Kauhia kun tuo Anni Uusivirta on lihonut!
Kommentit (58)
Kroppa sillä oli ennen kyllä ihan ok, mutta naama on aina ollut melkoinen hevosennaama.
Minäkin ihmettelin sitä Martinaa enemmän. Sillä treenimäärällä luulisi olevan paljon timmimmässä ja lihaksikkaammassa kunnossa.
Annilla vain väärä uimapuku valinta. Se lihotti.
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 09:09"]
Minäkin ihmettelin sitä Martinaa enemmän. Sillä treenimäärällä luulisi olevan paljon timmimmässä ja lihaksikkaammassa kunnossa.
[/quote]
Martinan kohdalla taitaa kyse olla siitä, että tällä hetkellä on trendikästä treenata kovaa ja hänellä taitaa olla taipumusta aina vähän kaunistella asioita. Eli ei treenaa sata lasissa,
[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 09:02"]
Kroppa sillä oli ennen kyllä ihan ok, mutta naama on aina ollut melkoinen hevosennaama.
[/quote]Ihan ok mutta silti aika luokaton
Annin ei kannattaisi päästää itseään rupsahtamaan vielä, kun mieskin on rengastamatta ja pullaa ei ole uunissa.
Näyttää ihan mun vartalolta nykyään.
Juu on lihonut aika reilusti :( . Näkyy keräävän reisiin ja peppuun kiloja. Mun mielestä muutaman kilon painon nousu misseille ei oliskaan haitaksi, mutta Annilla tuo kyllä näyttää olevan pelkkää rasvaa, jos harrastais vähän enemmän urheilua, kävis kunnolla puntilla niin olis paremman näköinen. Tuossa kuosissa näyttää ainakin kuvien perusteella niin kuin olisi vaan illat katellut telkkua sipsien kera.
Ei kerkee kun pitää juhlia =) Seuraavaa "helmeä" miestä odotellessa.
Anni on aivan ihana!
Hyväkroppainen ja kaunis! EIkä haittaa vaikka olisi muutama kilo tullut, päinvastoin! :-)
Mitä ihmettä? Anni oli muodoiltaan aika lailla samoissa Marilyn Monroen kanssa, eikä kukaan varmaan voi kiistää etteikö MM ole aikamme suurimpia seksisymboleita. Minusta Anni uikkareissaan oli ihana, vaikka itse viihdynkin vähän hoikempana.
Hyi helvetti. "Ite päätät ootko veistos vai leivos" http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Mit%25C3%25A4-ihmett%25C3%25A4-tapahtui-Anni-Uusivirran-s%25C3%25B6p%25C3%25B6lle-bikinipepulle---katso-kuvat%2521/1005593
Hyi elämä. Ite päätät ootko veistos vai leivos http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Mit%25C3%25A4-ihmett%25C3%25A4-tapahtui-Anni-Uusivirran-s%25C3%25B6p%25C3%25B6lle-bikinipepulle---katso-kuvat%2521/1005593
Hyi elämä. Ite päätät ootko veistos vai leivos: http ://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Mit%25C3%25A4-ihmett%25C3%25A4-tapahtui-Ann…
Voihan pieru..nythän tuon peppu on jopa rumempi kuin mulla ja oon täälä valittanut että MULLA on av:n rumin pylly!
Oh hoh!!! Eikös tuo Anni ollut jossain vaiheessa Viidakon tähtösissäkin?
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 22:04"]
[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 21:58"]
Niinpä on. Todella ruman näköinen. Pelkkää löysää ihraa koko alakroppa. Eikö se tajua hävetä kun menee julkisesti tollasissa vaatteissa?
[/quote]
Minä en tarkoittanut, että pitäisi hävetä. Ihan kaunis on nytkin. Omasta mielestäni Martinalla paljon parempi vartalo, mutta nämä lienevät makuasioita. Ap
[/quote]Itsehän kauhistelit Annia aloituksessa, ja nyt on muka kaunis... Mitä sinua toisten paino liikuttaa.