Anna kouluarvosana omasta ja kumppanisi ulkonäöstä!
Rehellisesti sitten, asteikolla 4-10.
Minä 8 1/2
Mies 7 1/2
Kommentit (17)
Pari vuotta sitten olisin sanonut ainakin 8,5/7
Minä 7 (pari kk synnytyksestä) " normaalioloissa" sanoisin itsestäkin 8-
Mies 8 1/2
Minä 6 1/2 (kivan näköinen olen, mutta painoa on liikaa...)
Mies: riippuen mitä laittaa päälle 10 tai 9 (jotkut vaatteet ihan järkyttäviä eikä suostu niistä luopumaan, eli silloin 9 korkeintaan, mutta kun niistä luopuu niin tosi komea)
Itse: kroppa hyvässä kunnossa, ilman meikkiä iho näyttää hyvältä, hiukset kiiltää, sopusuhtainen... ööö 8?
Hyvä itsetunto yhdistettynä suht koht ok ulkonäköön on salaisuutemme...
minä 5- (ylipainoinen, ruma, huono iho, huono itsetunto)
mies 8 1/2 (pitkä, kiinteä, urheilullinen, sopusuhtaiset kasvot, kauniit silmät, piukka peppu, hyvä itsetunto)
Tarkoitan, pelkäätkö esim., että mies ihastuu sinua kauniimpaan? Suurimmassa osassa vastauksissa kun tuntui mies olevan paremman näköinen. Vai onko kyse suomalaisten naisten huonosta itsetunnosta.
Minulla mies on ehkä suhteessa huonomman näköinen kuin minä, mutta olen valinnut miehen muiden ominaisuuksien perusteella. Usen ihmiset hämmästelevät hänelle, että onpa sulla kaunis vaimo. Ehkä me voitais olla 7 ja 9-.
Tää on ihan typerä aihe, mutta kiinnostava kuitenkin. :-)
Kun se on niin komea... että jos joku huikaiseva kaunotar käy sen nappaamassa mukaansa. Mutta luotettava on vain, että näillä mennään! Eikä suhteemme perustu ulkonäköön ainakaan omalta puoleltani!
Eli sopusuhtainen, kivat kasvot ja hiukset. Ei mitään silmiinpistävää " rumaa" , mutta ei mitään missitasoa.
Vierailija:
Eli sopusuhtainen, kivat kasvot ja hiukset. Ei mitään silmiinpistävää " rumaa" , mutta ei mitään missitasoa.
Minä 9-
Mies 9+
Minä mallimittainen, sporttinen, huoliteltu söötti blondi..EN kympin arvoinen hiukaiseva kaunotar, en tuo kasin määritelmäkään;)
Mies todella _KOMEA_ tumma, lihaksikas, miehekäs mies. Kääntää päät. Ihana luonnekin vielä! Ainut miinus miksi ei ole kymppi, koska on karvan alle 180 cm pitkä.
MIES: 10+
MINÄ 6-