Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nenä on täynnä mustapäitä?

Vierailija
16.05.2013 |

Todella ärsyttävää. Puristelen mustapäitä monta kertaa viikossa, en käytä nenällä meikkivoidetta tai puuteria ja kuorin ihon monesti viikossa. Ja aina on nenä täynnä pieniä mustia pisteitä... Ei siis sellaisia isoja joita kunnolla pystyisi puristelemaan, työn ja tuskan takana saada noista jotain irti. Mikä ihme noihin auttaisi? 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Sama ongelma minulla, tosin huokoset ovat suuret.

Vierailija
2/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas ilmestyy valkopäitä tasaisin väliajoin :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma eli suuret ihohuokoset ja nenä täynnä pieniä mustapäitä. Paljon olen kaikenlaisia tuotteita kokeillut, mutta harva on toiminut. 

Paras tuote, jota tähän mennessä olen kokeillut on Neutrogena Blackhead Eliminating. Myös muut Neutrogenan tuotteet on ok, mutta tuo toimii erityisesti mustapäihin. Suosittelen ehdottomasti kokeilemaan tuota. Apteekista olen ostanut ja tuo on lisäksi huomattavan edullista verrattuna moniin muihin kuorintavoiteisiin. 

http://www.apteekkituotteet.fi/Neutrogena-Visibly-Clear-Blackhead-Eliminating-Daily-Scrub-150-ml

Olen kokeillut myös muita salisyylihappoa sisältäviä tuotteita, mutta tuo on ollut tähän astisista paras vaihtoehto. Salisyylihappo siis tosiaan toimii, mutta saattaa myös kuivattaa ihoa.

Vierailija
5/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Noita saa myös muualta kuin apteekista. Esim. omani ostin Citymarketista. :)

Vierailija
6/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkeistä :)

Vierailija
7/7 |
16.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin joskus Lidlistä kasvosaunan, jolla höyrytän kasvoja. Sitten puristan mustapäitä pois hellästi parsinneulan "reikäpäällä". :) Tosin yritän käydä mysäö pari kertaa vuodessa ultraäänipuhdistuksessa; se nostaa mustapäät esille ja puhdistaa ihoa. Hyvä kosteutus myös tarpeen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi