Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koulutus alkaa maanantaina, lapsilla ei päivähoitopaikkaa!

Vierailija
17.05.2013 |

Mitä tehdä? Minulla alkaa työvoimakoulutus maanantaina, olen laittanut 3kk sitten hakemuksen päivähoitoon ja ilmoittanut kuukausi sitten että koulutus alkaa.

Eilen soitettiin päivähoitotoimistosta ja tarjottiin paikkaa päiväkodista joka sijaitsee kaukana kodista sekä koulutuspaikasta, täysi mahdottomuus autottomana viedä lapsia sinne koska edes bussit eivät kulje niin aikaisin, ja muutenkin olin aikeissa kulkea koulutukseen polkupyörällä.

Kun kieltäydyin paikasta, sain kuulla että saan parhaimmillaan odotella 4kk, että meille tarjotaan paikkaa jostain muualta! Jos en aloita koulutusta, saan karenssin.

APUA!

Kommentit (62)

Vierailija
61/62 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minä en osaa ottaa tätä vakavasti...Missä Utsjoki-Kevon risteyksessä ap. mahtaa asua, kun matkaa on 16 km ja bussit ei kulje niin aikaisin aamuisin, mitä ne koulut alkaa aikaisintaan kahdeksalta ja eikö kyseisessä kylässä ole esim. kouluikäisiä lapsia, joiden kulkeminen kouluihin vaatii kunnalta järjestelyjä...

Vierailija
62/62 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 11:13"]

Toivottavasti se koulutus edes on hyödyllinen. Iso osa työkkärin kursseistahan ei ole.

[/quote]

Se on jatkokoulutusta ammatilleni ja lisäisi mahdollisuuksia työllistyä omalle alalle, kestäisi puoli vuotta ja jos sen jälkeen työllistyisi niin ei tarvitsisi painia näiden ongelmien kanssa, voisi ostaa sen autonkin ja viedä lapset päivähoitoon vaikka naapurikaupunkiin jos pakko olisi... -ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla