Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen teinistä asti seurustellut 16v vanhemman miehen kanssa, nyt 15v naimisissa

Vierailija
17.05.2013 |

14 vuotiaana tapasin tämän mukavan 30-vuotiaan miehen. Tapasin hänet lenkkipolulla. Koiramme tutustuivat ja yleensäkin siinä sitten omistajatkin tapaavat jutella niitä näitä. Viikoittain näimme sattumalta lenkillä ja sitten aloimmekin 'yhdessä' lenkkeilemään. Puheenaiheinamme koirat sekä muu sensellainen.

Miehen koira kuitenkin kuoli, joten "yhteydenpito" lakkasi muutamaksi vuodeksi. Kun täytin 17, miehellä olikin jo uusi koira ja saatoimme taas lenkeillä yhdessä. Ilman takaa-ajatuksia, tietenkin

Kaiken tämän aikaa tiesin, ettei miehellä ole vaimoa. Tyttöystävä saattoikin olla jossain välissä, mutta suhde ei sitten kestänytkään. Jo aikaisin (sanottaisiinko n. 16v tunsin "jotain" tätä herraa kohtaan).

Täytin 18 ja kerroin siitä tälle miehelle. Hän kysyi, josko haluaisin mennä jonnekkin hänen kanssaan, siis jos vain minua huvittaisi. No, mikä ettei. Lähdin tietenkin. :)

Naimisiin menimme minun ollessani 21 vuotta, joten olen nyt 37 vuotias ja mieheni täyttää 53 tänävuonna. Lapsia meillä on kaksi (3v ja 8v) ja ulkomailla olemme asuneet kohta 7 vuotta. 

Mietinkin vain, että jos olisin kertonut vanhemmilleni aikaisemmin tästä miehestä niin mitä se olisivat ajatelleet..

Jos sinun lapsesi olisi tässä 'tilanteessa' mitä sinä ajattelisit?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla