Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhde sekaisin avoliiton myötä.

Vierailija
06.03.2013 |

Olemme seurustelleet 2 vuotta tyttöystäväni kanssa. Olemme asuneet aina eri osoitteissa, hän porukoillaan minä vuokralla omassa kämpässä. Tilanne muuttui kun ostin oman asunnon, tyttöystäväni muutti pari kuukautta sitten samaan asuntoon kanssani. Meillä elämässä vähän eritilanteet. Hän opiskelee vielä muutaman vuoden ja itse pelaan työkseni pokeria ja olen ikäisekseni hyvätuloinen.

Parisuhteellemme ei ole yhteenmuuton jälkeen juuri jäänyt enempää aikaa pikemmin vähemmän. Omat työaikani sijoittuvat 18>, kuten taas parempi puolisko opiskelee 8-16. Onko normaalia, että 21v tytöllä ravaa, joka päivä jos jonkinmoista kaveria nurkissa pyörimässä. Ei hajuakaan yleistilanteesta, kun en ikinä ole asunut samankaton alla seurustellessa. Olen myös 21v. Mukavaa, että kavereita on mutta alkaa nyppiä kun niitä joka päivä nurkissa pyörii... Olen jo muutaman kerran ilmoittanut mielipiteeni asiasta, mutta silti tuppaa olemaan kämpässä ruuhkaa vaikka luvataan asialle tehdä jotain (esim olla kavereilla välillä). Olen kyllä hyvin sosiaalinen ihminen, mutta tämä on jo liikaa. Itsellänikin myös paljon kavereita, mutta en sentään joka päivä jaksa heitä kämpillä nähdä.

Välitetään kyllä toisistamme ja hän ei todellakaan elä siivelläni, ja minulle erityisen tärkeää, että hän on luomassa omaa uraa työelämässä. Tästä syystä en haluaisi parisuhdetta katkaista, vaan korjata tilanteen.

Jos jollain on saman tyylisiä ongelmia, niin miten ootte ratkassu tilanteen. Kiitoksia jos joku viitsisi antaa vinkkejä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka näitä juttuja käy kopioimassa suomi24:ltä...

Vierailija
2/5 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoit että olette jo jutelleet mutta ehkä voisitte uusiks puhua? siis pakkohan sen on tajuta että kyseessä on sinunkin kotisi, pitää ottaa sinut huomioon. olisiko mahdotonta aluksi joku kova sääntö, esim. 3:na iltana viikossa saa tuoda vieraita (siis per puoliso)? voisihan hän tavata kavereitaan kahvillakin tms. mielestäni tyttöystävä ei ota sinua nyt tarpeeksi huomioon tässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

I feel you bro.
Tosin meidän tapauksessa se on mies jonka kaverit ravaa joka helvetin päivä. Mulla käy sisko kerran viikossa, ja muuten satunnaisesti ketään täällä.
Olis kiva joskus saada löhöillä vaikka alasti omalla sohvalla koko ilta. Eikä kuunnella sitä huutoa ja meuhkaamista mitä ne poijjaat pitää...
Mä oon ihan suoraan sanonu että tää on MYÖS MUN KOTI, eli haluaisin joskus saada olla ihan rauhassa. Piste. Vähän aikaa mies kävi enempi sitte kavereillaan mut nyt tilanne on taas ennallaan. 

Vierailija
4/5 |
07.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tyttöystävälläsi on tilanteessa vähän uutuuden viehätystä vielä, sillä hän on vasta muuttanut pois vanhempiensa nurkista ja saa vihdoin kutsua kavereita "omaan" kotiinsa. Ehkä tilanteessa on myös jonkinlaista näyttämisen halua.Oletan, että uusi asuntosi on hieno, koska olet hyvin toimeentuleva.

Teidän kannattaa sopia yhteiset pelisäännöt ja sinun kannattaa muistuttaa, että asunto on kuitenkin lopulta sinun, vaikka yhdessä siinä asuttekin. Onnea uuteen kotiinne ja yhteiselle elämälle.

Vierailija
5/5 |
06.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä joku ettii mielipiteitä usealta kohderyhmältä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän