Miksi Xenia mutristaa huulia idiootisti
ja vielä lähes joka kuvassa? Luulisi sillä jo menneen se ikävaihe ohi.
Kommentit (7)
Mihin sinä pyrit? Että muutkin alkavat haukkua Xeniaa sinun kanssasi? Miksi se on sinulle tärkeää?
Miksi sinä jahtaat ja haukut Xeniaa niin idiootisti?
Palstalla vaikuttaa olevan joku näitä suosittuja bloggaajia inhoava henkilö, joka nostelee ja tehtailee heitä koskevia aloituksia myöhään illallla/ yöllä. Näin työttömänä tämä on pistänyt silmään (ei ole kiire nukkumaan) että näitä samankaltaisia aloituksia nousee usein puolen yön jälkeen etusisulle useampi. Tiedä sitten, onko tämä kuinka paljon sattumaa mutta mulla on vahvasti se tunne että useat näistä on saman (katkeran, kateellisen, mitä?) henkilön tekemiä.
Oolen huomannut saman ja just tänään alkoi ihmetyttää. Ainoa selitys on, että ei itse sitä tajua, että joka kuvassa sama "mutristus".
Jospa sen suu vaan on sellainen "luonnollisesti", eli se vaan on Xenian oma ilme silloin kun ei hymyile. Mulla itsellä on suu aina raollaan, jos pidän sitä kokonaan kiinni, on se taas kohta vähän auki. Tätäkin on joskus joku ihmetellyt että miksi pidän suutani koko ajan auki...
Alkuaikojen blogikuvissa Xenia hymyili ihan normaalisti tai oli "perusilmeellä". Mielestäni tää duckfacettelu on alkanu vasta täs lähiaikoina. Tiedä sitte et millasta teinii yrittää esittää. Tarkotan siis että jos kaikki muutkin ympärillä niin sitten minäkin...
Huomionhakuisuuttahan tuo on. Titta, titta, titta!