Minkä puhelimen valitsisit?
Minkä puhelimen ottaisit nyt, jos saisit valita ihan minkä vaan ja hinnasta ei tarvitsisi välittää?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 21:53"]
Varmaan Lumia 290, tai 292. HTC Onea on kehuttu paljon, mutta olen aina ollut HTC-uskollinen ja Android alkaa jo vähän tökkiä.
[/quote]
siis 920 :D Sori...
Odottaisin ensiviikkoon ja Jollan julkistusta. Sitten voisin miettiä, kannattaako odottaa kesään, jolloin Jollan pitäisi olla myynnissä.
Nykyisistä mikään ei vakuuta. Ostin vuosi sitten Nokia 701, tykkään siitä.
Samsung tuntuu yleistyvän, mutta Androidhan sekin on. Lumia 800, joka mulla on työpuhelimena, on ihan persiistä.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 21:56"]
Odottaisin ensiviikkoon ja Jollan julkistusta. Sitten voisin miettiä, kannattaako odottaa kesään, jolloin Jollan pitäisi olla myynnissä.
Nykyisistä mikään ei vakuuta. Ostin vuosi sitten Nokia 701, tykkään siitä.
Samsung tuntuu yleistyvän, mutta Androidhan sekin on. Lumia 800, joka mulla on työpuhelimena, on ihan persiistä.
[/quote]
Samsungilla on erittäin huono maine esim. softapäivitysten osalta (eivät tue malleja kovinkaan kauaa), toisin kuin HTC:llä eli jos android-puhelinta haluaa niin ehdottomasti HTC
Samsung galaxy S4:n ostin 3vko sitten ja nyt on puhelin, jossa ei oo mitään vikaa. Kaikki ominaisuudet on ja toimii kuin ajatus. Edelliseen windows phoneen meni totaalisesti hermot, kun siitä puuttui kaikki ominaisuudet, softista puhumattakaan.
Tää on hyvä.
Vaikea sanoa tällä hetkellä. Se on kuitenkin varmaa ettei se olisi Samsung. Ei mikään niitten malli. Odottaisin varmaan hieman, jotta saisin ton seuraavan Nexus 4n. Tota ei taida juuri Suomessa tulla valikoimiin.
Jos sen sijaan pitäisi itse ostaa just nyt uusi puhelin, niin se olisi helppo valinta. Se olisi ZTEn Blade III. Saunalahdelta ainakin löytyy noita.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 22:44"]
Iphone 5
[/quote]
luovuin Iphone 5:stä kun on jäännyt pahasti jälkeen ja ostin S4:n ja huomasin miten ennen niin hieno Iphone on melkein yhtä ulkona kuin Nokia nykyään, voi olla että IOS7 parantaa tilannetta, mutta Iphone 5 laitteenakin on niin kömpelö.
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 23:38"]
luovuin Iphone 5:stä kun on jäännyt pahasti jälkeen - Iphone 5 laitteenakin on niin kömpelö.
[/quote]
Mitä kömpelöä? Mitään muuta vikaa?
kattosin jollan ja jos ei kiva ostaisin iphonen tai sitten ihan peruspuhelimen jolla ei voi ku soittaa ja tekstiviestit laittaa. siihen sitte joku ipadi päälle.
googlen tiedonkeräys ja mainonta käy hermoille. lumia 800 on työpuhelimena ja palikkakäyttis sekä täydellinen softan puute ahdistaa.
Ottaisin android puhelimen. Siihen saa ohjelmia. Nokian lumiaan ei saa arena sovellutusta yms.
nokia c2:en siinä on kaikki mitä tarvitsen puhelimessa eli sillä voi soittaa ja tekstata. muuta oikeesti puhelimella eitarviikkaan tehdä.
Ostaisin Samsung Galaxy S4'n. Nyt käytössä Samsung Galaxy S3 eikä siinäkään ole mitään vikaa, mainio puhelin.
Samsung. Joku niistä. Galaxy yms. Nokiaa nyt ei missään tapauksessa.
Ostin keväällä Nokian 808 "hirviökamerapuhelimen". Sen ottaisin edelleen. Kuvausominaisuudet ovat mainiot - ihanaa, että on aina hyvä kamera mukana. Eniten käytän kameraa, toiseksi nettiä. Ja voi sillä soittaakin :-)
Odotan kunnes tulee Android-puhelin kunnon fyysisellä qwerty-näppiksellä.
jonkun noin 50 euron puhelimen, jolla pääsee nettiin sen verran, että voi käyttää googlea
Varmaan Lumia 290, tai 292. HTC Onea on kehuttu paljon, mutta olen aina ollut HTC-uskollinen ja Android alkaa jo vähän tökkiä.