Muita joita alkanut ärsyttää ns. Korona vauvat?
Nyt viime kuukaudet lukuisat kertoneet vauvauutisia ja kun kysynyt ovat sanoneet koronan olleen vauvan teon syy.
Vauvat ihania MUTTA mikä siinä on että tarvitaan joku pandemian siihen että vauvakuume iskee jokaiseen? Nämä korona aivoistaan ilmoittaneet tutut eivät aiemmin perhettä perustaneet ja osa ollut peräti vauvoja vastaan
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole viittiny kertoa kellekkään, että olen raskaana kun en jaksa kuunnella koronavauva vitsejä..on toivottu vauvaa pitkään ja ehkä se nyt juurikin tärppäsi kun mies siirtyi etätöihin kotiin, ehti tehfä muutakin kun töitä😂
Sama, viisi kuukautta yritettiin ja maaliskuussa tärppäsi pahimpaan korona-aikaan. Oikein ärsyttää välillä kun tulee koronavauvavitsejä... Oli tämä haluttu ja toivottu vauva jo ennen koronaa!
Mies sanoi vuosi sitten ettei enempää lapsia. Halusin lisää lapsia, nyt kuusi ja puoli vuotta kotiäiteilyä ja ihanaa että meno jatkuu. Lapsilisiäkin nostettu 👌Pandemia pelasti
Kaveri odottaa lasta, esikoistaan. Joudun pinnistämään jotta saan sanottua jotain neutraalia, kannustavaa tai jopa toiveikasta, oltua jollain lailla tukena.
Oikeasti hiljaa itsekseni olen helvetin pahoillani hänen ja tulevan lapsensa puolesta. Minulle tämä vuosi on vahvistanut sen, että vaikka haluaisin lapsen, en tasan tee yhtään uutta ihmistä tänne. Lapsenteko olisi vihoviimeinen asia, mihin ryhtyisin. Mutta hei onneksi olkoon?
Vierailija kirjoitti:
Kaveri odottaa lasta, esikoistaan. Joudun pinnistämään jotta saan sanottua jotain neutraalia, kannustavaa tai jopa toiveikasta, oltua jollain lailla tukena.
Oikeasti hiljaa itsekseni olen helvetin pahoillani hänen ja tulevan lapsensa puolesta. Minulle tämä vuosi on vahvistanut sen, että vaikka haluaisin lapsen, en tasan tee yhtään uutta ihmistä tänne. Lapsenteko olisi vihoviimeinen asia, mihin ryhtyisin. Mutta hei onneksi olkoon?
Katkeruus on pahasta. Et taida olla hirveän hyvä kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus on pahasta. Et taida olla hirveän hyvä kaveri.
Tuota olen miettinyt paljon, että olenko riittävän hyvä ystävä nyt, mutta kaverin mielestä olen. Hän tukeutuu minuun ja yritän olla tukena. Emme selvästikään ajattele tulevaisuudennäkymien suhteen samalla tavalla, mutta ei se mitään, ei se tuleva lapsi meidän yhteinen ole.
Koronan avulla sain mitä halusin. Miehen viettämään kanssani aikaa kun baarit suljettiin. Vauvan alulle kun "e-pillerit petti". Ja nyt lomautettuna ja rajoitusten auettua maha pystyssä kohti lentokenttää ensi viikolla, loppuvuosi yhtä juhlaa 🤭