Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aurinkokuivattu tomaatti on ylimainostettu äklöruoka

Vierailija
17.05.2013 |

Tykkääkö joku oikeasti jostain koiran puruluun näköisestä sitkeästä kököstä ruoassa. Mutta kun on niin mahtavaa olla trendikäs.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ne ovat ihan hyviä (joskin hieman liian suolaisia), silloin harvoin kun olen maistanut. En ole koskaan ostanut itse, sillä öljyisten tomaattien leikkaaminen ei voi olla kovin hauskaa.

Vierailija
22/27 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan väärässä ovat kaikki vastaaja. Se on trendikästä ja sitä on pakko syödä. Eihän kukaan sitä maun vuoksi syö vaan muodikkuuden!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

AK-tomaatti oli trendikästä joskus vuonna "miekka ja kirves" (ihan niin kuin tuo sanontakin). Kuivatavarana myytävät AK-tomaatit, joita saa just pussissa ja hevi-tiskiltä, ovat ihan mahtavia, noista öljyyn säilötyistä en tykkää itsekään. Samoin uunissa puolikuivaksi paahdetut kirsikkatomaatit, nam.

Vierailija
24/27 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trendikäs? Oli 90-luvulla, nyt se on vain raaka-aine muiden joukossa.

Vierailija
25/27 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 17:48"]Tykkääkö joku oikeasti jostain koiran puruluun näköisestä sitkeästä kököstä ruoassa. Mutta kun on niin mahtavaa olla trendikäs.
[/quote]

Oon kyl ihan tätä mieltä! Miten voi olla hyvää minkään kanss jaikss

Vierailija
26/27 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha ketju mutta vinkkaampa silti. Kokeilkaa aurinkokuivattua tomaattia pilkottuna kasvislasangen tomaattikastikkeeseen. On kuulkaa tosi hyvää. Paatuneimmatkaan lihan syöjät eivät ole kaivanneet lihaa lasangeen.

Vierailija
27/27 |
26.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää, en osta niitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi