Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En uskalla mennä nukkumaan mies juo kumminkin mun kaljat

Vierailija
12.07.2020 |

Pitää itse juoda ensin kaikki kaljat pois ja sit vasta nukkumaan

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto mitä amatöörejä. Juomia ostetaan niin paljon ettei tarvi pelätä niiden loppumista.

Vierailija
2/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka monta bisseä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ryhdistäydyt. Ota narua ja vedä se tölkkien läpi. Sitten sidot tämän tölkkivyön vyötäisillesi ja menet nukkumaan. Heräät kyllä jos yrittää ottaa yhdenkin.

Vierailija
4/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita ne vihanneslokeroon piiloon.

Vierailija
5/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaada kaljat isoon astiaan ja väännä tortut päälle. Ei varmaan juo mies kaljoja.

Vierailija
6/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootkohan exän kanssa? Mulle selvisi että anopintekelekin oli laittanut synttärilahjaksi viinipulloa tulemaan. Ne vaan jäi välille.

Kerran kun heitti mut ulos mökiltä ja pukiessani löysin yhden kaljan, niin arvaas kumpaa tuijotti himoiten, sitä kaljaa vai paljaita rintojani...

Vierailija
7/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piilota ne

Vierailija
8/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan exän kanssa? Mulle selvisi että anopintekelekin oli laittanut synttärilahjaksi viinipulloa tulemaan. Ne vaan jäi välille.

Kerran kun heitti mut ulos mökiltä ja pukiessani löysin yhden kaljan, niin arvaas kumpaa tuijotti himoiten, sitä kaljaa vai paljaita rintojani...

Eihän vaan ollut riippurinnat? Minäkin tarvitsen 12 olutta ennen kuin pystyn edes katsomaan vaimoni rintoja.

Vierailija
9/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ymmärrätkö miten sairasta. Jos mies juo kaljat, anna juoda. Mene nukkumaan.

Vierailija
10/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti lasten vanukkaat säästyvät tällä kertaa.

Vierailija
11/11 |
12.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän vaan ollut riippurinnat? Minäkin tarvitsen 12 olutta ennen kuin pystyn edes katsomaan vaimoni rintoja.

Ei, pienet kyllä. Mutta ei ollut pakko katsella, kuulemma äitinsäkin sanoi että saisi parempaa.

Mitä varten sinä tuhraat vaimosi elämää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kahdeksan