Mikä avuksi kauheaan pms-oireiluun?
Oikeasti nyt, siis perseeseen ammuttu karhu on vähättelyä tässä tapauksessa. Itkuttaa, vituttaa ja raivostuttaa, eikä mikään auta. Toivoo niitä menkkakipujakin armahtamaan tältä helvetiltä, kaikkea olen jo kokeillut ( suklaa, kännit, liikunta ja mielialalääkkeet, mutta tuloksetta kaikki ). Joku päivä tässä tilassa se pinna pettää ja tapan jonkun yhdestä väärästä sanasta. Haluan lukkojen taakse NYT JO!
Kommentit (25)
Olet siis varmaan kokeillut myös hormonit?
Ok. Olet hirviö hetken. Hengitä syvään ja mene sitten peiton alle piiloon. Ei tuohon mikään auta.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 17:58"]
[/quote]
En ole Ap mutta minulla ainakin hormonit vain pahentaa asiaa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 18:00"]
Ok. Olet hirviö hetken. Hengitä syvään ja mene sitten peiton alle piiloon. Ei tuohon mikään auta.
[/quote] Mulla auttoi Primolut nor. Söin pientä annostusta aivan kuin e-pillereitä pms-oireisiin.
Hormonit eivät auta, tai siis e-pillerit. Yritetään lasta tässä ja vitutus suunnaton juuri siksi myös, että tuntee sen, että menkat taas tulossa. Tekisi mieli purra pää poikki kaikilta vastaantulijoilta tai ainakin vetää itsensä jojoksi. Pelkkä nahoissa pysyminen yhtä tuskaa jo. Kaikki on pielessä ja olen hullu.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 18:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 17:58"]
[/quote]
En ole Ap mutta minulla ainakin hormonit vain pahentaa asiaa.
[/quote] Mulla pahensi e-pillerit, mutta tuo primolut nor pelasti oman ja läheisten hengen =D
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 18:07"]
Mikä se Primolut oikein on?
[/quote]
Keltarauhashormonia
Mä söin tuollaisen puolikkaan aina päivässä (tuli selkeästi vaan halvemmaksi kuin jos ois ostanut niitä valmiita 5mg- pillereitä =D ).
ä
Nykyään syön hormonia, joka estää ovulaation, niin ei ole enää pms-oireita eikä tarvi totakaan.
Voiko tuota saada vaikka lapsen hankinta kesken? Siis ovulaation jälkeen, vai haittaako se? En tiedä näistä, mutta pelastaako edes se raskaus tältä? Olen täysin hullu ja raivotar n. 3 pvää ennen menkkoja, eikä mikään tunnu auttavan ja muuten rauhallinen miltei märehtivän lehmän lailla. Vitutusta lisää se, että tietää ettei ole taaskaan tärpännyt. Tässä vasta 4kk yritystä, mutta itse tulen joka kuukausi hullummaksi näillä päivillä. Olen hirviö :(
hanki ehkäisykapseli ja mielialalääkitys- oireet katoaa kuin salamana
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 18:23"]
Voiko tuota saada vaikka lapsen hankinta kesken? Siis ovulaation jälkeen, vai haittaako se? En tiedä näistä, mutta pelastaako edes se raskaus tältä? Olen täysin hullu ja raivotar n. 3 pvää ennen menkkoja, eikä mikään tunnu auttavan ja muuten rauhallinen miltei märehtivän lehmän lailla. Vitutusta lisää se, että tietää ettei ole taaskaan tärpännyt. Tässä vasta 4kk yritystä, mutta itse tulen joka kuukausi hullummaksi näillä päivillä. Olen hirviö :(
[/quote]
Ikävä kyllä ei =(
Ei ole varsinainen ehkäisykeino, mutta lääkäri totesi, että ei myöskään ole kuullut kenenkään tulleen raskaaksi Primolutia syödessään.
Raskaus luultavasti sentään auttaa. Ainakin osalla.
Itselläni auttoi myös se, kun selkeästi tiedosti asian, osasi laskea kymmeneen ennen raivareitaja myös mies osasi laittaa normaalia enemmän toisesta korvasta sisään ja toisešta ulos. Lisäksi molemmat olivat paljon omissa oloissaan aina tuolloin.
Tsemppiä! Tiedän miten kauheeta toi voi olla, kun on about murhanhimo koko ajan päällä.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 18:24"]
hanki ehkäisykapseli ja mielialalääkitys- oireet katoaa kuin salamana
[/quote]
Tässä mitään ehkäisykapselia tarvita, vaan lasta. Mulla oireet oli ehkä hieman lievemmät kun söin pillereitä/käytin nuvaringiä, mutta nyt kun sen sanoit, niin luulen että steri olisi parasta kohdun poistolla, kaikki sitä samaa paskaa lopulta ja yhtä kärsimystä. En halua olla enää nainen. Tuntuu siltä, että olen yksi hätyytetty ampiaspesä, jolle maailman loppu olisi hyvä asia. Mies pitäisi silti pelastaa.
Ei se kohdunpoisto vaikuta niihin pms-oireisiin vaan munasarjat. Kohdunpoisto tekee vain sen, että menkkoja ei enää ole, mutta ovuloi kuitenkin edelleen.
luonnon tavara kaupassa ne myy pms:lle tarkotettuu lääkettä ja voin sanoo et kyllä tehoo!!!! mun tarvii kysyy tutulta et mikä se nimi oli ku ite en yhtää muista
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 18:43"]
Ei se kohdunpoisto vaikuta niihin pms-oireisiin vaan munasarjat. Kohdunpoisto tekee vain sen, että menkkoja ei enää ole, mutta ovuloi kuitenkin edelleen.
[/quote]
No voi saatana, mikään ei siis koskaan auta tähän? En kestä näitä olotiloja ja normaali-minääni niin suuri ero, millä tavalla suunnatonta ärtyisyyttä sitten voisi oppia hallitsemaan? Tässä mistään pikku pahantuulisesta naisihmisestä kyse, vaan ympäristölle vaarallisesta hullusta, joka pulttaa miltei mistä tahansa.
[quote author="Vierailija" time="16.05.2013 klo 18:48"]
luonnon tavara kaupassa ne myy pms:lle tarkotettuu lääkettä ja voin sanoo et kyllä tehoo!!!! mun tarvii kysyy tutulta et mikä se nimi oli ku ite en yhtää muista
[/quote]
Voisitko kysyä ja kertoa sitten tänne?
Mulla siis on auttanut hormonit.
Ensin tuo Primolut ja nyt jo kolmatta vuotta Visanne, joka estää ovulaation käytännössä kokonaan. Pientä ärtyneisyyttä on kerran kuussa, mutta siinä kaikki.
Joillakin tehoaa mielialalääkkeet kuulemma.
Kyllä siihen keino löytyy, pitää vain sitkeästi jaksaa hakea juuri itselle sopiva =)
http://keskustelu.suomi24.fi/node/991512
Laita googleen luontaistuote pms-oireisiin, löytyy paljon tietoa.
Manaaja?