Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naistenvaivoista...

Vierailija
26.08.2013 |

Tilanne on siis sellainen, että minulla on melko epäsäännölliset kuukautiset, kierron pituuksista ym. ei siis mitään hajua.

Normaalit kuukautiset oli 7-12.7 ja sen jälkeen taas 12.8 alkoi viikon kestävä ruskea tuhruvuoto, jonka perään viikon kestävä runsas kuukautisvuoto (loppui siis eilen). Olen ollut viime viikosta asti todella pahoinvoiva, oksettava ja pyörryttävä olo, vilunväreitä, vatsakipuja, lisäksi olen todella herkästi itkenyt ja mielialat heitelleet ihan häränpyllyä (itken erittäin harvoin yleensä). Vatsa ei ole mitenkään turvonnut, rinnat kyllä pinkeämmät kuin normaalisti. Vasemmassa kyljessä alkoi tänäaamuna kipua ja myös vasemmassa nivusessa kävellessä/ylösnoustessa, muistuttaa jotain liitoskipuja. Vatsassa juilii kuin olisi kuukautiset alkamassa uudelleen. Ruoka etoo ja hajut tuntuu voimakkaina.

Raskaustesti negat. viimeviikolla sekä tänään, keskenmeno poissuljettiin viimeviikolla verikokein, myös tulehdusarvot ja sukupuolitaudit testattu ja negatiivisia.

Kellään samanlaisia kokemuksia, mistä voisi johtua? Jos olisin raskaana, nyt olisi menossa varmaan joku vko 6 (en ole varma olenko laskenut oikein ja päivätkin menneet vähän sekaisin) ja en lasta halua. Onko syytä testata raskaus vielä uudestaan, mitä luulette? Eikö sen pitäisi tässä vaiheessa näkyä testeissä jo?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oireista vielä sen verran, että vessassa saa ravata jatkuvasti ja väsymys on ihan omaa luokkaansa.

ap

Vierailija
2/3 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
26.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Endometrioosi ja kystia kohdussa. Keltarauhasen toimintahäiriö. Onhan noita syitä.