Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisen kasvojen kauneusvirheen takia nainen skippaa miehen?

Vierailija
12.07.2020 |

.... Jos vartalo on suunnilleen normaalipainoinen?

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalju. Hiukset on miehen kruunu.

Vierailija
42/54 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus"virheitä" mun miehessä: ohimoilta pakeneva hiusraja, epätasaisesti kasvava parta, pieniä luomia kasvoissa, huonot hampaat. Silti se on mun mielestä komea ja ihana mies. Kokonaisuus ratkaisee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdistyneet kulmakarvat. Niille voi tehdäkin jotain ja vieläpä helposti.

Vierailija
44/54 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauneus"virheitä" mun miehessä: ohimoilta pakeneva hiusraja, epätasaisesti kasvava parta, pieniä luomia kasvoissa, huonot hampaat. Silti se on mun mielestä komea ja ihana mies. Kokonaisuus ratkaisee.

Anteeksi, mutta miksei se korjaa niitä hampaitaan. Huonot hampaat on mulle kyllä iso este ihastua, vaikka muuten olis miten sopiva kokonaisuus.

Vierailija
45/54 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huonot hampaat, epämääräinen kasvojen muoto, koukkunenä, iso karvainen luomi, liian pienet ja lähellä olevat silmät

Vierailija
46/54 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäsiisti olemus. En tarkoita sliipattua, se ei iske, pikemminkin rentous. Voi olla pitkä tukka, partaa, rennot vaatteet, mutta silti ei saa nuhjaantunut tai likaisen oloinen.

Kerran minulla oli mieskaveri jolla oli luontuva ja paksu tukka. Tykkäsin kun se joskus sattumalta kasvoi hiukan pidemmäksi. Mutta tämä mies leikkautti aina sen lyhyeksi, varsinkin niskasta.

Sanoin joskus, että anna kasvaa hiukan pidemmäksi, mutta ei itse vissiin sitten tykännyt.

Liian lyhyt ja säntillinen tukka on joskus huonompi kuin hiukan rennompi, minun mielestäni.

Varsinkin kun hiukset ovat hyväkuntoiset ja kauniit.

Vierailija
47/54 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään, että nenällä on kokoa. Lisäksi kasvoissa täytyy olla muotoa. Leukaluut pitää näkyä. En tykkää pyöreistä muodottomista pehmeistä kasvoista. Pienet kauneusvirheet, kuten ylipurenta tai arpi eivät mitään haittaa.

Arvet on seksikkäitä :D

Vierailija
48/54 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso luomi tai luomet ovat kyllä pahat. Ei voi mitään kun katse vaan menee niihin. On kyllä romantiikan tappajat.

Vierailija
49/54 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minun mielestä mikäön yksittäinen piirre vaikuta. Kokonaisuus tatkaisee. Joidenkin kasvoissa iso nenä ei haittaa vaan pieni näyttäisi tyhmältä. Ihan samoin kuin toisilla parta on tyylikäs ja toisilla kaikkea muuta.

Sen sijaan yksi ei ulkonäköön liittyvä piirre on joka pätee aina. Haiseva mies ei kiinnosta. Pitää tuoksua puhtaalta tai olla hajuton.

Vierailija
50/54 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsiluomet ja luuluomet kasvoissa. Huonot hampaat.

Vierailija
51/54 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hammaspuutos etummaisissa hampaissa. Naama/kaulatautoinnit. Lävistykset kasvoilla.

Vierailija
52/54 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisiko nyt pliis oman vastaavan ketjun naisista? :D Katsotaan miten hyvin kestävät hyvin tarkkaa ulkonäön alanysointia. Havainnot ovat osoittaneet, etteivät naiset kestä omaan ulkonäköönsä kohdistuvaa arvostelua, mutta ovat hanakkaita arvostelemaan muita ihmisiä. Etenkin miehiä.

Vierailija
53/54 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisiko nyt pliis oman vastaavan ketjun naisista? :D Katsotaan miten hyvin kestävät hyvin tarkkaa ulkonäön alanysointia. Havainnot ovat osoittaneet, etteivät naiset kestä omaan ulkonäköönsä kohdistuvaa arvostelua, mutta ovat hanakkaita arvostelemaan muita ihmisiä. Etenkin miehiä.

Johan täällä on ollut niitä, sen kun nostat

Vierailija
54/54 |
14.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapurenta, pieni pystynenä, epäsiisti parta, rasvainen tukka, likaiset hampaat. Mutta jos on hurmaava persoona, nämäkin menee :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän