Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet, että naiset yleensä pitävät älykelloa ja miehet taas sellaista isoa teräksistä viisarikelloa?

Vierailija
12.07.2020 |

Siis jos ylipäätään käyttävät kelloa.

Liittyy varmaan siihen, että naisille rannekello on etupäässä käyttöesine ja miehille taas koru, kun juuri muita koruja ei miehille ole.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavapiirissäni miehillä on yleensä arkisin urheilukello. Puvun kanssa joillain ns. pukukello.

Vierailija
2/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on joku sveitsiläinen teräskuorinen kello, itse en käytä kelloa lainkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitänyt kelloa vuosikymmeniin. Kravatti jäi rippipäivään ja parturi vuoteen 1992.

Vierailija
4/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ainakin just toisinpäin. Mulla on korukello ja miehellä älykello. Hän pyöräilee, juoksee ja mittaa ties mitä kellollaan. Mä halun vain katsoa kaunista rannekorua ja aikaa.

Vierailija
5/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosta sukeltajankellosta (sellainen möhkäle mitä tarkoitatte) tunnistaa nykypäivänä narsistimiehen. Mitään todellista käyttötarkoitusta ei vanhanaikaiselle kellolle ole ainakaan 95%:lle tuollaisen käyttäjistä. Nykypäivänä rannekello on turha kapine, ja jos rannekellon yleensä haluaa, niin järkevällä miehellä se on joko älykello, tai kohtuullisen vaatimaton normikello (joka ajaa sitten huomaamattoman korun asiaa).

Pistäkää naiset mieleen kun kerrankin saatte varman vinkin. Iso sukeltajankello tänäpäivänä miehellä ranteessa kertoo narsistista.

M/40

Vierailija
6/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älykellot ovat kyllä vähänkään fiksummalle ympäristötiedostavalle liikaa. Viiden vuoden päästä on ominaisuudet loppu ja pitää ostaa uusi kello. Ei ole kestävää ajattelua...

Kellot ostetaan ikuiseen käyttöön, ei jonkun trendipelle somen käyttäjän leikkikaluksi.

Vierailija
7/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älykellot ovat kyllä vähänkään fiksummalle ympäristötiedostavalle liikaa. Viiden vuoden päästä on ominaisuudet loppu ja pitää ostaa uusi kello. Ei ole kestävää ajattelua...

Kellot ostetaan ikuiseen käyttöön, ei jonkun trendipelle somen käyttäjän leikkikaluksi.

Jokaisella on kello laukussa, housujen taskussa tai povitaskussa. Ylimääräistä ei tarvita ranteeseen.

Vierailija
8/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella on kello laukussa, housujen taskussa tai povitaskussa. Ylimääräistä ei tarvita ranteeseen.

Minä en ainakaan kulje kaikkialle kännykkä taskussa, kokeile sinäkin joskus kuinka vapauttavaa se on.

Vierailija
9/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Analogiset kellot on tyylikkäämpiä ja halvempia ja jos totta puhutaan niin haluan edes lenkillä olla rauhassa ilman, että Bill Gates tai Zuckerperi minua seuraa.

Vierailija
10/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki aina hokee että kännykästä näkee ajan. Meillä töissä ei saa kännykkää pitää ja vapaa-aikanakin jätän puhelimen usein himaan. Pakko olla kello kädessä.

Vierailija
11/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kummallakin älykellot.

Miehen kello tosin näyttää tavalliselta kellolta. Vaan ei ole.

Vierailija
12/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
13/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on kummallakin älykellot.

Miehen kello tosin näyttää tavalliselta kellolta. Vaan ei ole.

Ja meidän kelloistä ei facebookkia sun muita edes näe.

En edes ole facebookissa, mutta sykettä, stressiä, ym muita antureita seuraan.

Vierailija
14/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Analogiset kellot on tyylikkäämpiä ja halvempia ja jos totta puhutaan niin haluan edes lenkillä olla rauhassa ilman, että Bill Gates tai Zuckerperi minua seuraa.

Lenkkeilijöillä älykello pitää kirjaa matkasta, ajasta, vauhdista, pulssista, energiankulutuksesta (algoritmien avulla, ei suoraan) jne jne. Siksi moni käyttää sitä, ei siksi että katselisi siitä matkan aikana somea.

Vierailija
15/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki aina hokee että kännykästä näkee ajan. Meillä töissä ei saa kännykkää pitää ja vapaa-aikanakin jätän puhelimen usein himaan. Pakko olla kello kädessä.

poikkeustapaus

Vierailija
16/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lenkkeilijöillä älykello pitää kirjaa matkasta, ajasta, vauhdista, pulssista, energiankulutuksesta (algoritmien avulla, ei suoraan) jne jne. Siksi moni käyttää sitä, ei siksi että katselisi siitä matkan aikana somea.

Minä pidän kirjaa pellon viljasta, pilvistä, pupujusseista, kauriista ja jylhistä maisemista. Minä olen nauttimassa elämästä en suorittamassa. Pitää ihmisellä olla yksi hetki päivässä kun se vaan on. Minä olen siellä paossa kaikkia medialaitteita ja somepaskaa ja loputonta tyhjistä asioista tiedottamista ja tietämistä. Minä niitä datoja en katsele edes 2 viikon päästä, mutta muistan kyllä ne kauniit kesäillat kun luonto näytti kauneintaan, vielä vuosienkin päästä.

Vierailija
17/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...koska jos sitä ei ole logattu, sitä ei tapahtunut...?!;) ymmärrän ammattiurheilijoilla tai oikee tositreenajilla, muttakun näitä on joka pikkulenksupirkon ja joskusjajoulunajolkottelen-jaskan ranteessa...XD

Vierailija
18/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isosta sukeltajankellosta (sellainen möhkäle mitä tarkoitatte) tunnistaa nykypäivänä narsistimiehen. Mitään todellista käyttötarkoitusta ei vanhanaikaiselle kellolle ole ainakaan 95%:lle tuollaisen käyttäjistä. Nykypäivänä rannekello on turha kapine, ja jos rannekellon yleensä haluaa, niin järkevällä miehellä se on joko älykello, tai kohtuullisen vaatimaton normikello (joka ajaa sitten huomaamattoman korun asiaa).

Pistäkää naiset mieleen kun kerrankin saatte varman vinkin. Iso sukeltajankello tänäpäivänä miehellä ranteessa kertoo narsistista.

M/40

No siitä näkee sen kellonajan ja yleensä myös päivämäärän. Laadukas Sveitsiläinen kello on aina tyylikäs ratkaisu,ei ole pakko olla sukeltaja malli. Tietysti jos ei ole varaa edes Leijona-kelloon niin ei voi ymmärtää..

Vierailija
19/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on ranteessa ydinsodan kestävä sveitsiläinen laatukello.

Ja siitä saa ihan vapaasti olla mitä mieltä lystää.

Vierailija
20/24 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän kirjaa pellon viljasta, pilvistä, pupujusseista, kauriista ja jylhistä maisemista. Minä olen nauttimassa elämästä en suorittamassa. Pitää ihmisellä olla yksi hetki päivässä kun se vaan on. Minä olen siellä paossa kaikkia medialaitteita ja somepaskaa ja loputonta tyhjistä asioista tiedottamista ja tietämistä. Minä niitä datoja en katsele edes 2 viikon päästä, mutta muistan kyllä ne kauniit kesäillat kun luonto näytti kauneintaan, vielä vuosienkin päästä.

Minä minä minä minä. Luuletko, että kiinnostaa, mitä sinä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän