Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, joka haluaisi löytää boheemin naisen. Mahdoton tehtävä?

Vierailija
12.07.2020 |

Tinder selattu, 2 sen tyylistä tuli vastaan mutta ei matchia ainakaan vielä.. mistä lähden hakemaan?

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erittäin boheemi, nykyään naimisissa joten en kohderyhmääsi muuten. Voin ehkä antaa vinkkejä, missä minä olisin ollut.

Ensinnäkin, en ole koskaan ollut tinderissä. Mulla ei ole kauheasti rutiineja, eli samoja paikkoja joissa aina liikkuisin. Tuurilla minut voisi löytää ehkä tapahtumista, keikoilta, näyttelyistä. Taidekoulusta. Somesta myymässä taidetta. Kirjastosta. Joistain erikoisliikkeistä.

Boheemina eläjänä olen mokannut "järkevät" koulutukseni ja mut voi myös bongata erinäisistä "hanttihommista". Olen se hajamielinen ja iloinen.

Oman mieheni löytyi töiden kautta. Aiempi poikaystävä löytyi tapahtumasta, johon olo tullut bongaamaan naisia.

Sinänsä kiinnostavaa että haluat boheemin naisen.. etkö tiedä miten rasittavaa se arki tulee olemaan? : D itse olen ajatellut tätä vain negatiivisena ja olen onnellinen kun sain ADHD-lääkkeet ja jotain tolkkua

Vierailija
42/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aika boheemi, mutta ei se kai silloin tinder-aikoinani erityisesti profiilista tullut esiin. Tai tietysti riippuu miten boheemin määrittelee, jos sellaista kunnon hippinaista etsii niin tinderistä niitä tuskin löytää. Itse olen lähinnä rento ja taiteellinen, ja korkeintaan ihan vähän hipahtava.

Mistä niitä löytäääää??????

Ai kunnon hippinaisia? Esimerkiksi vaihtoehtoväen suosimista kapakoista, kesäisin puistoista bongorumpupiireistä ja tietysti metsäbileistä sekä autiotaloista psykedeelitripeillä.

Miksi kukaan menisi trippailemaan autiotaloon???

En tiedä, mutta näin olen kuullut joidenkin tekevän :D Kerran minut ja kämppikseni jopa kutsuttiin mukaan, mutta emme lähteneet.

OK. Meillä on eri tapoja suhtautua tuohonkin. Meillä trippailu on aina liittynyt vahvasti henkiseen etsintään ja itsetutkiskeluun, sitä tehdään hyvin harvoin, aina hyvässä ja turvallisessa ympäristössä ja vain hyvin luotettavan/luotettavien ihmisten seurassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse seurustelukumppania etsiessäni naispuolisena huomasin saman ongelman miesten suhteen. Parhaiten boheemeihin ihmisiin törmää mielestäni taideilloissa (esimerkiksi runoillat, taidegalleroiden avajaiset), metsäbileissä tai joissakin boheemeissa baareissa ja kahviloissa. Omaan kumppaniini tutustuin teetaiteen kautta. Monet boheemit ihmiset välttelevät Tinderiä.

Vierailija
44/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ovatko boheeminaiset yleisiä?

Aidot boheeminaiset ovat erittäin harvinaisia. Feikkiboheemeja löytyy paljon. Ne tunnistaa unisiepparitatuoinnista, sulkakorviksista tai mandalapaidasta.

:DDD

Vierailija
45/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

täällä kai.. kirjoitan, laulan, maalaan, piirrän ja soitan kitaraa.. ja kärsin pahasta sosiaalisesta fobiasta, eli olen pääsääntöisesti kotona.

Muuten sama paitsi en laula.

N25

Vierailija
46/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin boheemi, nykyään naimisissa joten en kohderyhmääsi muuten. Voin ehkä antaa vinkkejä, missä minä olisin ollut.

Ensinnäkin, en ole koskaan ollut tinderissä. Mulla ei ole kauheasti rutiineja, eli samoja paikkoja joissa aina liikkuisin. Tuurilla minut voisi löytää ehkä tapahtumista, keikoilta, näyttelyistä. Taidekoulusta. Somesta myymässä taidetta. Kirjastosta. Joistain erikoisliikkeistä.

Boheemina eläjänä olen mokannut "järkevät" koulutukseni ja mut voi myös bongata erinäisistä "hanttihommista". Olen se hajamielinen ja iloinen.

Oman mieheni löytyi töiden kautta. Aiempi poikaystävä löytyi tapahtumasta, johon olo tullut bongaamaan naisia.

Sinänsä kiinnostavaa että haluat boheemin naisen.. etkö tiedä miten rasittavaa se arki tulee olemaan? : D itse olen ajatellut tätä vain negatiivisena ja olen onnellinen kun sain ADHD-lääkkeet ja jotain tolkkua

Millaista se arki on?

Vierailija
47/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boheemi = huithapeli pitkäaikaistyötön taivaanrannanmaalari.

Vierailija
48/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää mustikkaan ja eväsretkelle jonnekin, missä kuulee ajatuksen ja tuntee hengityksen. Ihmisen elämän.

Vierailija
49/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aika boheemi, mutta ei se kai silloin tinder-aikoinani erityisesti profiilista tullut esiin. Tai tietysti riippuu miten boheemin määrittelee, jos sellaista kunnon hippinaista etsii niin tinderistä niitä tuskin löytää. Itse olen lähinnä rento ja taiteellinen, ja korkeintaan ihan vähän hipahtava.

Ai kunnon hippinaisia? Esimerkiksi vaihtoehtoväen suosimista kapakoista, kesäisin puistoista bongorumpupiireistä ja tietysti metsäbileistä sekä autiotaloista psykedeelitripeillä.

En tiedä, mutta näin olen kuullut joidenkin tekevän :D Kerran minut ja kämppikseni jopa kutsuttiin mukaan, mutta emme lähteneet.

OK. Meillä on eri tapoja suhtautua tuohonkin. Meillä trippailu on aina liittynyt vahvasti henkiseen etsintään ja itsetutkiskeluun, sitä tehdään hyvin harvoin, aina hyvässä ja turvallisessa ympäristössä ja vain hyvin luotettavan/luotettavien ihmisten seurassa.

Oma suhtautumiseni on aika samanlainen ja siksi en niin innostunut tuosta autiotalokutsusta. Mutta toisaalta en olekaan ihan niin valtaisan boheemi kuin tämä kutsun esittäjä on.

Vierailija
50/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos selkeästi etsit vain ja ainostaan bohemia naista, joudut tekemään yksityiskohtaisen profiilin jne. Kuitenkin todennäköisesti etsit ns. sielunkumppania ja siinä joudut itsepaljastuslinjalle:). Miten löytyy se jonka seurassa on helppoa ja mukavaa=etsi itseäsi.

Entä se "haasteellisempi" rakastettava= joku erilainen kuin sinä.

Vierailija
51/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma suhtautumiseni on aika samanlainen ja siksi en niin innostunut tuosta autiotalokutsusta. Mutta toisaalta en olekaan ihan niin valtaisan boheemi kuin tämä kutsun esittäjä on.

:D Jep, näin kypsässä iässä on tullut huomattua se, miten suhtautuminen vaihtelee niidenkin parissa, joille asia on ok. Mulle asia on hyvin henkilökohtainen, samalla tavalla kuin vakaumukseen liittyvät asiat, ja siihen on suhtauduttava tietyllä kunnioituksella...eikä kokemusta siksi pidä jakaman kevytmielisesti tuntemattomien kanssa, mutta mikä nyt sopii kenellekin. Meitähän on joka junaan, myös boheemiversiona.

Vierailija
52/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boheemi = huithapeli pitkäaikaistyötön taivaanrannanmaalari.

olen sellainen mielelläni

Vierailija
53/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kaksi, mutta olemme varattuja.

Vierailija
54/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mutta en etsi miestä. Viihdyn yksin. Olen aseksuaali, aromanttinen boheemi nainen (miesten harmiksi todella kaunis)

Vierailija
55/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi siinä mielessä boheemi nainen, että minulla on pitkät hiukset, tykkään värikkäistä vaatteista ja nautin neulomisesta. Kotini on "luova kaaos" verrattuna nykyiseen KonMari-unelmaan. Pidän luonnosta, musiikista, taiteesta, lapsista, eläimistä, monen mielestä vähän epätavallisista harrastuksista. Olen sosiaalinen, hyväntuulinen, sinkku ja lapseton 40v. (Ja vähän ylipainoinen, mikä tietysti on se naisen pahin synti, mutta ei se pahemmin minua haittaa.)

Vierailija
56/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teatteripiireistä ja open mic runoilloista löytyy.

Vierailija
57/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boheeminainen ei aja kainalokarvoja.

Vierailija
58/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen boheemi nainen. Minusta ei ole yhden miehen naiseksi. Minulla on monta vakituista kumppania.

Vierailija
59/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika rasittavia juttuja tuossa eka sivulla, ei boheemi mitään hippiä tarkoita vaikka hippikin voi tietysti olla boheemi!

Boheemius on joidenkin ihmisten tavassa olla olemassa eikä niinkään tyylissä, tosin moderneista mötikkätaloista ei boheemeita löydy. Boheemit ihmiset ovat yleensä jossain määrin old school, älykkäitä ja esim. tieteisiin ja taiteisiin suuntautuneita, sivistyneitä ja omaperäisiä ihmisiä joita ei saa laitettua oikein mihinkään lokeroon.

Nykymaailman rastapäiset psykefestarihipit ei siihen liity. Pintaliitäjiä ja laumaeläimiä, täysin lokerossa. 

Vierailija
60/64 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt joku, esim. aloittaja olisi määritellyt sen boheemiuden tähän, kun tuo Wikipedian selityskin tyrmättiin. Jos kyse on ajatusten ja mielipiteiden poikkeuksellisuudesta (kuten Wikipedian selostuksessa sanottiin), niin miten tämä ilmenee arkielämässä sitten? Voihan poikkeuksellisen mielipiteen omaava olla lisäksi pedantti ja pukeutua tavanomaisesti. Tai toisinpäin: siivottomassa kodissa viihtyvällä ja omalaatuisesti pukeutuvalla ei ole mitenkään erityisen poikkeuksellinen ajatusmaailma.

Monesti naisesta riittää jo se, ettei hän ole innostunut siivoamisesta tai ruoanlaitosta, niin hän on jo ihmisten puheissa ”boheemi”. Yhtä hyvin kyse voi olla adhd:sta tai autismista.

Tuo on jo sellainen sana, että sisustus voi olla ”boheemi”, mutta sen luonut ihminen ei silti ole boheemi. Sama pätee ulkonäköön.

Kun eihän boheemi ole kuitenkaan sama asia kuin omaperäinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi