Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä, joka olet aina huoliteltu ja tyylikäs, kuinka teet sen?

Vierailija
12.07.2020 |

Haluan tietää salaisuutesi! Ja ottaa oppiakin koska sille on totisesti tarvetta.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkemällä asian eteen vaivaa. Laittamalla hiukset ja meikkaamalla joka päivä, myös vapaapäivinä. Katsomalla jo edellisenä iltana valmiiksi vaatteet ja niiihin sopivat korut ja käsilaukun, niin ettei tarvi aamukiireessä ihmetellä mitä olisi puhtaana ja mikä sopii päivän menoihin. Olen myös koonnut eri asioihin (työ, vapaa-aika, harrastukset) ns. kapselivaatekaapit niin että kaikki vaatteet sopii yhteen keskenään. Ja olen käynyt värianalyysissä ja vaatteet, huivit yms on omia värejäni (vastakohtainen talvi).

Vierailija
2/23 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamiseen ja hiusten laittamiseen menee ainakin harjaantumattomalla paljon aikaa. Minä en ainakaan näytä hyvältä useammankaan tunnin laittautumisen jälkeen. Melkeinpä voin sanoa, että laittautumattomana olen paremman näköinen vaikka en ole mikään kaunotar.

En halua olla kaunotar mutta haluaisin kyllä olla tyylikäs.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sellainen puvusto, että kaikki sopii kaikkeen: mustaa, valkoista, punaista. Käytän yleensä kesäisin hametta ja jotain kivaa naisellista yläosaa, talvisin farkkuja ja bleiseriä. Hiukset ovat aina joko kiharrettu, ponnarilla (myös sivuponnari on kiva) tai korkealla nutturalla. Lakkaan kynnet - myös varpaat - kerran viikossa vähintään. Käsilaukku on nahkaa. En käytä koruja ollenkaan. Meikkiä vähän.

Tyyliltäni olen aika lähellä Sanna Marinia. En käytä juurikaan aikaa laittautumiseen, mutta kun peruspalat on kunnossa niin ei tarvikaan.

Eli huoliteltu voi olla vaikkei kauheasti meikkaa tai laita.

Vierailija
4/23 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla vaatteiden suhteen kranttu. Osta vaan, jos se oikeasti sopii sulle sekä istuu hyvin ja jätä kaikki jo valmiiksi roikkuvat tai muuten heikkolaatuiset esim. akryylivaatteet kauppaan.

Vaatteiden yhdistelyyn on yksinkertainen sääntö: jos yläosa on kuviollinen, alaosa on yksivärinen ja tietenkin myös toisinpäin. Muuten näytät joulukuuselta. Kuvioista suosi palloja, jos mahdollista. Ne on aina tyylikkäitä.

Ei liikaa koruja. Laukku on tärkeä, satsaa siihen. 

Vierailija
5/23 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä näyttää toiselle tyylikkäältä niin se voi toiselle näyttää naurettavalta.

Vierailija
6/23 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäydyn vain kauneimmillani.

Vierailija
7/23 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meikkaamiseen ja hiusten laittamiseen menee ainakin harjaantumattomalla paljon aikaa. Minä en ainakaan näytä hyvältä useammankaan tunnin laittautumisen jälkeen. Melkeinpä voin sanoa, että laittautumattomana olen paremman näköinen vaikka en ole mikään kaunotar.

Kevyeen huoliteltuun luonnolliseen arkimeikkiin menee noin 10 minuuttia, se ei mielestäni ole kovin paljon. Jos et nyt meikkaa ollenkaan niin aloita kevyesti, BB voide tai värillinen päivävoide, kulmat, ripsiväri, poskipuna ja huuliin vaikka kevyt kiilto tai luonnollisen värinen puna, sitten kun harjaannut tai innostut meikkaamisesta enemmän niin voit alkaa kikkailla luomiväreillä, rajauksilla ja varjostuksilla yms. 

Hiuksiin sellainen malli ja väri jota ei tarvitse hirveästi laitella, itselleni se malli on pitkä, olkapäille ulottuva polkka, kesällä otan vähän vaaleita raitoja, talvella tummempia. 

Aina siistit kynnet, voivat olla lyhyet ja luonnolliset mutta huolehdi että kynnenaluset ovat puhtaat, kynsinauhat siistit eikä kynsissä ole vanhojen lakkojen rippeitä. 

Ja sitten huolehdi vaatteistasi, silitä (tai hoyrytä) vaatteet, huolehdi ettei niissä ole näkyviä tahroja tai reikiä, lankkaa kengät ja pidä tarraharjaa eteisen peilin ääressä ja harjaa vaatteet usein. 

Vierailija
8/23 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet tekevät tyylin. Kuten myös hymy ja ystävällinen käytös. Hiukset voivat olla vähän boheemisti sekaisin, kunhan on ns. vähän ylipukeutunut. Aikaa ei tarvitse käyttää meikkaamiseen tai muuhunkaan ollenkaan. Naturellina vaan.

Vierailija
9/23 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska jatkaa vielä. 

Suht suppea vaatevarasto jonka kaikki osat sopivat yhteen tekee tyylikkäästä pukeutumisesta helppoa, "univormu" pukeutuminen on kätevää silloin sinulle muodustuu selkeä oma tyyli eikä vaatteita tarvitse oikeastaan koskaan miettiä. Mulla on "univormu" toihin, vapaa-aikaan, juhliin ja jopa matkustamiseen (matkustan paljon mannertenvälisiä lentoja tyon puolesta). 

Vierailija
10/23 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteet tekevät tyylin. Kuten myös hymy ja ystävällinen käytös. Hiukset voivat olla vähän boheemisti sekaisin, kunhan on ns. vähän ylipukeutunut. Aikaa ei tarvitse käyttää meikkaamiseen tai muuhunkaan ollenkaan. Naturellina vaan.

No ei tee, jos muuten on ihan seinästä reväisty niin on aivan samantekevää mitä on päällä, loppuvaikutelma on kaikkea muuta kuin huoliteltu. 

Vierailija
11/23 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on klassinen bisneslook.

Töissä käytän yleensä mustia naisellisia kotelomekkoja ja mustia sukkahousuja. Minulla on useita erivärisiä huiveja, joita käytän eri päivinä. Huiveilla saa helposti vaihtelua pukeutumiseen.

Kaulassani on aina helmikorut. Nykyään käytän myös epäaitoja helmikoruja, ne ovat ihan tyylikkäitä myös.

Käsilaukkuni on mustaa nahkaa. Merkkilaukku. Se on tyylikäs ja asiallinen.

Lakkaan kynteni ammattikäyttöön tarkoitetulla kynsilakalla. Se kestää paremmin kuin Lumenen tai Mavalan kuluttajille tarkoitetut kynsilakat. Edullisempaa kuin geelikynnet.

Vaalennetut hiukseni pesen blondishampoolla ja hoitoaineella. Hiukseni ovat suorat ja puolipitkät. Arkena en käytä mitään muuta kuin Balmain Paris ”silk spray”tä antamaan kiiltoa.

Kesällä rusketun helposti. En tarvi edes meikkivoidetta. Talvella sitten kevyt arkimeikki: meikkivoide .+ transparentti puuteri + musta mascara + ruskea kulmaväriä ja joskus luomivärejä. Huulipuna ja huulirasva aina käsilaukussa.

Käytän tiettyä eau de parfyymiä. Se on kuin piste iin päälle.

Vierailija
12/23 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

H

Vierailija
13/23 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolella vaan valitset kaiken niin onnistuu mutta aikaa tulee panostaa kokonaisuuteen.

Vierailija
14/23 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeki, mutta minusta huivit ja helmet vanhentavat..... korut muutenkin.

Vierailija
15/23 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeki, mutta minusta huivit ja helmet vanhentavat..... korut muutenkin.

Helmet ovat ilta- ja juhlakoruja eivätkä sovi arkeen. Huivit eivät vanhenna, kun vaikka netistä opiskelee kivoja tapoja solmia ne.

Vierailija
16/23 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen jatkaa vielä:

Ei kannata kuvitella automaattisesti, että musta on tyylikäs väri. Se sopii kasvoja vasten vain melko harvalle ja on muutenkin mielestäni surun ja juhlan väri.

Päätä, kummat sopivat sinulle paremmin, viileäpohjaiset vai lämminpohjaiset sävyt ja sitten ostat vain niitä. Silloin vaatteet sopivat toistensa kanssa.

Vielä yksi mielipide: jos olet kovin nuori, ruskea ei näytä hyvältä tai kannattaa ainakin käyttää sitä säästeliäästi.

Vierailija
17/23 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevyeen huoliteltuun luonnolliseen arkimeikkiin menee noin 10 minuuttia, se ei mielestäni ole kovin paljon. Jos et nyt meikkaa ollenkaan niin aloita kevyesti, BB voide tai värillinen päivävoide, kulmat, ripsiväri, poskipuna ja huuliin vaikka kevyt kiilto tai luonnollisen värinen puna, sitten kun harjaannut tai innostut meikkaamisesta enemmän niin voit alkaa kikkailla luomiväreillä, rajauksilla ja varjostuksilla yms. 

Hiuksiin sellainen malli ja väri jota ei tarvitse hirveästi laitella, itselleni se malli on pitkä, olkapäille ulottuva polkka, kesällä otan vähän vaaleita raitoja, talvella tummempia. 

Aina siistit kynnet, voivat olla lyhyet ja luonnolliset mutta huolehdi että kynnenaluset ovat puhtaat, kynsinauhat siistit eikä kynsissä ole vanhojen lakkojen rippeitä. 

Ja sitten huolehdi vaatteistasi, silitä (tai hoyrytä) vaatteet, huolehdi ettei niissä ole näkyviä tahroja tai reikiä, lankkaa kengät ja pidä tarraharjaa eteisen peilin ääressä ja harjaa vaatteet usein. 

Noista vanhojen kynsilakkojen rippeistä tuli mieleen vanha työkaverini. Hän oli aina todella laittautunut, meikit viimeisen päälle kuin myös hiukset ja vaatteet. Mutta kynnet oli usein karun näköiset, kun puoliksi kulunut kynsilakka "koristi" niitä, ja oli jotenkin vielä huomiota herättävämpää kun muuten oli niin laittautunut.

Hassua kun itse taas en meikkaa juuri lainkaan enkä osaa laittaa hiuksia, mutta sitten olen todella tarkka kynsilakan siisteydestä, silloin harvoin kun minulla kynsilakkaa on.

Vierailija
18/23 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tännekin vinkkejä.....olen käynyt värianalyysit ja olin kevät. En vain osaa yhdistellä niitä aika kirkkaitakin värejä tyylikkäästi.

Toinen murheenkryyni on hiukset. Nyt olkapäille ulottuva malli mutta sivuhiukset on katkenneita blondauksesta ja otsatukkaa kasvatan pois eli sivu ja etuhiukset lyhyemmät. En keksi miten saisi hiukset näyttämään tyylikkäältä? Vinkkejä?

Kolmas eli huulipuna suttaantuu päivän aikana. Samoin silmämeikki.

Eri

Vierailija
19/23 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säännöllinen kampaajakäynti (minulla max 6vk, melko lyhyet hiukset), kulmissa microblading, ripsien kestotaivutus, kynnet aina siistit ja lakatut. Vaatteet ei mitään halpista vaan parempaa business-tyyliä, kengät aina siistit jne.

Toki huoliteltu päivänsini, ei liikaa.

Noilla pääsee pitkälle.

Vierailija
20/23 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säännöllinen kampaajakäynti (minulla max 6vk, melko lyhyet hiukset), kulmissa microblading, ripsien kestotaivutus, kynnet aina siistit ja lakatut. Vaatteet ei mitään halpista vaan parempaa business-tyyliä, kengät aina siistit jne.

Toki huoliteltu päivänsini, ei liikaa.

Noilla pääsee pitkälle.

Huoliteltu päivämeikki siis, kiitos puhelimen autocorrect.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme