Vaikeaan masennukseen ei todellisuudessa ole toimivaa hoitoa
Kommentit (50)
Psykedeelit (miniannokset) yhdistettynä terapiaan toimii, mutta Suomihan nyt on tunnetusti psykiatrian kehitysmaa. Täällä masennukseen kuollaan oman käden kautta vielä pitkään.
Oon huomannut. On vain pitänyt opetella elämään sen kanssa.
Tämä on totta. Suurin osa vaikeasti masentuneista ja keskivaikeasti masentuneista ei parane koskaan. Sille ei vain kukaan voi mitään, ei edes masentunut itse.
SSRI-lääkkeet auttavat todistetusti.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on totta. Suurin osa vaikeasti masentuneista ja keskivaikeasti masentuneista ei parane koskaan. Sille ei vain kukaan voi mitään, ei edes masentunut itse.
Kyllähän siihen maailmalla on jo (kalliita) kehittyneitä hoitoja, mutta meidän käypähoidostamme ja depressiohoitajalässytyksestä niihin on valovuosia matkaa. Jos täällä sairastuu vaikeaan masennukseen, on aika lähellä kuolemantuomiota. Ainakin loppuelämän laatu on puhdas nolla.
Vierailija kirjoitti:
SSRI-lääkkeet auttavat todistetusti.
Höpö höpö.
On siihen toimiva mutta harvoin käytetty keino: ottaa vain itseään niskasta kiinni ja kyllä se siitä.
Vierailija kirjoitti:
On siihen toimiva mutta harvoin käytetty keino: ottaa vain itseään niskasta kiinni ja kyllä se siitä.
Joo tämä on ns Vaasan malli. Edeltää uutta holokaustia.
raha ja kiva työ ja hyvät ystävät ja maiseman vaihto
Vierailija kirjoitti:
Tämä auttaa monia ihmisiä monenlaisissa tilanteissa. Masentuneet ovat kuitenkin se ihmisryhmä, joita se ei auta.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ollut ”kevytmasennuksesta”, vaan vaikeasta masennuksesta, diagnosoidusta.
Psykoterapia sekä lääkehoito yhdessä tehoaa todistetusti. Ihmiset ovat vain hämmästyttävän vastahakoisia työstämään traumojaan terapiassa. Minä paranin vakavasta, toistuvasta masennuksesta 7 vuoden psykoterapian ansiosta. Taustalla olevien erittäin vaikeiden traumojen ja kokemusten kanssa joudun elämään aina, mutta ne eivät enää hallitse elämääni.
Kyllä vaikeaan masennukseen on tehokasta hoitoa ja siitä voi parantua täysin. Se ei vain tehoa kaikille. Ihan niin kuin vaikkapa syöpähoito.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ollut ”kevytmasennuksesta”, vaan vaikeasta masennuksesta, diagnosoidusta.
eihän tuohon ole mitään raja-arvoja joiden jälkeen on masennus ja mitä ennen ei. moni on työttömänä masentunut diagnoidusti , mutta jos elämään tulee mukavia asioita niin pian "masennus" on poissa jonka joku on diagnisoinut
Vierailija kirjoitti:
Psykoterapia sekä lääkehoito yhdessä tehoaa todistetusti. Ihmiset ovat vain hämmästyttävän vastahakoisia työstämään traumojaan terapiassa. Minä paranin vakavasta, toistuvasta masennuksesta 7 vuoden psykoterapian ansiosta. Taustalla olevien erittäin vaikeiden traumojen ja kokemusten kanssa joudun elämään aina, mutta ne eivät enää hallitse elämääni.
Vain todella harva saa tässä kehitysmaassa laadukasta terapiaa, tai terapiaa ylipäätään.
Psilosybiini oikein käytettynä. Melkein koko elämäni olin todella, todella masentunut, pitkiä jaksoja sairaalassa itsetuhoisuuden takia jne. Monen vuoden terapia, kaikki mahdolliset lääkekokeilut jne. ja mikään ei auttanut. Yksi kerta psilosyniiniä ja pahin masennuksen taakka poistui täysin. Jos masennus johtuu traumatisoitumisesta, niin puhdas MDMA terapeuttisessa settingissä on todella hyvä. Mutta kun huumeet on pahoja, koska huumeiden vastainen sota 🙄
Todella odotan aikaa kun voi vaan astua puhelinkoppimaiseen tilaan ja koko elimistä skannataan ja tasapainoitetaan samantien. Ruokiksella voi piipahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Psilosybiini oikein käytettynä. Melkein koko elämäni olin todella, todella masentunut, pitkiä jaksoja sairaalassa itsetuhoisuuden takia jne. Monen vuoden terapia, kaikki mahdolliset lääkekokeilut jne. ja mikään ei auttanut. Yksi kerta psilosyniiniä ja pahin masennuksen taakka poistui täysin. Jos masennus johtuu traumatisoitumisesta, niin puhdas MDMA terapeuttisessa settingissä on todella hyvä. Mutta kun huumeet on pahoja, koska huumeiden vastainen sota 🙄
Psykedelia-aineet pitäis olla helpommin saatavilla.
Vierailija kirjoitti:
Todella odotan aikaa kun voi vaan astua puhelinkoppimaiseen tilaan ja koko elimistä skannataan ja tasapainoitetaan samantien. Ruokiksella voi piipahtaa.
Olet katsonut liikaa futuramaa. ei masentuneita tarvi tappaa. Somaliassa masennus parannetaan pistämällä samaan häkkiin eläimen kanssa ja kun haluaa pois on selvästi halu elää
Kohta tulee aivoihin kohdistettu täsmälaser. tämä on havaittu tehokkaaksi. Kyllä ihan pian masennukseen on toimiva hoito!
Masennus on kauheeta. Se on kauhein tauti.