Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liikunnalliset! Miltä mun treeniviikko kuulostaa? Ov

Vierailija
17.05.2013 |

1 x spinning

1 x body pump

2 x sali (2-jakoinen ohjelma)

Päälle tulee miltei joka päivä ripeää lenkkeilyä 30-90 min., jonka jossain vaiheessa meinasin vaihtaa juoksuksi, kunhan kunto kasvaa.

Olen kiristänyt ruokavalioni siten, että herkuttelu sai jäädä ja tilalle tuli proteiinipitoinen ja vähärasvainen ruoka + palautusjuomat. Miltä kuulostaa? Olen ns. laiha läski joten tavoitteena lihaskasvu ja kiinteytyminen.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla laiha läski, jos olet jo pidempään liikkunut noin? Vai onko ihan uusi harrastus?

Vierailija
2/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastikään aloittanut liikunnan..Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika reipasta menoa on, jos vastikään olet aloittanut liikunnan. Vähempikin riittäis, ainakin aerobista jos nimenomaan lihaksia yrität kehittää.

Vierailija
4/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akuutin ylikunnon saa itselleen kahdessa viikossa!

Vierailija
5/11 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihas sitä lihaskuntoa lisätä kun kunto vähän paranee, mun mielestä tuo kuulostaa hienolta näin alkuun. Tärkeäähän on myös että se oma mielenkiinto ja motivaatio riittää sen alkuinnostuksen yli. Hyvä ap!

Vierailija
6/11 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pitemmän päälle jaksa sellaista, että et pidä välipäiviä ollenkaan. Järkeistä siis ohjelmasi ja aerobista tuon spinningin lisäksi 2-3 kertaa viikossa sitä reipasta lenkkeilyä (jossa selvästi hengästyt). Jos et pidä välipäiviä, et palaudu. Palautuminen on tärkeää.

Voit tietysti kävellä kevyeen tahtiin siten, että lenkit on palauttavaa liikuntaa. Pidä kuitenkin nyt selvästi 2-3 taukopäivää viikossa, ei ole tarkoitus, että poltat itsesi ja intosi loppuun heti alkuunsa.:)

Jos juoksu kiinnostaa, ota joku aloittelijan juoksuohjelma, jossa vuoroin juoksua ja kävelyä ja noudata sitä.

Vierailija
7/11 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 18:14"]

1 x spinning

1 x body pump

2 x sali (2-jakoinen ohjelma)

Päälle tulee miltei joka päivä ripeää lenkkeilyä 30-90 min., jonka jossain vaiheessa meinasin vaihtaa juoksuksi, kunhan kunto kasvaa.

Olen kiristänyt ruokavalioni siten, että herkuttelu sai jäädä ja tilalle tuli proteiinipitoinen ja vähärasvainen ruoka + palautusjuomat. Miltä kuulostaa? Olen ns. laiha läski joten tavoitteena lihaskasvu ja kiinteytyminen.

[/quote]

Jos sun tavoite on lihaskasvu ja kiinteytyminen (mitkä taitaa olla aika lailla samat asiat), niin sun varmaan kannattaisi keskittyä noihin. Eli jos sulla kerran on kaksijakoinen saliohjelma, niin tuplaa ne treenikerrat viikon aikana neljään. Yksi treeni per viikko ei vielä riitä kasvattamaan lihaksi tai saamaan mitään tuloksia aikaan, joten sä tarttet enemmän salitreeniä. Mutta koska tohon tarttee lepoakin, niin kaksijakoisella treenataan tuo 4 kertaa viikko. Toi on siis se sun treenisi tärkein osa ja sitten jos vielä riittää ton päälle intoa, niin tee sitten jotain muuta jos tuntuu siltä. Veikkaan kuitenkin, että toi on aloittelijan intoa ja se sammuu suht pian. Parempi olisi aloittaa kevyemmin ja nostaa sitten treenimääriä kun tuntuu siltä.

Vierailija
8/11 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstamammat personaltrainereina :D

Näiltä läskiperseiltä ei tosiaan kannata kysyä mitään.

Vierailija
9/11 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 06:05"]

[/quote]

? Itse en tosiaan ole läski, mutta ihan samaa mieltä olen, että jos liian nopeasti aloittaa jokapäiväisellä urheilulla, tulee ylikunto. Toisaalta jos pidät juoksun vaan yhtenä päivänä ja muut sitten on kävelyä? Mutta lisää lihaskuntoa. 

Vierailija
10/11 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2013 klo 06:05"]

[/quote]

Oletko demittäjä?

Vierailija
11/11 |
18.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI täällä kovinmoni vissii kuitenkaa treenaa... body pump kiinteyttää nimenomaan lihaksia.Spinning on äärimmäisen hyvä tarakalle ja jaloille. Tossa on liikaa , pidä lepoja välillä. Lihakset kehittyy nimenomaan levon aikana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän