Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisitkö treffeille miehen kanssa joka vaikuttaa "pleijeriltä"?

Vierailija
17.05.2013 |

En tunne miestä hirveästi, mutta tyyli ja koko olemus on sellasia että ei oo mikään kokematon poika kyseessä.

Itse olen eronnut pari viikkoa sitten pitkästä suhteesta, joten tavallaan ajattelen että olisi ihan hauska kokeilla taas treffailua, mutta tavallaan epäilyttää. Sänkyyn en ole heti hyppäämässä, eli jos mies on vaan pilluhaukka ni saisinpahan ainakin uuden kokemuksen ja muutaman drinkin :D heh.

Mitä tekisit?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitäisin miehestä, lähtisin, mutta olisin varovainen. Ei kannata todellakaan hypätä sänkyyn yksien tai kaksienkaan treffien jälkeen. 

Vierailija
2/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin hänestä jossain määrin kiinnostunut niin miksei. En kuitenkaan kovin vakavasti häntä tapailisi tai varsinkaan häneen ihastuisi, mutta kevyeen hauskanpitoon kelpaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä onn just niin tyhmä, että varmaan lähtisin ja menisin sänkyynkin. Mutta voihan olla, että olisi hyvä kokemus joka tapauksessa.

Vierailija
4/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunne siis miestä yhtään, pari kertaa nähty yhden projektin merkeissä. Ulkonäöltään ei oo mitenkän huono, mutta luonteesta tosiaan vaikea sanoa. Eli tällä hetkellä en oo hirveän kiinnostunu mutten myöskään "epäkiinnostunut", eli aika neutraaleilla fiiliksillä lähtisin.

Toisaalta, jos ei oo mitään odotuksia ni sit ei ainakaan pettyisi :D

- ap

Vierailija
5/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voit hyvin mennä, kunhan et odota mieheltä liikoja (eli että olisi poikaystävämateriaalia) eikä varmasti kannata heti sänkyyn hypätä. Voihan tietysti olla, että ensivaikutelmasi hänestä on väärä ja hän oikeasti etsiikin jotain vakavampaa, mutta sen varmaan sitten huomaat parien treffien jälkeen :)

Vierailija
6/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin kyllä. Pleijerit ovat ihan hauskoja tyyppejä (kaverimielessä), kun tajuavat ettei sua kannata edes yrittää. Toki pitää ensin kuunnella niiden juttuja..krooh..mutta loppujen lopuksi saa hauskan illan hyvässä seurassa ilman mitään säätöjä ja ties vaikka uuden kaverin. 

Vierailija
7/11 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin tietenkin treffeille, eihän siinä vielä mitään päätetä! :D

Mä luulen aika vahvasti, että mun rakastaja on ollut aikamoinen pleijeri eronsa jälkeen ja ennen uutta vakiintumistaan... ;)

Vierailija
8/11 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin, ja panisinkin. Minulla on heikko itsetunto ja tuollainen boostaisi sitä eron jälkeen kivasti. Saa naisetkin pelata omaan pussiin, se ei ole miesten yksinoikeus.

Vierailija
9/11 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Mutta olenkin luonteeltani herkkä ja tunteellinen. En kertakaikkiaan pysty pinnallisiin ihmissuhteisiin.

Vierailija
10/11 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menin, pian tulee täyteen 17 vuotta avioliittoa. (Ilman syrjähyppyjä:)

Vierailija
11/11 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 00:27"]

Menisin, ja panisinkin. Minulla on heikko itsetunto ja tuollainen boostaisi sitä eron jälkeen kivasti. Saa naisetkin pelata omaan pussiin, se ei ole miesten yksinoikeus.

[/quote]

No sitäpä se sun seuraava poikaystävä arvostaakin varmaan yli kaiken, että olet ollut pleijerien pantavana erosi jälkeen.

Älkää naiset alkako vapaaehtoisesti alentamaan pariutumisarvoanne. Voitte itse päättää, oletteko miehille parisuhde- vai panonaisia. Neuvon sydämeni pohjasta valitsemaan ensimmäisen roolin, mutta jokainen päättää lopulta itse.