Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meneekö jotkut naimisiin ilman huumaa?

Vierailija
12.07.2020 |

Ei ainakaan nykyään taida olla kovin yleistä? Jos eroaa pitkästä liitosta niin eikö sitä sitten ole ollut?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisiin pitäisi mennä nimenomaan silloin kun ei ole enää huumaa sotkemassa.

Huuma on ohimenevä ilmiö.

Vierailija
22/34 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tosiaan jos haluaa perheen ja ikä alkaa tulla vastaan tai ei muuten vaan jaksa odottaa. Ottaa sitten vaan jonkun jonka kanssa perheen perustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tarkoitus ei ole jotenkin arvostella. Itse olen yksin kun en ilman huumaa voi parisuhteessa olla.

ap

Eli kun huuma loppuu, loppuu sun parisuhdekin?

Silloin ei kannata mennä parisuhteeseen kenenkään kanssa jos pelkkää huumaa haluaa. Arki on se joka näyttää onko ihminen oikea vai ei.

Vierailija
24/34 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja tarkoitus ei ole jotenkin arvostella. Itse olen yksin kun en ilman huumaa voi parisuhteessa olla.

ap

Silloin ei kannata mennä parisuhteeseen kenenkään kanssa jos pelkkää huumaa haluaa. Arki on se joka näyttää onko ihminen oikea vai ei.

Ei kun minä uskon että kestävääkin huumaa täytyy olla olemassa.

ap

Vierailija
25/34 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan meillä teininä alkuhuuma, toinen vielä yhteenmuuton jälkeen, mutta ei sitä enää naimisiin mennessä ollut. Rakkautta kyllä.

Vierailija
26/34 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään mennään naimisiin siksi, että se huuma on niin ihanaa. Häitä suunnitellaan 2 vuotta ja liitosta erotaan alle vuodessa. Kun ei ollutkaan sitä huumaa sen enempää.

Heh. Nykyään ollaan vuosikaudet yhdessä ja hankitaan lapsi tai pari, omakotitalo, farmariauto ja kultainennoutaja ja aletaan sitten miettiä naimisiinmenoa.

Vierailija
27/34 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Joillakin ehkä, mutta veikkaan että harvemmalla säilyy ihan samana kuin alkuhuuman huuma.

Minä pidän tästä rakkaudesta enemmän, olemme pysyneet toistemme rinnalla toinen toista tukien niin huonoina kuin hyvinä hetkinä.

Vierailija
28/34 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi alapeukutatte? Tarkoitan että onko joku mennyt naimisiin niin ettei ole tämän ihmisen kanssa kokenut huumaa? Ja sitten kun tapaa jonkun jonka kanssa tulee, eroaa.

ap

Mun miehelle kävi noin. Erosi exästään, kun tapasi minut. Sanoi, ettei ollut tiennyt, että näin voi edes tuntea. Ja on sitä mieltä vielä 15 yhdessäolovuoden jälkeenkin. Vaikka suurin huuma on varmasti haihtunut, rakkaus ei.

Vierailija
29/34 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliiton suurin hyöty on useiten taloudellinen, ainakin niin kauan kun homma hoidetaan asiallisesti maistraatissa.

Silloin ei oikeastaan ole merkitystä, onko huumaa vai ei. Muistaa vaan huolehtia avioehdosta/osituksesta.

Vierailija
30/34 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Voi vi*tu. Sehän on ihan tutkittu juttu, että suhteen alkuhuuma kestää parisen vuotta. Sen jälkeen tulee rakkaus tai ero. Alkuhuumassa ei kannata mennä naimisiin. Vai mitä ihmeen huumaa kaipaat??

Vierailija
31/34 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Ei ole. Sitä se huuma nimenomaan tarkoittaa, se on kuin höyryä joka pyörryttää hetken ja sitten se leijuu pois. Siitä tulee sanonta "hetken huuma" ei se sana tarkoita mitään pitkäaikaista tunnetta. Rakkaus on ihana tunne, mutta se ei ole huuma.

Vierailija
32/34 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Voi vi*tu. Sehän on ihan tutkittu juttu, että suhteen alkuhuuma kestää parisen vuotta. Sen jälkeen tulee rakkaus tai ero. Alkuhuumassa ei kannata mennä naimisiin. Vai mitä ihmeen huumaa kaipaat??

Ei se huuma mitään vuosia kestä, korkeintaan muutaman kuukauden tai viikon. Se huuma on ihastumista, silloin kun ei vielä tunne sitä ihmistä ja kaikki on uutta ja jännittävää.

Vierailija
33/34 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huuma poissulje rakkautta.

ap

Vierailija
34/34 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

.