Näin unta, että näytin työpaikan iltatilaisuudessa tissini,
lisäksi aloin laulamaan pilkkalaulua eräästä kaljusta kollegasta. Jäin yksin ravintolaan kun muut lähtivät ja tarjoilija pyysi minua poistumaan. Uni jatkui niin, että eräs työkaveri kertoi minulle pettyneellä ja vihaisella äänellä, mitä olin tehnyt, kun ilmeisesti muistini oli lähtenyt kokonaan.
Että sellainen uni :D Aamulla kun heräsin, eka ajatus oli että tapahtuiko tää oikeasti vai näinkö unta, ihan hirveää... Kertokaa teidän pahimpia unia myös?
Kommentit (10)
No jos yhtään lohduttaa niin mä oon ihan oikeasti näyttänyt tissit illanvietossa.
Kyllä minua miehenä ihmetyttää, kuinka te naiset teette tisseistänne niin ison numeron! Mitä ihmeellistä siinä nyt olisi, jos nainen hetkeksi nostaisi paitansa ja paljastaa rintansa? Ei niitä tietysti tarvitse erityisesti esitellä, mutta eipä tuosta kenenkään pitäisi järkyttyä tai pahastua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minua miehenä ihmetyttää, kuinka te naiset teette tisseistänne niin ison numeron! Mitä ihmeellistä siinä nyt olisi, jos nainen hetkeksi nostaisi paitansa ja paljastaa rintansa? Ei niitä tietysti tarvitse erityisesti esitellä, mutta eipä tuosta kenenkään pitäisi järkyttyä tai pahastua.
Mä olin siis ottanut kokonaan paidan ja rintsikat pois ja istuin puolialasti pöydässä, kun tarjoilija tuli häätämään. Joku vilautus ei varmaan olisi ollut paha. Hävettää vaikka olikin uni :,D ap
Jos yhtään lohduttaa, oli hyvät tissit.
T. Pomosi
Nyt vain miettimään, onko tämä salainen haaveesi vai pahin pelkosi.
Tulet paljastamaan tai sinun pitäisi paljastaa itsestäsi jotain työpaikalla. Onko jotain, mitä pidät sisälläsi? Ja tosiaan, en tarkoita tissien paljastamista vaan henkistä avoimuutta.
Näin unta että pussailin monta kertaa himokkasti melkoisen vanhan miehen kanssa ja tajusin sitten olleeni koko ajan bb talossa ja pitkä parisuhteeni mureni siihen.
Kyllä se kaikki oli ihan totta.
T. Kalju työkaverisi