Lue keskustelun säännöt.
Sinä, joka olet aina huoliteltu ja tyylikäs, kuinka teet sen?
12.07.2020 |
Haluan tietää salaisuutesi! Ja ottaa oppiakin koska sille on totisesti tarvetta.
Kommentit (23)
Klassinen tyyli ja väriyhdistelmät (musta, beige, valkoinen harmaa, punainen, ja yksittäisiä väripilkahduksia). Kannattaa hankkia klassisilla leikkauksilla olevia omalle kropalle sopivia vaatteita. Hyväkuntoiset ja tyylikkäät kengät. Kevyt meikki ja helppo ponnari hiuksille. Hyvä kuntoiset hiukset koska hoidan niitä hyvillä luonnollisilla ianeilla (esim argan öljy). Siistit kynnet. Pukeutuminen ja meikki vie mulla aamulla 20min max.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mulle ykkösjuttu on hiukset. Muotoon leikatut, aina puhtaat ja laitetut. Laiskimmillaan siisti nuttura. Oma väri on punertava mutta nyt vanhemmiten enemmän sellaista karamellin sävyä. Ei mitään "räväkänpunaista" tms.
Hyvin kevyt meikki, yleensä meikkivoide, ripsari ja huulipuna. Koska mun kynnet ei kasva mulla on ollut vuosia geelikynnet. Lyhyt klassinen kaareva malli, hillitty väri, ei koristeita.
Töissä peruspuvusto joka on helppohoitoinen myös työmatkoilla. Kotelomekkoja joustavasta kankaasta, housupukuja, jakkujen tilalla myös siistejä neuletakkeja. Väriäkin käytän reippaasti.