Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Emilia Leppilampi mielettömän kaunis!

Vierailija
17.05.2013 |

Katon tätä Hehku-ohjelmaa missä se on mukana. Tosi upea nainen! Huh käy kade. Ehdottomasti suomen kaunein tällä hetkellä. En aiemmin välittänyt hänestä, kun pelkkiä kuvia olin nähny mutta liikkuvassa kuvassa mieletön kaunotar. :0

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käytä enää Leppilampi-nimeä. Ja on elävä esimerkki siitä, ettei ulkoinen kauneus korreloi sisäisen kanssa.

Vierailija
42/57 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta Emilia ei ole sillä tavoin kaunis. Siis onhan tuo nätti, sievä, laitettu, hoikka jne. Mutta mun makuun ne kasvot ei ole. Joku niissä klikkaa vastaan, jos aletaan "superkauniin" -skaalalla arvioida. Pikkusievä pikemminkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mene sen kans naimisiin sitten, kun sun mielestä on niin helvetin ihana.

Vierailija
44/57 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia on kaunis ja tasokas nainen.

Vierailija
45/57 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti? Noh, makuja on tietysti monia, mutta mun mielestä näyttää ihan tavalliselta.

Vierailija
46/57 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käyttää Vuorisalmi nimeä. Lehdistä ja vaiks av käyttä tietty ex-miehen nimeä. On todella kaunis ja mukava ihminen. Olen ollut paljonkin tekemisissä opiskeluaikoina. Pitääkin katsoa toi Hehku ja laittaa Emmille viestiä.

Vierailija
47/57 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko muut huomanneet Emilian yhdennäköisyyttä Scarlett Johanssonin kanssa?

Minusta ovat todella samannäköisiä. Scarlett on mielestäni maailman kaunein nainen, ja Emilia Suomen kaunein.

Vierailija
48/57 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmän oloinen pyrkyri. Meni Mikko Leppilammen kanssa naimisiin päästäkseen jukisuuteen. No, onnistui, nythän tuo on joka paikassa.

Vierailija
49/57 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 01:13"]

No onko se joku saavutus että on Suomen kaunein? Ei suomalaisnaiset todellakaan ole mitään hyvännäköisiä. Vaikka se totuus kuinka teitä persuämmiä vituttaisikin.

[/quote]

Jos sinä olet yhtä ruma, kuin tekstisi perusteella vaikutat olevan, ei se tarkoita sitä, että kaikki suomalaiset olisivat sinun näköisiäsi.

T: persu"ämmä"

Vierailija
50/57 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilialla on niin kamala ääni, ettei sitä kestä kuunnella. Miten voi olla telkkarissa töissä tollaisella äänellä. On varmasti kurkku vaurioitunut hänellä jotenkin ja äänihuulet.

kaikki Hehkun naiset ovat jollain tavalla ärsyttäviä.

Vierailija
51/57 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran hänen vastaanotollaan, kun oli vielä Diacorissa töissä. Todella nuivan ja tylsistyneen oloinen, hänen ratkaisunsa vatsakipuuni oli "no haluut sä et mä määrään jotain, Panacodii, Buranaa? Emmä muuta voi tehdä". Menin sitten Diacoriin toiselle lääkärille, joka otti labrat ja syyksi selvisi helikobakteeri, johon sain kyllä lääkettä, mutta en Buranaa...

Mutta joo, kaunis hän on, mutta taitaa TV-juontajan työ sopia paremmin kuin lääkärin. 

Vierailija
52/57 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emilia on nykyään Vuorisalmi. Katsokaa fb-profiilista vaikka...

Kaunis on kuin mikä, mutta valitettavasti maine mennyt sikäli, että kaikki tietävät olevan rahan perään ja etsivän ensisijaisesti rikasta miestä. Mikko Koivu erittäin pihinä ja rahoistaan tarkkana miehenä huomasi tämän piirteen Emiliassa nopeasti, siksi jutustä ei tullut heidän välillä mitään. Sisäpiiritietoa.

Vierailija
53/57 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tässä(kään) kauniiksi kehumista. AV:lla aina kehutaan kauniiksi naisia, jotka ei mun silmissäni sitä ole, sitten hyvin kauniita haukutaan rumiksi. Mun silmiini esimerkiksi Sofia Ruusila ja Martina Aitolehti on kauniita naisia, mutta esimerkiksi tämä Emilia ei.

Vierailija
54/57 |
21.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka täällä höpötätte, että Emilia on jotenkin ilkeä yms, tunnetteko hänet muka henkilökohtaisesti??

Vierailija
55/57 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on epäkohtelias ja nokkava ihminen. Tai sitten äärimmäisen epävarma itsestään.

Vierailija
56/57 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on epäkohtelias ja nokkava ihminen. Tai sitten äärimmäisen epävarma itsestään.

Vierailija
57/57 |
17.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2013 klo 01:41"]

Mielestäni Emilia käyttää kyllä ex-miehensä (Mikko Leppilammen) sukunimeä. Ehkä lapsen takia...

LAINAUS. Ei sen sukunimi ole enää Leppilampi, vaan Vuorisalmi.

[/quote]

Ei kannattaisi kirjoittaa omia uskomuksiaan totuuksina. Se on Vuorisalmi nykyään.