Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lontoo ja pikaloma

Vierailija
16.05.2013 |

Mitä kannattaa ehdottomasti nähdä/kokea Lontoossa kun aikaa on 3 päivää? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme viime kesänä 4 yötä ja suunniteltiin lähes minuuttiaikataulu. Ekana päivänä Buckinhamin paltsin ja Big Benin pällistely, Trafalgar Square ja Tower Bridge ja linnan ihmettely ulkoa päin. Aikaa siis oli klo 15-22. Seuraavana päivänä Natural History museoon (etukäteen mietittiin mitä halutaan nähdä) ja aamulla ennen sen aukeamista käveltiin Souh Kensingtonin nurkilla. Sitten piipahdettiin Paddingtonissa ja Notting Hillissä. Sherlock Holmesin museo ja sitten vahakabinettiin ennekkoon varattuun sisäänpääsyaikaan. Illalla London Eye ja Piccadilly iltavalaistuksessa sekä kävelyä Oxford Streetillä. Seuraavana aamuna Imperial War museum, chinatown ja carnaby street, Hamleysin lelutavaratalo. Illalla Harrods ja hyde park. Viimeinen vuorokausi olimme muualla kuin Lontoossa. 

Olin aiemminkin ollut Lontoossa joten tiesin mitä reissuun kannattaa sisällyttää. Ja olimme aika minibudjetilla joten suosimme ilmaisia kohteita. Kävelimme tosi paljon ja pitkät matkat maanalaisella. 9-18 olimme liikenteessä, tunti lepoa hotellilla ja taas 19-22  menossa. 

Vierailija
2/5 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme viime kesänä 4 yötä ja suunniteltiin lähes minuuttiaikataulu. Ekana päivänä Buckinhamin paltsin ja Big Benin pällistely, Trafalgar Square ja Tower Bridge ja linnan ihmettely ulkoa päin. Aikaa siis oli klo 15-22. Seuraavana päivänä Natural History museoon (etukäteen mietittiin mitä halutaan nähdä) ja aamulla ennen sen aukeamista käveltiin Souh Kensingtonin nurkilla. Sitten piipahdettiin Paddingtonissa ja Notting Hillissä. Sherlock Holmesin museo ja sitten vahakabinettiin ennekkoon varattuun sisäänpääsyaikaan. Illalla London Eye ja Piccadilly iltavalaistuksessa sekä kävelyä Oxford Streetillä. Seuraavana aamuna Imperial War museum, chinatown ja carnaby street, Hamleysin lelutavaratalo. Illalla Harrods ja hyde park. Viimeinen vuorokausi olimme muualla kuin Lontoossa. 

Olin aiemminkin ollut Lontoossa joten tiesin mitä reissuun kannattaa sisällyttää. Ja olimme aika minibudjetilla joten suosimme ilmaisia kohteita. Kävelimme tosi paljon ja pitkät matkat maanalaisella. 9-18 olimme liikenteessä, tunti lepoa hotellilla ja taas 19-22  menossa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Big Ben ja Natural History Museum. Lisäksi Tower ja sen timantit.

Muutama pub ja shoppailua.

Vierailija
4/5 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se mikä itseä kiinnostaa. Itse olin Lontoossa viime vuonna neljä päivää, eikä tullut nähtyä esim. Buckingham Palacea (no olen ollut siellä joskus aiemminkin ja silloin nähnyt sen...) Kävely kaupungilla on mukavaa, Carnaby street, Soho, Chinatown. Ajelu bussilla ympäriinsä oli avartavaa, kun näki muutakin kuin keskustaa. Brixton Market oli ihan hauska.

Vierailija
5/5 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joku mamulähiö varoittavana esimerkkinä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme