Millainen mies skippaa naisen pelkästään ylipainon takia?
Kommentit (121)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin moni mies skippaa
https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-35b07efebe4ebb70131bb620d861a9c9
Onhan Ashley kaunis kasvoilta, mutta kroppa ei ole mieleen. Mutta veikkaan, että hänellä olisi monta ottajaa.
Niin eli että vaikka ihan kaunis, mutta koska kroppa ei ole mieleesi niin jätät tutustumatta? Ei mikään ihme että syntyvyys on laskussa joka paikassa kun ulkonäkö on noin tärkeä asia.
Tottakai voin tutustua, mutta en ryhtyisi parisuhteeseen. Kyllä minä tunnen erittäin mukavia naisia, jotka ovat ylipainoisia. Mutta mitään seksuaalista vetoa en tunne heitä kohtaan.
Luuletko että naiset tuntee seksuaalista vetoa moneenkaan mieheen? Ei PARISUHTEESEEN ryhdytä minkään seksuaalisen vedon vuoksi, se on niitä varten jotka etsii yhdenillanjuttuja.
No nyt sitten :'D Ei toki sen seksuaalisen vedon VUOKSI, mutta jos sen tyypin kanssa aikoo eksklusiivisesti harrastaa seksiä mahdollisesti loppuelämänsä niin totta hel se saa luvan olla mun silmissä hottia kamaa.
Ja mitäs jo siltä lähtee jalat ja naama muotoutuu uusiksi auto-onnettomuudessa kuukausi häittenne jälkeen? Jätät varmaan sellasen antihottiksen?
Täysin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ylipaino ei ole tervettä, miksi se ettei viehäty ihmisestä joka ei välitä omasta terveydestään, olisi jotenkin kummallista?
kelpaako sulle sit henkilö joka juo, polttaa tai syö roskaruokaa joka päivä? vaikka olisikin normaalipainonen.
Minulle ei, jollekin muulle ehkä. Miksi terveellisesti elävä urheileva ihminen haluaisi yrittää parisuhdemielessä tutustua ihmiseen jolla on päinvastaiset arvot?
Vierailija kirjoitti:
Pinnallinen mies, joka tuomitsee "kirjan kannen perusteella". Ja järjellä kun ajattelee, niin ylipaino on about se ainoa "vika" ihmisessä, joka on helppo korjata - laihtumalla eli mitä mieltä jättää tutustumatta kehenkään muutaman kilon vuoksi? Ei mene mun järkeen...
Paitsi ettei lihavat naiset laihduta, sen varaan ei kannata laskea.
Itse rakastuin omista ajatuksistani poiketen vatsakkaaseen mutta muuten hyvärakenteiseen ja ihanaan mieheen vuosia sitten. Kyllä se intohimoon vaan vaikuttaa, valitettavasti. Kyllähän visuaalinen ihminen aina nauttii (tai on nauttimatta) myös silmillään ja kosketuksellaan.
Aika hassu tuo "pelkästään". Ihan kuin ylipaino olisi vain pikkujuttu. Ei se ole, se vaikuttaa terveyteen, se kertoo elämäntavoista ja elämänhallinnasta, arvoista, itsensä kunnioittamisesta jne.
Jokaisella on omat mieltymyksensä. Ei kaikki voi tykätä samasta. Näämme kaikki maailman eri silmin.
Varmaan ehdoton valtaosa sellaisista, joilla on mahdollisuus valita.
Mitä väliä jos joku tekee niin? Mua ei haittaa.
T. Ylipainoinen nainen
Käyttäjä33641 kirjoitti:
Pinnallinen?
Kyllä, pinnallista on ajatella että ylipaino olisi vain ulkonäköseikka, se on paljon muutakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämänkin moni mies skippaa
https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-35b07efebe4ebb70131bb620d861a9c9
Onhan Ashley kaunis kasvoilta, mutta kroppa ei ole mieleen. Mutta veikkaan, että hänellä olisi monta ottajaa.
Niin eli että vaikka ihan kaunis, mutta koska kroppa ei ole mieleesi niin jätät tutustumatta? Ei mikään ihme että syntyvyys on laskussa joka paikassa kun ulkonäkö on noin tärkeä asia.
Tottakai voin tutustua, mutta en ryhtyisi parisuhteeseen. Kyllä minä tunnen erittäin mukavia naisia, jotka ovat ylipainoisia. Mutta mitään seksuaalista vetoa en tunne heitä kohtaan.
Luuletko että naiset tuntee seksuaalista vetoa moneenkaan mieheen? Ei PARISUHTEESEEN ryhdytä minkään seksuaalisen vedon vuoksi, se on niitä varten jotka etsii yhdenillanjuttuja.
No nyt sitten :'D Ei toki sen seksuaalisen vedon VUOKSI, mutta jos sen tyypin kanssa aikoo eksklusiivisesti harrastaa seksiä mahdollisesti loppuelämänsä niin totta hel se saa luvan olla mun silmissä hottia kamaa.
Ja mitäs jo siltä lähtee jalat ja naama muotoutuu uusiksi auto-onnettomuudessa kuukausi häittenne jälkeen? Jätät varmaan sellasen antihottiksen?
Täysin eri asia.
Eihän ole, just sanoit että pitää seksuaalisesti vetää puoleensa loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ottaisitko itse ylipainoisen miehen? Et tietenkään.
Tämä. Ylipaino on miehissä ja naisissa suurin turnoff, ei siitä vaan pääse mihinkään. :/[/quote
Ei ole, ylipaino on suurin turnoff vain naisessa. Ylipainoinen mies on miehekäs nallekarhu. Sen sijaan kaloreita kyttäävä sikspäkkiä höyläävä mies on neitimäinen homo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kelpuuta kuin hoikat naiset. 170/55 mitat on ihanne eli bmi 19.
Pùllukat ei vain saa mussa aikaan kipinääMiehet, joiden äo on alle 150 eivät kiihota minua. Tai lyhyet, kaljut tai hintelät.
Oletan, että olet iso tyttö? Sillä ei ole merkitystä mikä sinua kiihottaa koska et saa puliukkoakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmeen hanakasti täällä ihmiset pitävät kiinni oikeudestaan läskeihinsä.
Toki ihmisillä on täysi oikeus olla lihavia, mutta ihmetyttää se, että sitten nämä lihavat ulinaiset alkavat ruikuttaa siitä, kun he eivät kelpaa monille miehille.
Tuohon en muuten ole törmännyt. Kyllä niillä lihavilla naisilla on niin itsetunto poljettu maahan, etteivät ulise yhtään mistään.
Sen sijaan täältäkin luen päivittäin lihavien ulisetämiesten kommenteja kun eivät saa hoikkaa, nuorta ja kaunista naista.
Katkeran läskin naisen rutinaa. Lihavat miehet panevat hoikkia itänaisia ja thaimaalaisia.
Hoikkuus on naiselle helppoa koska naiset eivät tykkää syödä kuten miehet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinnallinen mies, joka tuomitsee "kirjan kannen perusteella". Ja järjellä kun ajattelee, niin ylipaino on about se ainoa "vika" ihmisessä, joka on helppo korjata - laihtumalla eli mitä mieltä jättää tutustumatta kehenkään muutaman kilon vuoksi? Ei mene mun järkeen...
Paitsi ettei lihavat naiset laihduta, sen varaan ei kannata laskea.
Itse rakastuin omista ajatuksistani poiketen vatsakkaaseen mutta muuten hyvärakenteiseen ja ihanaan mieheen vuosia sitten. Kyllä se intohimoon vaan vaikuttaa, valitettavasti. Kyllähän visuaalinen ihminen aina nauttii (tai on nauttimatta) myös silmillään ja kosketuksellaan.
Olet ilmeisesti itse 20v fintensmalli kun katsot, että sinulla on oikeus vaatia"hyvärakenteista"miestä? Vain mies on visuaalinen, naista ei voisi vähempää kiinnostaa alastomat miesvartalot.
Käyttäjä33641 kirjoitti:
Nainen on paljon muutakin kuin se ylipaino!!
Joo, ja se ylipaino peilaa niitä muita ominaisuuksia oikein hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja paskat. Mä menin yhteen itsestään huoltapitävän ja jaksavan miehen kanssa, kuten itsekin olen. Itse olen samoissa mitoissa kuin alussa, syön edelleen terveellisesti ja urheilen. Mies on jumittunut sohvaan ja lihonut koosta M kokoon XXL. Mua ei haittais paino itsessään, mua haittaa se ainainen väsymys, kuorsaus jonka takia minäkään en nuku, totaalinen jaksamattomuus enkä hirveemmin kiihotu siitäkään kun pannessa tippuu toisen hiki päälle. Ja jatkuva kiistely ruuasta kun ei enää kelpuuta mitään mistä sais jotain oikeaa ravintoa ja rakennusaineita keholle. Vtuttaa.
Sori vaan.
En lähtis uudestaan jos olisin tän tiennyt.
Nainen ei kiihotu panemisesta muutenkaan, naiselle se on vain rakastelua, panemien kuvottaa naista olipa panija lihava tai ei, eikä nainen saa orgasmia siitä, että mies röhnöttää päällä ja nylkyttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pùllukat ei vain saa mussa aikaan kipinääHyvä juttu. Me naisetkaan emme kelpuuta kuin yli 190 cm + min 20 cm.
Paskapuhetta. Tunnen lukuisia parisuhteessa olevia miehiä jotka eivät ole likimainkaan noita mittoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pùllukat ei vain saa mussa aikaan kipinääHyvä juttu. Me naisetkaan emme kelpuuta kuin yli 190 cm + min 20 cm.
Ja tämä ei edes ole sarkasmia.