Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, joka haluaisi löytää boheemin naisen. Mahdoton tehtävä?

Vierailija
12.07.2020 |

Tinder selattu, 2 sen tyylistä tuli vastaan mutta ei matchia ainakaan vielä.. mistä lähden hakemaan?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile joogatunteja.

Vierailija
22/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut luokitellaan hyvinkin boheemiksi. elän taiteilijan epävarmaa elämää, kuljen omia polkujani. tinderiin en vois kuvitellakaan tekeväni profiilia, joten onnea vaan tällaisten etsintään... ei oo parempaakaan neuvoa heittää, sori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen siisti ja järjestelmällinen, urheilen ja huolehdin ulkonäöstäni.

Kotia sisustan väreillä ja kierrätetyillä vanhoilla huonekaluilla. Olen hyvin avarakatseinen ja pidän näkökulmien pallottelusta, en ole tuomitseva, musiikki on minulle hyvin tärkeä asia.

Pidän itseäni ainakin jokseenkin boheemina, ajatuksista se on kiinni.

Ja miksi halusit kertoa tämän kaiken meille?

Koska moni ei tuntunut tietävän mitä boheemi tarkoittaa, tai ihan vaan ilkeyttään listasi ikäviä asioita.

Miksi minun tulisi tilittää motiivini juuri sinulle??

Vierailija
24/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämmönenkö on ihanne-boheeminaisesi: ei siivoa eikä laita ruokaa... nukkuu pitkään, tupakoi, juo ja ehkä käyttää vähän huumeitakin... ei muista ehkäisyä, saa lapsia joita rakastaa vimmatusti mutta ei jaksa hoitaa... ei niuhota kellonajoista eikä päivämääristä... ei meikkaa paitsi jos joskus innostuu, pukeutuu miten sattuu.... vai minkälainen?

Vierailija
25/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmönenkö on ihanne-boheeminaisesi: ei siivoa eikä laita ruokaa... nukkuu pitkään, tupakoi, juo ja ehkä käyttää vähän huumeitakin... ei muista ehkäisyä, saa lapsia joita rakastaa vimmatusti mutta ei jaksa hoitaa... ei niuhota kellonajoista eikä päivämääristä... ei meikkaa paitsi jos joskus innostuu, pukeutuu miten sattuu.... vai minkälainen?

Oletko hyvin pinnallinen ihminen ja määrittelet muut esim vain ulkonäön perusteella. Uskoen että juuri sinun mielipide on se ainoa oikea?

Vierailija
26/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Boheemeihin elämäntapoihin kuului poikkeukselliset, perinteisten ja yleisten tahojen kanssa pahasti ristiriidassa olleet poliittiset näkemykset, vakaumukset ja mielipiteet joita heijastettiin käytännössä usein varsin vapaamielisen seksuaalisuuden harjoittamisen, materiaalisesti erittäin vaatimattoman elämäntavan ja vaihtoehtoisen/vapaaehtoisen köyhyyden kautta. Lisäksi boheemikulttuuriin kuuluu eräänlainen "kurjuuden romantisointi" "

Tuo wikin määritelmä on se, mitä ainakin minä ymmärrän boheemilla. Boheemi ei todellakaan hengaa tinderissä tai juokse miesten perässä. Yleensä nykyään sillä kai tarkoitetaan nykyään jotain 3500 €/kk tienaavaa hipsteriä, joka kuvittelee olevansa boheemi, kun sillä on parta tai muodissa oleva "boheemi" mekko.

Vierailija
27/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Boheemeihin elämäntapoihin kuului poikkeukselliset, perinteisten ja yleisten tahojen kanssa pahasti ristiriidassa olleet poliittiset näkemykset, vakaumukset ja mielipiteet joita heijastettiin käytännössä usein varsin vapaamielisen seksuaalisuuden harjoittamisen, materiaalisesti erittäin vaatimattoman elämäntavan ja vaihtoehtoisen/vapaaehtoisen köyhyyden kautta. Lisäksi boheemikulttuuriin kuuluu eräänlainen "kurjuuden romantisointi" "

Tuo wikin määritelmä on se, mitä ainakin minä ymmärrän boheemilla. Boheemi ei todellakaan hengaa tinderissä tai juokse miesten perässä. Yleensä nykyään sillä kai tarkoitetaan nykyään jotain 3500 €/kk tienaavaa hipsteriä, joka kuvittelee olevansa boheemi, kun sillä on parta tai muodissa oleva "boheemi" mekko.

Väärin. Boheemius ei nimenomaan ole pintaa, vaan ajatuksia ja arvoja.

Vierailija
28/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis eikö nämä marimekon värikkäisiin muumuihin pukeutuvat, turbaanipäiset huopapallokorvis-naiset ole just boheemeja? Ovat usein taiteellisia ja jollain kulttuurialalla..

Näitähän on kuin sieniä sateella.

Vierailija
29/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen boheeminainen, mutta en todellaan etsi "boheemia" miestä. Boheemit miehet ovat yleensä ekstoverttejä naistennaurattajia.

Vierailija
30/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko boheeminaiset yleisiä?

Vierailija
31/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitset ensin sukupuolen korjausleikkauksen.

Vierailija
32/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen boheemi nainen, minusta ovat kiinnostuneet tavalliset, monesti kiinnostuksen kohteiltaan hyvin erilaiset miehet kuin minä. He ovat pitäneet minua tyhmänä isotissiblondina (en blondaa tukkaani, se on luonnonvaalea ja värjäämätön ja olen pärjännyt loistavasti opinnoissani, tykkään pohtia ja jutella syvällisiä). Heihin en ole saanut henkistä yhteyttä. Jos olen jonkun kanssa suhteessa ollutkin, he ovat toivoneet tavallisempaa minusta. Olen jo 48-vuotias ja en usko löytäväni ketään.

Vierailija
33/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen boheeminainen, mutta en todellaan etsi "boheemia" miestä. Boheemit miehet ovat yleensä ekstoverttejä naistennaurattajia.

Mun tuttavapiirissä ne on epäsosiaalisia introverttejä. Eipä juuri kyllä ollakaan ihmisten ilmoilla. - se vanihippi

Vierailija
34/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aidot boheeminaiset ovat erittäin harvinaisia. Feikkiboheemeja löytyy paljon. Ne tunnistaa unisiepparitatuoinnista, sulkakorviksista tai mandalapaidasta.

Vierailija
35/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aika boheemi, mutta ei se kai silloin tinder-aikoinani erityisesti profiilista tullut esiin. Tai tietysti riippuu miten boheemin määrittelee, jos sellaista kunnon hippinaista etsii niin tinderistä niitä tuskin löytää. Itse olen lähinnä rento ja taiteellinen, ja korkeintaan ihan vähän hipahtava.

Mistä niitä löytäääää??????

Ai kunnon hippinaisia? Esimerkiksi vaihtoehtoväen suosimista kapakoista, kesäisin puistoista bongorumpupiireistä ja tietysti metsäbileistä sekä autiotaloista psykedeelitripeillä.

Vierailija
36/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aidot boheeminaiset ovat erittäin harvinaisia. Feikkiboheemeja löytyy paljon. Ne tunnistaa unisiepparitatuoinnista, sulkakorviksista tai mandalapaidasta.

Millaisia ne aidot boheemit naiset sitten ovat?

Vierailija
37/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aika boheemi, mutta ei se kai silloin tinder-aikoinani erityisesti profiilista tullut esiin. Tai tietysti riippuu miten boheemin määrittelee, jos sellaista kunnon hippinaista etsii niin tinderistä niitä tuskin löytää. Itse olen lähinnä rento ja taiteellinen, ja korkeintaan ihan vähän hipahtava.

Ai kunnon hippinaisia? Esimerkiksi vaihtoehtoväen suosimista kapakoista, kesäisin puistoista bongorumpupiireistä ja tietysti metsäbileistä sekä autiotaloista psykedeelitripeillä.

Miksi kukaan menisi trippailemaan autiotaloon???

Vierailija
38/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan menisi trippailemaan autiotaloon???

En tiedä, mutta näin olen kuullut joidenkin tekevän :D Kerran minut ja kämppikseni jopa kutsuttiin mukaan, mutta emme lähteneet.

Vierailija
39/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten löydät boheemin tyypin kun menet hengailemaan paikkoihin, joissa niihin törmää. Keikoilla, päivällä viinilasillisella, kesäiltana puistossa nauttimassa piknikistä kitaroiden kera. Taide-esityksissä ja taiteilijoiden suosimista baareista. Niitä löytyy yleensä taide- ja musiikkioppilaitosten läheisyydestä. 

Vierailija
40/64 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joka sisustaa värikkäästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi