (11)
Järki käteen, Lidl-mies! Se oli tietenkin kannanotto kovia kokeneen toimialan puolesta. Kaikkien, joilla on varaa, pitäisi nyt käyttää takseja ja kuluttaa muutenkin.
Toihan on mainos.
Kiitos N.N.:lle joka mahdollisti hauskan päivän, yllärilahjat ja pientä arjen luksusta taksikyydeillä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maalaiset tilaa stadissa taksin kun julkiset vaikea omaksua.
Tää on muuten tosi huvittavaa kun böndet pyörii kaupungissa ihan pallo hukassa.
Zinc
Joo, harvinaisen paskat opasteet pääkaupungiksi.
Perusteltua jos hyvin painavia kantamuksia, kenkinä 12 senttiset stilettikorot, kaatosade, kävely olisi yölliseen aikaan epämääräisissä maisemissa.
No kattokaapa missä kunnossa toi oranssipää on. Ei jaksa kävellä metriäkään. Ja hyväkun mahtui lintsin laitteisiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Ei läheskään niin huvittavaa, kun pimeää pelkääviä kaupunkilaisia pelottaa hiljainen metsä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Hullulla on halvat huvit, ja seinähullulla ilmaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc
Ei läheskään niin huvittavaa, kun pimeää pelkääviä kaupunkilaisia pelottaa hiljainen metsä
Joo ja sitten on se osa joka eksyy niihin metsiin ja sitten etsitään helikopterien ja koirien kanssa kun akku loppui älyluurista eikä tajuttu että yöllä tulee pimeä ja kylmä.
Itse olen 21 ja käytin taksia eilen jopa kahteen kertaan päästäkseni sairaalaan päivystykseen ja takaisin. Voitko uskoa? Olen selkeästi epäonnistunut laiska ihminen ja suomen_toivo elämämkoulu.
Ei varmaan sen typerämpiä kuin kansanedustajat, joiden taksimatkat menee veronmaksajien pussista.