Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en ymmärrä, angelina jolie ja rintojen poisto

Vierailija
17.05.2013 |

Miksi Angelina poistatti rintansa? ei siis ollut syöpää vielä mutta suuri riski? eli poistettiin siksi ettei tule syöpää? jotenkin erikoista, mitä te muut ajattelette?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kiitoksista.

Edelleen suosittelen sitä seuraavaa Me Naiset -lehteä...  :)

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 18:02"]

Hei sulle,

kiitos, että jaoit tarinasi. Ihan todella.

Hyvää kevättä!

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 13:40"]

Olen itse tehnyt saman 10 vuotta sitten. Ymmärrän että ihminen, joka ei välttämättä ole läheltä joutunut seuraamaan rintasyöpäpotilaan taistelua järkyttyy päätöksestä.

Fakta kuitenkin on, että geenivirhe BRCA1 tai BRCA2 lisää riskiä niin paljon, että en itselleni nähnyt muuta vaihtoehtoa, lisäksi geenivirheen kantajalla puhjennut syöpä on yleensä vielä sitä aggressiivisinta muotoa.

Lisäksi, vaikka kuinka ravaisi mammografiassa, se ei takaa sitä että syöpä löytyy ajoissa. Jos miettii prosentteja ja jos se oikeasti osuisi kohdallesi, olisitko valmis odottamaan että syöpä löydettäisiin ja kävisit pitkälliset ja rankat hoidot (ilman takeita parantumisesta) vai päätyisitkö kuitenkin leikkaukseen kuten minä...

Entä jos mietitään asiaa näin: jos kyseessä olisi vaikka pikkurilli, olisiko päätökseni silloin helpompi hyväksyä kuin nyt, kun kyseessä on monelle pyhä asia - naisen rinnat. Itse valitsin tämän tien ja olen siihen enemmän kuin tyytyväinen

[/quote]

[/quote]

Vierailija
42/45 |
18.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lestadiolaiset salaliittoteorioihin uskovia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluaisin poistaa rinnat, koska niissä oleminen ahdistaa aivan saatanan paljon. Vaatteiden valitseminen ja pukeminen ja etetnkin köyttö hankaloituu kun katson peiliin näeb vitun ruman tytön. Vihaan omaa kroppaa ja etenkin tissejä

Vierailija
44/45 |
21.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärsin sen oikein hyvin. Hänellä on sille altistava geeni ja todennäköisyys saada syöpä jokseenkin isompaa luokkaa kuin tulla raskaaksi ilman ehkäisyä. No hän käytti nyt syövän ehkäisyä. Olisin itse tehnyt ihan saman, kun on noin monta lastakin.

Vierailija
45/45 |
10.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo siksi hän poisti siis ettei riski realisoituisi. Itse en tekisi tuota päätöstä jos tietäisin vastaavasta geenivirheestä. Minä vaan kävisin tavallista useammin tutkituttamassa rintani lääkärillä, niin että syöpä jos se tulee saadaan ajoissa hoitoon.

Vähän kyllä kieltämättä kun tuon uutisen ensin luin tuli mieleen että päätökseen on voinut vaikuttaa se että rinnat on Angelinan iässä alkanut jo vähän roikkua ja nyt saa sitten terhakat implantit tilalle, ilman että on pelkkä "turhamainen kauneusleikkaus". 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme