Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joita alkanut ärsyttää ns. Korona vauvat?

Ap
12.07.2020 |

Nyt viime kuukaudet lukuisat kertoneet vauvauutisia ja kun kysynyt ovat sanoneet koronan olleen vauvan teon syy.

Vauvat ihania MUTTA mikä siinä on että tarvitaan joku pandemian siihen että vauvakuume iskee jokaiseen? Nämä korona aivoistaan ilmoittaneet tutut eivät aiemmin perhettä perustaneet ja osa ollut peräti vauvoja vastaan

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei kait tässä oo muutakaan tekemistä kuin nuss ia ja olen kuullut että siitä ne vauvat saavat alkunsa.

ps. Kortsut loppui huhtikuussa ja selibaatissa ei ole eletty. Ihme jos ei oo neloset tuloillaan.

On niitä muitakin ehkäisyvälineitä

Vierailija
22/47 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole viittiny kertoa kellekkään, että olen raskaana kun en jaksa kuunnella koronavauva vitsejä..on toivottu vauvaa pitkään ja ehkä se nyt juurikin tärppäsi kun mies siirtyi etätöihin kotiin, ehti tehfä muutakin kun töitä😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari työkamua tuli keväällä raskaaksi. Minähän en töihin jää kun muut pääsee ihanalle hoitovapaalle joten suostuttelin miehen lastentekotalkoisiin viikko sitten

Vierailija
24/47 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä. Lähinnä huvittaa. 😄

Vierailija
25/47 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kait tässä oo muutakaan tekemistä kuin nuss ia ja olen kuullut että siitä ne vauvat saavat alkunsa.

ps. Kortsut loppui huhtikuussa ja selibaatissa ei ole eletty. Ihme jos ei oo neloset tuloillaan.

On niitä muitakin ehkäisyvälineitä

Ja niitähän sai hakea korona karenssin aikana? Prrrkule kun ei päässyt tie tullin läpi edes 1km päässä olevaan kauppaan hakemaan maitoa. Kaks kertaa kävelin metsän läpi, mutta siinä kaupassakortsutkin oli loppu ja MUUTA EHKÄISYÄ ei myyty kuin beessin värisiä polvisukkia, jotka jätin ostamatta.

Vierailija
26/47 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuvitella kun nää no life-mammat ihan fiilareissa kokoontuu kahvittelemaan ja touhottamaan koronavauvoistaan.

Vierailija
27/47 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkätyöläinen ja halusin turvata tulevaisuuteni. Onneksi baarituttavuuden avulla tulin raskaaksi. Mies ei sitä tiedä kun ei yhteydenpitoa sen koommin jatkettu mutta tulevaisuus ensi vuosiksi turvattu

Vierailija
28/47 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapsilisiä nostettiin, oli helppo päätös vauvaa yrittää

Vierailija
29/47 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua tehdä töitä korona-aikaan. Lapsella saan kolme vuotta miettimisaikaa mitä elämältä haluta

Minä minä minä

Onpa itsekäs

Vierailija
30/47 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaatekaupan myyjä. Suhde huono mutta hei säikähdin että kohta ei suhteen lopahdettua ole edes työtä. Otin ehkäisyn pois ja nyt yritetään saada suhde yllätyslapsella kuntoon

Vierailija
31/47 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

JEAH, Kohta taas bussit ja metrot ym. täynnä rääkyviä rumia äpäriä ja ämmiä läskimahat pystyssä. Nautin jo nyt. 

Vierailija
32/47 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmeellistä tuossa nyt on. Kun hektisen menojen täyttämän kalenterielämän sijaan yhtäkkiä pakotetaan elämään neljän seinän sisällä 24/7 kumppanin kanssa, väkisinkin siitä alkaa vauvoja kehkeytymään. Noin niinkuin tilastollisesti siis. Jokainen suhde toki on yksilöllinen, mutta nämä olosuhteet siirtävät kynnystä sen verran että se näkyy isossa mitassa. 

Vierailija
33/47 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona teki kaikista itsekkäämpiä. Anoppi sen myötä ekaa kertaa teki selväksi ettei pidä minusta. Näpäytin vauvauutisella, nyt sitten siedettävä väkisin ja oltava mukava jos vauvaa halajaa nähdä

Vierailija
34/47 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle alapeukuttaneet on mahat pystyssä tai vauvaa suunnittelevia

Vierailija
35/47 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokainen seksikerta ei sentään hedelmöitä uutta munasolua ;)

Vierailija
36/47 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yleensäkin ärsyttää, että vauvaa kehutaan jonain saavutuksena.  Siihen pystyy kuka tahansa jos vain on hedelmällinen. Arvostan enemmän jotain, jonka eteen on todella ponnisteltu, kuten tohtorinväitöskirjaa tai menestyvää yritystä.

Vierailija
37/47 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa! Me ei kuollakaan sukupuuttoon! Hyvä te raskaana olevat ja raskaaksi aikovat.

On se vana ihan hirveän kivaa, että suomalaisiakin täällä pallolla tallustelee.

Vierailija
38/47 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No yleensäkin ärsyttää, että vauvaa kehutaan jonain saavutuksena.  Siihen pystyy kuka tahansa jos vain on hedelmällinen. Arvostan enemmän jotain, jonka eteen on todella ponnisteltu, kuten tohtorinväitöskirjaa tai menestyvää yritystä.

Kyllähän vauvaakin saadessa ponnistellaan.

Vierailija
39/47 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän vauvaakin saadessa ponnistellaan.

Sehän se juuri työstä käykin. Väitöskirjan saa aikaan heiluttelemalla käsiä ja osaamalla suurinpiirtein kirjoittaa ymmärrettävästi. Menestyvän yrityksen saa pystyyn tuurilla tai isin massilla. Lapsensa jokainen joutuu tekemään ihan itse eikä ole helppoja oikopolkuja.

Vierailija
40/47 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijasin muille kärsiväni koronapelosta. Pelkopuheet toimi vauvan tekoon suostuttelussa. Pandemia mahdollisti unelmani

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi