Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TÄRKEÄÄ: Fennian lapsiperheasiakkaat

Vierailija
17.05.2013 |

Fennian on muuttanut LASTEN sairaskuluvakuutuksen omavastuuta ja muita ehtoja sopimuskauden vaihtuessa vuonna 2013 sillä tavoin, että vakuutus käy todella kalliiksi lasten vanhemmille. Tästä kannattaa kannella, ja alla oleva blogi tarjoaa valmiin pohjan jonka voi tulostaa ja laittaa Vakuutuslautakunnalle.

Oman lapsen omavastuuttoman sairaskuluvakuutuksen omavastuu nostettiin täysin yksipuolisesti 50 euroon!!

Katsokaa lisää täältä, josta myös mallivalitus. Itse pistin postiin perjantaina.

http://oikeusjakohtuus.blogspot.fi/2013/05/fennia-nosti-yksipuolisesti.html

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Pistin valituksen menemään jo alkuviikosta.

Olen ottanut lapselle vakuutuksen Fenniasta 15 euron omavastuulla. Kattamaan sitä turvaa, että voin viedä lapsen milloin tahansa Pikkujättiin. Työnantajakin vaatii heti lääkärintodistuksen jos jään lapsen kanssa kotia. Pikkujätissä käynti arkena maksaa noin 60-70 euroa KELA korvauksen jälkeen, joten olen saanut ihan hyvä korvauksen.

Nyt Fennia meni ja nosti omavastuun 65 euroon (+50eur), joten käytännössä jokainen käynti menee omasta pussista. TÖRKEÄÄ!!

Fennia ottaa omavastuun per sairaus ja ainakin meidän perheessä tosi harvoin samasta sairaudesta käydään montaa kertaa. Kuulin että Tapiola tarjoaa vakuutusta jossa omavastuu maksetaan vain kerran vuodessa, mutta eihän näitä lasten vakuutuksia pysty oikein muuttamaan kun tulee heti uudessa yhtiössä rajoitusehtoihin kaikki vanhat sairaudet.

Te jotka harkitsette vauvoillenne vakuutusta, kiertäkää Fennia kaukaa!

Vierailija
2/2 |
20.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä