Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karvanpoistokysymyksiä, etenkin vahaus!

Vierailija
17.05.2013 |

Höylääjätkin voivat vapaasti vastata, mutta ennen kaikkea niille, jotka käyttävät jotain vahaa tai muuta karvanpoisto tapaa:

Kuinka poistatte minkäkin alueen (sääret, kainalot, bikiniraja, intiimialue, kulmakarvat...) karvoitusta?? Mikä toimii parhaiten?

Itse olen aina hoitanut homman höylällä, ja kainaloille se sopiikin ihan hyvin. Säärille myös, mutta karvat kasvavat nopeaa ja kovana sänkenä takaisin :( Myös bikinirajaan höylä on ollut huono (punaista näppyä, vaikka ihan vaahtoa käytän ja aina puhdasta höylää) ja etenkin intiimialueelle / jalkoväliin, noin kerran vuodessa on tullut karvatupen tulehdus ja oikein tulehtunut patti, höylä on vain liian "väkivaltainen"!

Elikkäs kainaloihin pidän peukkuja höylälle. Kokeilin Veet:n jotain uutta (?) kasvojen karvojen poistovahaa (sellainen pieni tuubi, lämmitettävä vaha) ja toimi ihan hyvin kulmakarvoihin ja ylähuulen pieneen "haituvaan".

Hommasin myös Veet:n jonkun easy wax laitteen, jolla vaha kuumeni, sitten levitettiin ja repäistiin niillä liuskoilla pois. En tiedä, enkö osannut oikein käyttää vahaa, mutten saanut kunnolla säärikarvoja poistettua... Pitäisikö vielä testailla, vai kokeilla jotain muuta?

Ja mitä ihmettä keksisi tuolle alapään karvoitukselle, että saisi kaikki karvat pois ilman näppyjä ym?? Apua :D

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääret:höylään

reisikarvat:epilaattorilla

bikiniraja: epilaattorilla osittain ja osittain ,siis sieltä alhaalta sokeroin

pakarat: epilaattorilla 

Pakaravako ja häpy: sokeroin tai otan surgi waxilla

"viikset": nypin ja samoin kulmakarvat

käsivarret:epilaattori tai sokerointi

kainalot: sheivaan

Vierailija
2/8 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääret, kainalo ja alapää sokrulla, kainalot ja alapään siistin pinseteillä ja sääret höylällä. kulmakarvat nypin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tuo sokerointi toimii?

Vierailija
4/8 |
19.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sääret ja kainalot epilaattorilla, alapää shaverilla

Vierailija
5/8 |
10.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin kans just noit Precision Wax ja Easy Wax -tuotteita. Siis mitkä on toi eka kulmille ja ylähuulelle ja jälkimmäinen sit säärille yms.

Sanoisin, että tuotteet oli kokemuksena tosi jees kokemus, varmasti käytän toistekin ja jos on tiedossa esim. lomareissuja, niin vahaus voisi olla varteenotettava vaihtoehto. Vahaukseen kuitenkin kannattaa varata aikaa, etenkin jos on ensi kertaa asialla. Puuha ei oo kovin nopeeta hommaa.

Lisäksi, en kyllä voi kehua, että olisi ollut sileät sääret tuota tuotteessa luvattua 3-4 viikon aikaa. Mulla taisi alkaa näkyä sänki jo viikossa. Kyllä nyt kuitenkin silleen tosiaan hyvä tuote, että hieman pidempään kestää kuin sheivaten - ja tuntuu sileämmältä, mutta usein ei kyllä maksa vaivaa kuluttaa aikaa vahaillen. Varmasti vaikuttaisi myös se, jos vahaisi useammin. Itse kun en ole säännöllisesti vahannut, niin tuloksetkaan eivät kestä yhtä kauaa. Yleensähän vahatessa karvankasvu sitten hidastuu kun vahaa useammin.

Precision wax oli kyllä myös aika loistava. Helppo kuljettaa mukana reissussa ja käyttää. Liikkuu hyvin mukana vaikka meikkipussissa. Tätä käytän kyllä jatkossakin.

Vierailija
6/8 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään höyläyksen jälkeen kunnon rasvaus on paikallaan. Olen itse laittanut nyt kahdella viime kerralla vauvaöljyä ja ei ole tullut ainuttakaan näppylää, kannattaa siis muidenkin kokeilla!!

Vierailija
7/8 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sokerointi kainaloihin ja alapäähän, sääret höylällä. Kulmat nyppimällä.

Vierailija
8/8 |
11.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sokeroin kainalot, jalat ja pimpulin. kulmakarvoja nypin pinseteillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi