Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä pettämistä?

Hämmentynyt
12.07.2020 |

Olemme sopineet yhteisistä pelisäännöistä suhteen alussa. Siihen kuului, että ei tutustuta uusiin vastakkaita sukupuoliin oleviin.
Olin ensimmäistä kertaa pitkään aikaan ulkona, työkavereiden kanssa. Lähdettiin illan päätteeksi junalla yhden työkaverin kanssa kotiin ja junassa juteltiin kahden miehen kanssa ihan normaalisti. Kaverini jäi pois kyydistä toisen miehen kanssa, kun heillä synkkasi ja me jatkettiin vielä vähän matkaa
tämän toisen miehen kanssa. Mies vaikutti umpihomolta ja juteltiinkin loppumatka jostakin hänen paidastaan. Hän sanoi lopulta että olisi kiva jos tulisin chillaamaan joskus hänen ja kavereidensa kanssa, johon vastasin "joo hehe tietty" vaikka todellisuudessa tiesin tämän olevan vaan kännipuhetta. Lopulta mies pyysi facebook nimeä ja sanoin että minä voin lisätä hänet ja näin tein. Hän sitten pisti viestii 20min kuluttua et "todellakin tuut sitten meidän kaa" ja vastasin jotain että "joo tiettyyyy". Puolet matkasta, kun olin junassa, juttelin oman mieheni kanssa puhelimessa ja kerroin uusista kavereista ihan avoimesti.
Harrastin seksiä mun miehen kanssa kun pääsin kotiin ja sen jälkeen mies olikin sitä mieltä että olen pettänyt häntä. Oliko teidän mielestä pettämistä? Poistin heti tyypin kavereista eikä mitään muuta keskustelua ehtinyt syntymään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota, periaatteessa ei ole pettämistä. Mutta teidän sääntöjen vastaista se oli, eli kai se sitten oli. Jos olette yhteisymmärryksessä säännöt laatineet, niin olethan sinä kertomasi mukaan niitä rikkonut.

Kyllä itsekin ihmettelisin (mutta en pettämisestä syyttäisi) jos oma avovaimo lupaisi mennä "chillailemaan" joidenkin random miesten kanssa. Ja mikä ihme aivopieru on sääntö ettei saa tutustua uusiin vastakkaista sukupuolta oleviin? Mites esim. työkaverit?

Vierailija
2/3 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida pettämisen kriteerit täyttyä, mutta eihän tuo nyt ole kivasti tehty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi