Oletteko huomanneet, että naiset yleensä pitävät älykelloa ja miehet taas sellaista isoa teräksistä viisarikelloa?
Siis jos ylipäätään käyttävät kelloa.
Liittyy varmaan siihen, että naisille rannekello on etupäässä käyttöesine ja miehille taas koru, kun juuri muita koruja ei miehille ole.
Kommentit (24)
Meillä mies on innostunut älykellosta, minä taas suosin perinteisempää mallia. Automaatit ovat mielestäni hienoja! Miehelläkin oli ennen älykellon hankintaa mielestäni kivempia kelloja ranteessa, mutta tietysti saa omaa makuaan toteuttaa miten tahtoo.
Vierailija kirjoitti:
Isosta sukeltajankellosta (sellainen möhkäle mitä tarkoitatte) tunnistaa nykypäivänä narsistimiehen. Mitään todellista käyttötarkoitusta ei vanhanaikaiselle kellolle ole ainakaan 95%:lle tuollaisen käyttäjistä. Nykypäivänä rannekello on turha kapine, ja jos rannekellon yleensä haluaa, niin järkevällä miehellä se on joko älykello, tai kohtuullisen vaatimaton normikello (joka ajaa sitten huomaamattoman korun asiaa).
Pistäkää naiset mieleen kun kerrankin saatte varman vinkin. Iso sukeltajankello tänäpäivänä miehellä ranteessa kertoo narsistista.
M/40
Minusta kello ei ole koskaan vanhanaikaikainen. Varsinkin suuremmissa kaupungeissa se kännykän kaivaminen jostain, kun olet metrossa tai raitiovaunuissa tai bussissa on todella hankalaa. Teinit ehkä kävelevät aina se känny kädessä, mutta muut eivät. En tiedä millainen on iso sukeltajakello. Olisit laittanut jonkun merkin, niin tietäisin, mutta jos joku tykkää katsoa aikansa suuresta kellosta ja juoda kahvinsa pienestä kupista, niin eikö se ole jokaisen itsensä päätettävissä? Itse olen suurien rannekellojen ystävä. Näkee kunnolla heti ajan. Älykello taas en halua. Sen lisäksi olisi todella harmi, jos näiden hienojen kellojen perinne katoaisi, monet niistä on suurta käsityötä ja monen todella taitavan ammattilaisen aikaansaannoksia. Joten jos ihmisillä on varaa niihin, niin parempi käyttää rahoja niihin sveitsiläisiin kalloihin, kuin johonkin kaljaan tai kiinalaisiin kännyköihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Analogiset kellot on tyylikkäämpiä ja halvempia ja jos totta puhutaan niin haluan edes lenkillä olla rauhassa ilman, että Bill Gates tai Zuckerperi minua seuraa.
Lenkkeilijöillä älykello pitää kirjaa matkasta, ajasta, vauhdista, pulssista, energiankulutuksesta (algoritmien avulla, ei suoraan) jne jne. Siksi moni käyttää sitä, ei siksi että katselisi siitä matkan aikana somea.
Minä pidän kirjaa pellon viljasta, pilvistä, pupujusseista, kauriista ja jylhistä maisemista. Minä olen nauttimassa elämästä en suorittamassa. Pitää ihmisellä olla yksi hetki päivässä kun se vaan on. Minä olen siellä paossa kaikkia medialaitteita ja somepaskaa ja loputonta tyhjistä asioista tiedottamista ja tietämistä. Minä niitä datoja en katsele edes 2 viikon päästä, mutta muistan kyllä ne kauniit kesäillat kun luonto näytti kauneintaan, vielä vuosienkin päästä.
Minä minä minä minä. Luuletko, että kiinnostaa, mitä sinä?
Sulla meni pointti ohi ja mä en sitä sulle selitä.
Matkustan työni vuoksi paljon ulkomailla ja jos siellä haluaa tehdä luotettavan vaikutuksen niin miehellä on kunnolllinen ja istuva puku, siistit kengät ja rannekello joka sopii puvun kanssa.