Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas joku sisäsiittoinen älykääpiö ammuskellut uhanalaisia lajeja

Vierailija
13.07.2020 |

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006569673.html

Ei ole vaikeata poliisin löytää kyseistä junttiääliötä koska kumminkin on kalastelija ja kuvittelee että kalat ovat vain hänelle tyyliin minä minä minä. Elinikäinen aseenpitokielto ja naama vielä valtakunnan lehteen.

Ja jos joku nyt ulisee että miksi sitten valkoposkihanhia pitäisi saada ampua vaikka ovat uhanalaisia niin ne eivät ole eikä niitä ole edes tarkoitus ampua sukupuuttoon vaan saada pysymään pelloilta poissa etteivät syö ja pasko koko satoa.

Itseasiassa miksi edes kirjoittaa tätä kommenttia koska Suomessa ei tahdo mitään muuta olla kuin junttipersut ja viherpiipertäjät, mitään välimallia ei ole. Nämä sitten huutavat toisilleen ja välissä olijat eivät saa puheenvuoroa.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilottelee jossakin ..

Zinc

Vierailija
22/26 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä naurattaa! Miten on onnistuttu samaan uutiseen yhdistämään lokin ampuminen ja perussuomalaiset. Varsinainen tarinankertoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan heilutella käsiä telkkarin takana johonkin se meni, ei missään lähde ilmaan ..

Zinc

Vierailija
24/26 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä AP sanoi on muuten ihan totta ja pelottavaa, ja yleistymässä, ettei ole mitään välimaastoa. 

Vierailija
25/26 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko faktaa että lokki on ammuttu jonkun lokki runkkarin mutu tietoa josta revitään lööppejä. tarkistakaa tiedot

Vierailija
26/26 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan ihmiskunnan alussa aika sisäsiittoista JA ap kin on heidän jälkeläisiä. Oli alussa kenties 2 vaan ja ihan hyvin naivat serkkujaan ilman sukupuuttoa:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme